Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VCDS nie widzi modułu poziomowania xenon


alfar

Rekomendowane odpowiedzi

Kabla nikt u mnie nie przeciął ale zauważyłem coś innego. Kupiłem sterownik o kodzie 4Z7 907 357 i taki również siedzi u mnie (podejżewam że fabryczny) ale na tych sterownikach jest jeszcze drugi nr 5LA 008 081-10 a u mnie siedzi 5LA 008 081-07. Czy są dwa rodzaje tych sterowników? Czy ktoś kumaty może mi to wytłumaczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4Z7907357 to prawidłowy numer sterownika pozostałe numery to prawdopodobnie numery serii


sprawdzałeś połączenie na innym kablu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sprawdzałem na kilku urządzeniach i nigdzie się nie łączy, a co do tego przypuszczalnego numeru serii to chyba nie ,ponieważ na alledrogo są tylko dwa rodzaje i obydwa mają numer części 4z7... ale róznią się tym drugim. Może jeden jest od bixów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten który podałeś jest właśnie od Bixenonów z B6


jeżeli podmieniałeś przewody od VCDS i sterowniki to wychodzi że gdzieś po drodze na kablach masz przerwę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ten z końcówką 07 jest od bixów czy ten z końcówką 10? I czy w ogóle różni się ten od bi od tego od zwykłych, czy tylko do skrętnych jest inny?

Edytowane przez GOLI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że ten drugi numer to seria. Może ktoś bardziej ogarnięty w numerologii się wypowie czy dobrze myślę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo może ja się kopie z życiem a kupiłem nie taki sterownik. Zauważyłem też, że te z końcówką 10 są młodsze, mój kupiony jest ze skody z '07

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm te sterowniki byłe pakowane do wielu wolswagenowtych. Często jest z nimi taki problem że potrafi się w nich w środku skroplić woda z powietrza i wtedy pozostaje na obwodach drukowanych taki nalot, który powoduje mikrozwarcia które powodują brak komunikacji ze sterownikiem. Jak Ci się uda się to zobacz w jakim stanie jest płytka w środku jak ma nalot to taki sterownik może Ci nie działać tym bardziej jeśli kupiłeś od SKODY bo w skodzie ten sterownik znajduje się w bagażniku przy błotniku gdzie jest sporo wilgoci i ze skody raczej bym Ci nie polecił kupowania. jeśli już to od B6 - jest w kabinie i w dość suchym miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mam go własnie w ręku i po rozebraniu, w środku, jest idealnie czysty. Mimo wszystko wielkie dzięki za pomoc :hi: A powiedz mi jeszcze jedno, VCDS czy inny VAG łączy się bezpośrednio z tym sterownikiem czy z jakimś innym modułem ?

Edytowane przez GOLI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszelkie informacje.

Kupiłem Bixenony skrętne i zamontowałem u mechanika i śmiga jak złoto :)

Teraz szukam zderzaka ze spryskami, żeby nie zarobić mandatu :/

Może ma ktoś na sprzedaż zderzak przód ze spryskami ? Kolor LX7Z najlepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Jeśli chodzi o B7 to niektórzy opanowali temat sprysków poprzez kupienie zaślepek od sprysków delikatnym ich przycięciu i po prostu naklejenie w miejsce gdzie powinny być wycięcia na spryski.

Widziałem taki patent w amerykańcu gdzie sprysków nie ma fabrycznie i powiem Ci że całkiem nieźle to wyglądało no i przeglądy przechodziło bez problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój temat rozwiązany, oddałem auto do elektryka i jego komp bez problemu łączy się z modułem 55, okazało się że mam uwalony czujnik przy przednim wahaczu, po zmianie tego czujnika, błąd w liczniku zniknął a poziomowanie działa aż miło. Czyli ori Viaken i (pewnie podrabiany) VCDS nie dały rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kilka razy Viaken nie dał rady ostatnio nie chciał się znajomemu podłączyć pod Multritronika a zwykły szajs za 30 zł podpinał się i zaczytywał dane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam gdzieś w starym lapku vag-com 311 i jakiś kabelek, po świętach sprawdzę co to jest warte


Temat ogarnięty, najtańszy kabel z aledrogo i "polski vag 4.9" ściągnięty z neta, pobił Viakenowskie sprzęty, połączyłem się z wszystkim na co miałem ochotę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

Również mam problem z LWR

Vag nie komunikuje się wogole że sterownikiem.

53f2c469c648a87c350e6d14df859bd5.jpg

Taki mam sterownik.

Ale coś nie pasuje bo na nim jest rok 2008 a auto mam 2010

Oryginalnie ma ksenon plus.

Wie ktoś od jakich lamp jest ten sterownik a jaki ew. musiał bym posiadać jeśli mam nieskrętne.?

Dzięki.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki scan ?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Auto ma xenon plus.

pod schowkiem.jest ten sterownik tylko rok na nim mi nie pasi.

Sprawdzę jeszcze czy mam czujniki na wahaczach

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...