zwalowy Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 witam szanowne grono:) mam pytanie do przyjaciol jak i wrogow:) a mianowicie-pacjent to A4 B5 1.8TQ 180KM i problem polega na tym ze od paru dni silnik bardzo zle chodzi,szarpie,slabo przyspiesza,ciezko odpala albo wogle nie zapala mimo ze goracy (przy odpalaniu z gazu) a kiedy zapali to klekocze dzwiek podobny do walnietego zaplonu ale kiedy przelacze na benze to wszystko wraca do normy....pomyslalem ze uklad zaplonowy siada ale bedac u kolegi ktory mial podobny problem przy swojej skodzinie z 1.8T gazownik stwierdzil ze padniety jest wtrysk a nie zaplon a sprawdzil to w taki sposob ze odpiol wezyk ktory idzie do listwy LPG i przytykajac palcem czuc bylo podcisnienie(oczywiscie silnik pracowal na PB) a tak jak mowil byc nie powinno bo oznacza to ze wtrysk puszcza i po wymianie wtrysku faktycznie u kolegi wszystko zaczelo znow pracowac jak powinno....nawet byl przy tym....teraz wracajac do mnie ja tego jeszcze nie zrobilem bo juz nie ta godzina zeby przd domem dudnic bo raz ze klekot okropny a dwa ze mam sportowy wydech(a srodka brak wiec nie trudno sobie wyobrazic co sie dzieje a mamy godzine 22,nie jestem typem buraka co by tylko dudnial wydechem bez wzgledu jak jedzie gdzie i o ktorej godzinie)...jedyne co zrobilem to podpielem lapa pod centralke LPG(DIEGO G3) i kiedy wejdzie sie w diagnostyke to jest zakladka gdzie mozna przelaczac niezaleznie wtryski i kiedy(nie wiem czemu tak wybralem ale jechalem od tylu:D:D:D) kiedy przelacze podczas pracy silnika na LPG wtrysk czwarty na PB to klekocze jeszcze bardziej,kiedy zrobie to na trzecim tez klekocze jeszcze bardziej,przy 2 wtrysku po przelaczeniu tez taka reakcja ale.....ale kiedy zrobie to przy pierwszym wtrysku zero reakcji.....i teraz-jak mam to rozumiec?oznacza ze jest cos nietak z pierwszym wtryskiem?...wtryski mam jakies durnowate DYMCO czerwone na wszelki wypadek jutro bedzie ten kolega i przelozymy moje zaplony do jego skody w ktorej silniczek chodzi miodzio i dla pewnosci on sam zobaczy czy jest jakas roznica ale tak jak wspomnialem nie sadze ze to wina zaplonu ale ale ale ale......lepiej taka podmianke zrobic
jacek70 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Ja zacząłbym od podpięcia vaga i przeczytał błędy. Ogarnij wpierw benzynę a potem dopiero gaz.
zwalowy Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 czytales dokladnie?watpie:)
Magicbattle Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 (edytowane) gdy pracuje na gazie scisnij wezyk od pierwszego cylindra (ten co daje gaz z wtryskiwacza) jesli nie ma roznicy w pracy silnika to jeb... i listwa do wymiany i ogarniecie map Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez cwiara
zwalowy Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 to jest jakas podpowiedz.....sprawdze:) mial kolega racje....kiedy zgniotlem 4 3 2 silnik zdychal a kiedy 1 zero reakcji.....temat do zamkniecia p.s jeszcze jest kwestia czy wtryskiwacz czy brak impulsow bo mierzylem go i tak jak reszta ma 2 ohm ale moze mechanicznie sie rozlecial....jeszcze wepne zaroweczke pod wtyczke i sprawdze czy wogle reaguje zarowka:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się