Grabek94 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam, chciałbym się dowiedzieć, jaki jest skuteczny sposób garażowy na zdiagnozowanie stanu wahaczy dolnych oraz łączników stabilizatora w naszych B5? Na co zwrócić uwage oraz jakie są objawy zużytych wahaczy? Czasem coś stuknie, czasem zaskrzypi, ale nie moge dojść co. Dodam, że 4 górne ostatnio wymieniłem. Teraz czas na dolne.
jacek70 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Przede wszystkim zwróć uwagę na stan gumowych elementów. Czy nie popękane i czy nie mają luzu.
tekilus Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 dokładnie jak przedmówca, ewentualnie jedna osoba do kanału druga niech rusza autem i przykładać rękę do elementów zawieszenia i wyczuwać drgania
Grabek94 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Szarpaki można sobie odpuścić. Diagnosta stwierdził że wszystko lux, zero luzów.. jakoś nie moge w to uwierzyć, to samo mówił przy górnych gdy jeden telepał się jakby był wcale nie przykręcony A bujanie ma być na boki czy uginanie samochodu? Generalnie luz powinien powinien być wyczuwalny na całym wahaczu czy na sworzniu? Gumy na tulejach nie spękane, ale właśnie sworznie moim zdaniem nie w najlepszej kondycji. Czy jakieś wskazówki dotyczące łączników stabilizatora? Czytałem gdzieś, że one też mogą wydawać dość niepokojące dźwięki.
vp-tdi Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 jedyny skuteczny sposób na zdiagnozowanie uszkodzonego wahacza to jego wyjęcie i sprawdzenie w ręku ,żadne szapraki i inne cuda ci nie potwierdzą że coś ma luz i/lub jest do wymiany ,naprawy .tuleje są wymienne ,sworznie też można zregenerować ale to już nie w domowych warunkach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się