Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CHeck 2.0 t i błędy


skulcz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z wywalaniem check .

Po potpieciu Vaga sa następujące błedy.

001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
001110 - EVAP System: Very Small Leak Detected
P0456 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
008577 - Performance Malfunction in Cooling System
P2181 - 008 - Implausible Signal

Zauważyłem jedną rzecz. Gdy poziom benzyny jest mniejszy kontrolka gaśnie, a jak zatankuje powyżej połowy zbiornika pojawia się check.

Nie zauważam spadku mocy lub innych oznak , jedynie denerwującą kontrolkę.

proszę o pomoc w temacie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku przy niskim poziomie wyrzucało 8 błędów w tym esp i check... ale u ciebie błąd również pokazuje się na evapie - czujnik ciśnienia w zbiorniku. U mnie wystarczyło wymienić czujnik. Ale upewnij się czy to to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje 002+033+230 statycznie i 002+033+230, 001+020+118 dynamicznie choć nie wiem czy pomoże w zdiagnozowaniu problemów z evapem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pozwole sobie odgrzać kotleta ;)
Problem zgoła podobny szukalem w "google.pl" oraz "szukajka a4-klub" ciezko o konkrety...
A wiec...

Tuesday,28,April,2015,22:20:22:10074

VCDS Version: Beta 11.6.0
Data version: 20111008
Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Control Module Part Number: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0030
Software Coding: 010C0003180F0120
Work Shop Code: WSC 20125 133 68730
VCID: 2F69178FC5DD
1 Fault Found:
001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 203825 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2258 /min
Load: 32.5 %
Speed: 102.0 km/h
Temperature: 96.0°C
Temperature: 8.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 14.224 V

Check wywala co jakies 300-500km, bez wzgledu na rodzaj paliwa, styl jazdy,czas jazdy, itp.
Wymienione nowe CEWKI ( Akcja Serwisowa zaliczona! ;)) swiece PFR7Q, nowa odma i przewody, nowy DV, nowy zawór N80 odpowietrzajacy zbiornik paliwa, mechanicznie czyszczony dolot z nagaru i wiele innch rzeczy mniej lub wiecej zwiazanych ze sprawą. Olej Motul x clean + 8100 5w30, 206tys przebiegu.
Mam VCDS, zaloguje co trzeba, podajcie tylko kanały. Prosze o pomoc w tej sprawie, chce być pewien czy to kat do wymiany czy sondy?
Serdeczne z góry dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z chekiem miałem podobnie, nie pamiętam już nr błędów. Okazało się że katalizator już nie spełnia swojej funkcji i sonda podaje złe wyniki. Katalizator u mnie nie jest zapchany tylko już nie filtruje tak jak powinien. Wrzuciłem emulator sondy, pojeździłem i po ok 2-3tyg adaptacji już check się wogole nie pojawił. Minęło od tamtej pory ok 3 miesięcy.

Lepszym pomysłem jest wywalenia kata i zainstalowanie TestPipe'a, auto odżyje po tym zabiegu :) ja planuje to zrobić już niedługo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi co jakiś czas nadal wyskakuje , ale z powodu braku czasu jeszcze sie tym nie zajęłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...