MRoger Opublikowano 15 Września 2008 Autor Opublikowano 15 Września 2008 z drugiej strony jak nie zaszkodziło 400Nm na seryjnej turbinie bez dodatkowego chłodznia itp .. to zaślepiony EGR też mu zbytnio nie powinien zaszkodzić Chociaż jestem zwolennikiem zostawienia tego co było zaprojektowane w aucie .. niem mam wyczynowego auta ale brat ma M5 i np jakakolwiek ingerencja w wydech nawet wstawienie supersprinta do tego modelu powoduje nieznaczny spadek mocy .. ciężko w warsztacie za stodołą zrobić lepiej niż zaprojektowali inżynierowie w fabryce choć są wyjątki potwierdzające tą regułę. No i mam teraz problrm wynik sporu 1:1 ktoś jeszcze się wypowie na temat zaślepiania EGR
Musashi Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 zapytaj swoj potfel [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2008, 16:01_________________________________________________ z drugiej strony jak nie zaszkodziło 400Nm na seryjnej turbinie bez dodatkowego chłodznia itp .. to zaślepiony EGR też mu zbytnio nie powinien zaszkodzić ale takie wplywy mozna ocenic porownujac silnik z takim modem eksploatowanym z egr i bez egr uzytkujac go np 100 -200 kkm...
jaro4444 Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Musashi Ty swoje a ja swoje i dlatego EGR mam zaślepiony na stałe. Widzisz co do eksploatacji i budowy silników to troszkę wiem, bo skończyłem odpowiednią uczelnię i troszkę praktyki już mam Na jałowych i jazda wybiegiem - zgodze się EGR może się przydać. Obciążenia większe niż minimalne - nie. Nieco inaczej jest w ZI gdzie dzięki energii cieplej spalin lepiej odparowujemy paliwo i wsp. lambda musi być sztywno utrzymany. W ZS nie ma takiego wymogu więc EGR mówimy
Musashi Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 moja wiedza to efekt pasji nie uczelnii, ale, skoro skonczyles odpowiednia uczelnie, doskonale znasz teorie... wiec nierozumiem obrony twojego stanowiska. w moim motorku jakos szkodliwosci funkcjonowania EGR dla dolotu nie obserwuje... i to sie zgadza z moja wiedza, ktora podpowiada mi, ze sprawny EGR w sprawnym motorze spelnia swoja funkcje bez zarzutu.... :gwizdanie: EGR funkcjonuje w calym zakresie predkosci obrotowej dla niepelnych obciazen silnika reasumujac coby zamknac przekomarzanke. jestem zwolennikiem utrzymywania pojazdu zgodnie z jego kontrukcja i zalozeniami. roznice w pracy silnika z egr i bez egr mozna odsluchac logujac BS grupe 003 jezeli komus nie przeszkadza zwiekszenie 2-3% zuzycia paliwa, i analogiczny spadek mocy moze sobie eksploatowac pamietajac ze zwiekszona ilosc produktow spalania wdycha nie tylko decydent ale i jego rodzina i inni...
jaro4444 Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 i analogiczny spadek mocy Wszytko wszytkim ale przestań proszę banialuki wciskać
Musashi Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 i analogiczny spadek mocy Wszytko wszytkim ale przestań proszę banialuki wciskać to bardzo przekonujacy argument :gwizdanie: chyba skapituluje
MRoger Opublikowano 5 Października 2008 Autor Opublikowano 5 Października 2008 To ja teraz was pogodzę ... wymieniłem EGR na sprawny wg zaleceń Musashi ............... ....a sprawny EGR dostałem od jaro4444 Dzięki Irek
MRoger Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 Trzeba docenić poświęcenie dla kolegi z forum ... A tak w ogóle to zero dymka ... zepsuty EGR zapewne dawał spaliny na wysokich obrotach i dymił na czarno przy bucie. Teraz autentyczne zero dymienia. Ciekawe na ile to EGR a na ile kat który przy okazji się wykruszył :gwizdanie:. PS. Może ktoś wie ile mogę dostać za wydłubany wkład katalizatora ?? PS2. A teraz wygląda to tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się