Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Cieknący EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z drugiej strony jak nie zaszkodziło 400Nm na seryjnej turbinie bez dodatkowego chłodznia itp .. to zaślepiony EGR też mu zbytnio nie powinien zaszkodzić :piroman:

Chociaż jestem zwolennikiem zostawienia tego co było zaprojektowane w aucie .. niem mam wyczynowego auta ale brat ma M5 i np jakakolwiek ingerencja w wydech nawet wstawienie supersprinta do tego modelu powoduje nieznaczny spadek mocy .. ciężko w warsztacie za stodołą zrobić lepiej niż zaprojektowali inżynierowie w fabryce choć są wyjątki potwierdzające tą regułę. No i mam teraz problrm wynik sporu 1:1 ktoś jeszcze się wypowie na temat zaślepiania EGR :decayed:

Opublikowano

zapytaj swoj potfel :cool1:[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2008, 16:01_________________________________________________

z drugiej strony jak nie zaszkodziło 400Nm na seryjnej turbinie bez dodatkowego chłodznia itp .. to zaślepiony EGR też mu zbytnio nie powinien zaszkodzić

ale takie wplywy mozna ocenic porownujac silnik z takim modem eksploatowanym z egr i bez egr uzytkujac go np 100 -200 kkm... :cool1:

Opublikowano

Musashi Ty swoje a ja swoje i dlatego EGR mam zaślepiony na stałe. Widzisz co do eksploatacji i budowy silników to troszkę wiem, bo skończyłem odpowiednią uczelnię i troszkę praktyki już mam :wink4:

Na jałowych i jazda wybiegiem - zgodze się EGR może się przydać. Obciążenia większe niż minimalne - nie. Nieco inaczej jest w ZI gdzie dzięki energii cieplej spalin lepiej odparowujemy paliwo i wsp. lambda musi być sztywno utrzymany. W ZS nie ma takiego wymogu więc EGR mówimy :thumbdown:

Opublikowano

moja wiedza to efekt pasji nie uczelnii, ale, skoro skonczyles odpowiednia uczelnie, doskonale znasz teorie... wiec nierozumiem obrony twojego stanowiska.

w moim motorku jakos szkodliwosci funkcjonowania EGR dla dolotu nie obserwuje... i to sie zgadza z moja wiedza, ktora podpowiada mi, ze sprawny EGR w sprawnym motorze spelnia swoja funkcje bez zarzutu.... :gwizdanie: :cool1:

EGR funkcjonuje w calym zakresie predkosci obrotowej dla niepelnych obciazen silnika

reasumujac coby zamknac przekomarzanke. jestem zwolennikiem utrzymywania pojazdu zgodnie z jego kontrukcja i zalozeniami.

roznice w pracy silnika z egr i bez egr mozna odsluchac logujac BS grupe 003

jezeli komus nie przeszkadza zwiekszenie 2-3% zuzycia paliwa, i analogiczny spadek mocy moze sobie eksploatowac pamietajac ze zwiekszona ilosc produktow spalania wdycha nie tylko decydent ale i jego rodzina i inni...

Opublikowano

i analogiczny spadek mocy

Wszytko wszytkim ale przestań proszę banialuki wciskać ;)

Opublikowano

i analogiczny spadek mocy

Wszytko wszytkim ale przestań proszę banialuki wciskać ;)

to bardzo przekonujacy argument :gwizdanie: chyba skapituluje :cool1:

Opublikowano

To ja teraz was pogodzę ... wymieniłem EGR na sprawny wg zaleceń Musashi ............... ....a sprawny EGR dostałem od jaro4444 :polew:

Dzięki Irek :notworthy:

Opublikowano

Trzeba docenić poświęcenie dla kolegi z forum ... :good:

A tak w ogóle to :dance2::banan2::punk: zero dymka ... zepsuty EGR zapewne dawał spaliny na wysokich obrotach i dymił na czarno przy bucie. Teraz autentyczne zero dymienia. Ciekawe na ile to EGR a na ile kat który przy okazji się wykruszył :gwizdanie:.

PS. Może ktoś wie ile mogę dostać za wydłubany wkład katalizatora ??

PS2. A teraz wygląda to tak

0bfc9f5b29176b55.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...