wesz82 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) Koleś mi dziś zostawił autko na ustawienia kąta wtrysku bo wychodziło mu od 38 do 255 Nic wsio ładnie poszło,pompa luźno chodzi i tak jak chciałem przestawić wartość na mniejszą to auto nie odpalało lub gasł od razu i można było zapomnieć o odpaleniu. Skorygowałem dawkę paliwa bo jakiś spec ustawił 2mg Po tym autko pracuje lepiej ale dalej jest to samo: Strasznie ciężko odpala trzeba krecić z 10-15 sek za nim załapie, Kopci tak ze może zawstydzić nie jednego stara Napiecie RSW jest ok. Po skasowaniu 3 błędów tj 01268 quantity adjuster (n146) 00575-rure z ic ma rozbebeszoną takze to może być przyczyną 00522-Poedejrzewam że jest to bład czujnika temp wody gdyż go odczepił bo niby lepiej mu pali ale nic to nie zmienia. Pozostał tylko ten pierwszy. Gdzie szukać przyczyn???? Dlaczego nie moglem przestawić kąta,u siebie ustawiałem kat i pompa chodziło dużo ciężej a mimo to nie było problemów... Dodam ze jak dałem GO a żeby odczytać wartość kąta auto zaczęło strasznie szarpać i kopcić ze ledwo co można było w nim oddychać Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez wesz82
vp-tdi Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 1 co ,sprawdz bezpieczniki przekazniki ,wtrysk sterujący , czujnik wału , jak nie to , to wpadnij do mnie ogarniam takie tematy ,że fajki nie zdążysz wypalić a bedzie zrobione
wesz82 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Qutwa po primo nie moje auto po drugie z tego co pamiętam do Ciebie mam kawałek a uwierz mi łepek ma tak rozjeb...samochód ze bym się bał nim jechał gdziekolwiek dalej a jeżeli 20kilometrów :facepalm: Dlaczego jak chciałem sprawdzić kąt auto zaczęło zachowywać się jakby nie dostawało paliwa(strasznie nie równa praca połączona ze strasznym dymieniem)? W ogóle czemu jak ruszałem pompą to wartości na Vag wcale sie nie zmieniały???? Chodzi Ci o czujnik wałka rozrządu??Jak ten to jak go sprawdzić??? I które przekaźniki?? Wtryska mam na podmiankę także z tym nie problem. Coś czuje że Ty już wiesz co nie bangla :whistling:
sux256 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Miałem błąd 01268 lecz nie mogłem go usunąć. Wymiana nastawnika pompy pomogła. Z tego co mi wiadomo to gdy jest uszkodzony, zabrudzony nastawnika to występują problemy z odpaleniem, nierówna praca silnika i dymieniem. Dla kolegi wyżej chodziło o czujnik położenia walu korbowego.
vp-tdi Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 chodziło o czujnik położenia walu korbowego. dokładnie Wymiana nastawnika pompy pomogła. Z tego co mi wiadomo to gdy jest uszkodzony, zabrudzony nastawnika to występują problemy z odpaleniem u ciebie moze i pomogło ale u kolegi wyżej jest co innego W ogóle czemu jak ruszałem pompą to wartości na Vag wcale sie nie zmieniały???? a jakie wartosci trzymał ??? 40 ? jak tyle pokazywał w BS to sprawdz to co pisałem wyżej
wesz82 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Miałem błąd 01268 lecz nie mogłem go usunąć. Wymiana nastawnika pompy pomogła. Z tego co mi wiadomo to gdy jest uszkodzony, zabrudzony nastawnika to występują problemy z odpaleniem, nierówna praca silnika i dymieniem. Dla kolegi wyżej chodziło o czujnik położenia walu korbowego. Jakieś dwa lata temu w swojej czyściłem nastawnik,po złożeniu do kupy odpaleniu migała kontrolka świec. RSW było kijowe,dawka też,a auto paliło 100razy lepiej a jeżeli tego kolegi. Własnie błąd ww daje różne diagnozy ale jakby co to podmienie ze swojej nastawnik i się okaże tylko chciałem zrobić to przy tym kolesiu co by potem nie mówił ze spierdzieliłem mu auto... a jakie wartosci trzymał ??? 40 ? jak tyle pokazywał w BS to sprawdz to co pisałem wyżej Właśnie było dziwne bo jego wartość skakała nie o 1,czy 2 lecz od 38 na 255 i jak dałem pompą chodźmy odrobinę w stronę pompy ABS to silnik albo pracował jak by miał paść albo gasł.... Mogłem odpalić tylko jak pompa była najbliżej silnikowi.
wesz82 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Nie zdarzylem tego sprawdzic bo musialem oddac mu auto.zadzwonilem i gosc ma podjechac do znajomego mechanika niech mu sprawdzi ten rozrzad bo przez ten tydz i tak nie zostawi mi auta.
wesz82 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2014 VP to zło Nie kolego,ludzie którzy nie dbają to zło i nie ważne czy to VP PD CR jak nie dbasz to nawet 1Z nie przetrwa. W tym przypadku podejrzewam ze koleś co zmieniał pompę dał ciała.
vp-tdi Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie zdarzylem tego sprawdzic bo musialem oddac mu auto.zadzwonilem i gosc ma podjechac do znajomego mechanika niech mu sprawdzi ten rozrzad bo przez ten tydz i tak nie zostawi mi auta. 1-co sie rozrząd sprawdza bo to róznie jest ,ludzie czasem jeżdża że o 1 zabek gdzies ciulniete albo za lużny pasek mają, że im coś tłucze to myślą ,ze tak ma być ,albo że dziwnie chodzi itp . jak to nie rozrząd to silnik(lub osprzęt) to juz jakiś trup jest i magik jakiś ręce w niego wkładał próbował ratować Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez vp-tdi
wesz82 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Jak sprawdza mu rozrząd to bedziemy wiedzieć. Najgorsze jest to ze ludzie nie dbają aż prawie zdechnie a potem dziwo że nie da się zrobić..
vp-tdi Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Najgorsze jest to ze ludzie nie dbają aż prawie zdechnie a potem dziwo że nie da się zrobić.. w pl tak robią ludzie ,aby jak najtaniej a jak sie coś zje*ie to pózniej płacz i o kurna juz nigdy audi nie kupie jakie to są szroty... ciągle sie psują...
wesz82 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Dziż rozmawiałem z kolesiem i jego zdaniem klin na wale ma luz stąd kąt tak skacze i auto ciężko odpala. Także tak jak pisałeś szrot
vp-tdi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 klin na wale ma luz stąd kąt tak skacze i auto ciężko odpala. da się zrobić żeby jeszcze pojezdził Także tak jak pisałeś szrot gorsze szroty jezdza ale jezdza ,ale w budzie b5 żeby tak silnik chodził to lepiej go wymienić na sprawny ,co innego w takim golfie 3 to inaczej sie na takie cos patrzy ale klasa premium a silnik chodzi jak czołg to nieeee
wesz82 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 klin na wale ma luz stąd kąt tak skacze i auto ciężko odpala. da się zrobić żeby jeszcze pojezdził Także tak jak pisałeś szrot gorsze szroty jezdza ale jezdza ,ale w budzie b5 żeby tak silnik chodził to lepiej go wymienić na sprawny ,co innego w takim golfie 3 to inaczej sie na takie cos patrzy ale klasa premium a silnik chodzi jak czołg to nieeee No własnie on mowił że można to ogarnać. Tak jak piszesz ,to jak by mietka nowego odpalać przez 40sek wstyd na sali.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się