Kamil18u Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Witam dziś kupiłem używane sprężyny eibach -40 z amortyzatorami gazowymi . Tylko tu jest pytanie ,ponieważ jeden amortyzator się cofa po woli po wciśnięciu a drugi nie odbija wgl albo bardzo wolno . Chodzi o tył
POWER-KRIS Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Skoro gazu nie trzyma to kaput zaraz będzie.
Kamil18u Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 (edytowane) czyli jest zużyty jak się nie cofa ? Bo ogólnie chodzą oby dwa ciężko w górę i dół tak ciężko wcisnąć i wyciągnąć Edytowane 23 Sierpnia 2014 przez Kamil18u
jacek70 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 O ile pamiętam to gazowe mają tłoki wypchane. Po wciśnięciu same powoli wychodzą. Wychodzi na to że kupiłeś amorki zużyte.
Kamil18u Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2014 a jak założe i pojade sprawdze u diagnosty to bedzie widac że sa w śmietnik ?
tomasz102 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Tak powinno widać. Teoretycznie takie dziwne firmy jak Hart zabezpieczają się, że dopiero przy 20 % amortyzator nadaje się do reklamacji. Nie polecam tej firmy Praktycznie powinno być ponad 50 % (tak twierdzi większość diagnostów). Do tego można wyczuć zużycie amortyzatora. W moim przypadku było straszne bujanie i pływanie samochodu.
Kamil18u Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) A jakie amorki byście polecili do sprężyn eibach -40 ( a4 b5 1.8 sedan ADR 95r ) tak żeby dobre ale nie najdroższe... Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez Kamil18u
Mesiah Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Jakie powyżej 50%. To chyba tyczy się seryjnego zawieszenia. Sam mam Eibacha -40 i jak pojechałem na przegląd to wyszło mi 35-34 tył i coś ok 40-39 przód. Amory nowe KYB. Koleś powiedział , że przy sportowych springach zawsze tak jest i patrzy się tylko na róznice między kołami. Także nie dziw się jak pokaże Ci bardzo mało. Przy takim secie najlepiej sprawdzać organoleptycznie. Na starych auto się bujało jak łódka a po wymianie jest beton. Jeśli gazówka nie wstaje to według mnie szkoda zachodu z jej montażem bo to już śmietnik. I tym sposobem masz dwa amory do wymiany bo drugiego nie dobierzesz używanego z takim samym zużyciem jak ten co Ci się cofa. Amory nic nie kosztują czemu w ogóle bawisz się w takiego druta? Chyba , że to jakiś wypas o skróconym skoku typu Bill B8 a jak zwykłe to weź je wywal i zamów sobie jakieś Sachsy czy KYB za 300zł 2szt. Zwykłe przy -40 jeszcze wytrzymują. Na swoich jeżdżę rok po dziurach i kołach r18 i trzymają ładnie. Jeśli chcesz mieć amory na długo albo będziesz chciał zejść jeszcze niżej ze springami warto zainwestować w jakieś amory koni o skróconym skoku. Billa B8 Ci nie polecam bo jest drogi w cholerę. Nie próbuj nawet kupować nic MTS (200zł za 2 szt ) czy czegoś z tej półki. Sportowy amor musi trochę kosztować. Popytałem trochę i wychodzi na to , że najlepsze amory cena/jakość w tej chwili to kayaba ultra sr. ok 250szt przód i 260szt tył.Między nimi a MTS myślę jest spora przepaść. Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez Mesiah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się