92kolek92 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Witam w swoim samochodzie posiadał właśnie te turbo ,zostało wymienione przez poprzedniego właściciela(poprzednie zatarte). Znajomy mechanik mówił żebym nie kręcił często silnika pod czerwone pole bo wydmucha mi uszczelkę pod głowicą. Ma racje?
szakal222 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Moze tak dmucha wiecej.a za tym wtryski nie daja rady i jest za biednie z paliwem.czyli za goraco Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
92kolek92 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Czyli być morze mam uszczelkę wydmuchana pewnego razu byłem spóźniony do pracy wiec jechałem autostradą ciągle 160-170 (tak przez 30 kilometrów) i zrobiłem coś czego przy zdrowym umyśle bym nie zrobił ale byłem spóźniony już nie wystudziłem silnika po obciążeniu. Po pracy chce odpalić silnik a tu coś długo kręcić go trzeba(jakieś 3 sekundy wcześniej mróz nie mróz zawsze na dotyk) .Problem z odpaleniem występuje tylko na zimnym silniku ,samochód stracił także trochę mocy(jakby ze 20 koni pobiegło w las) .Przeglądałem tu kiedyś posty na forum ale nie potrafię już znaleźć, jeden z forumowiczów właśnie pisał że może to być problem z kompresją ,pod wpływem temperatury aluminium odkształca się i problem znika( nie chce tu świrować mędrca to nie moja wypowiedź) ale czy ktoś mógłby przypuszczalnie ocenić czy to jest możliwe?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się