Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo z KK04 a uszczelka pod głowicą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w swoim samochodzie posiadał właśnie te turbo ,zostało wymienione przez poprzedniego właściciela(poprzednie zatarte). Znajomy mechanik mówił żebym nie kręcił często silnika pod czerwone pole bo wydmucha mi uszczelkę pod głowicą. Ma racje?

Opublikowano

Moze tak dmucha wiecej.a za tym wtryski nie daja rady i jest za biednie z paliwem.czyli za goraco

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Czyli być morze mam uszczelkę wydmuchana pewnego razu byłem spóźniony do pracy wiec jechałem autostradą ciągle 160-170 (tak przez 30 kilometrów) i zrobiłem coś czego przy zdrowym umyśle bym nie zrobił ale byłem spóźniony już nie wystudziłem silnika po obciążeniu. Po pracy chce odpalić silnik a tu coś długo kręcić go trzeba(jakieś 3 sekundy wcześniej mróz nie mróz zawsze na dotyk) .Problem z odpaleniem występuje tylko na zimnym silniku ,samochód stracił także trochę mocy(jakby ze 20 koni pobiegło w las) .Przeglądałem tu kiedyś posty na forum ale nie potrafię już znaleźć, jeden z forumowiczów właśnie pisał że może to być problem z kompresją ,pod wpływem temperatury aluminium odkształca się i problem znika( nie chce tu świrować mędrca to nie moja wypowiedź) ale czy ktoś mógłby przypuszczalnie ocenić czy to jest możliwe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...