smoku12 Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Witam. Mam problem z moim audi a4 b6 1.6 b. Ostatnio wróciłem do domu samochodem (paliwa było na około 30 km ) zostawiłem auto w garażu, wstaję rano i auto nie chcę odpalać tak jakby nie miało benzyny. Po kilku próbach popracowało chwile, co dziwne z początku pracowało na 500 obr i po chwili gasło, i tak z 4 razy aż złapało swoje obroty. ALe dziwne było to, że auto od razu mimi tego, że jest zimne to pracuję na 900 obr, a nie jak wcześniej dopóki się rozgrzało pracowało na 1100-1200 obr. Auto oczywiście zaraz po odpalenie zatankowałem do pełna i nic nie pomogło. Auto tak jakby nie ma paliwa na rozruch i na pracę na zimnym silniku i gdy na zimnym silniku zaraz po odpalenie się przegzuje to się dławi i gaśnie. Czy mogła przytrzeć się pompka paliwowa? Proszę o pomoc. Edytowane 2 Września 2014 przez smoku12
Bursztyn Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Witam. Mam problem z moim audi a4 b6 1.6 b. Ostatnio wróciłem do domu samochodem (paliwa było na około 30 km ) zostawiłem auto w garażu, wstaję rano i auto nie chcę odpalać tak jakby nie miało benzyny. Po kilku próbach popracowało chwile, co dziwne z początku pracowało na 500 obr i po chwili gasło, i tak z 4 razy aż złapało swoje obroty. ALe dziwne było to, że auto od razu mimi tego, że jest zimne to pracuję na 900 obr, a nie jak wcześniej dopóki się rozgrzało pracowało na 1100-1200 obr. Auto oczywiście zaraz po odpalenie zatankowałem do pełna i nic nie pomogło. Auto tak jakby nie ma paliwa na rozruch i na pracę na zimnym silniku i gdy na zimnym silniku zaraz po odpalenie się przegzuje to się dławi i gaśnie. Czy mogła przytrzeć się pompka paliwowa? Proszę o pomoc. HEJ może zassał brud z dna baku i zatkało
smoku12 Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 Myślisz, że zatkało smok w baku albo filtr powietrza?
Bursztyn Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Myślisz, że zatkało smok w baku albo filtr powietrza? zobacz czy masz filterek paliwa i jakim jest stanie , być może przepuszcza brud i zatkało pompke paliwa . nalepiej przeczyścić cały układ
smoku12 Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 Filtr paliwa taki jak w passacie b5 bo ostatnio w takim wymieniałem, metalowy i jest na obejmie. Bd próbował od filtra chyba najpierw. Kupiłem czujnik temperatury cieczy chłodzacej, ale jednak chyba go zwrócę bo to raczej nie to.
Bursztyn Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Filtr paliwa taki jak w passacie b5 bo ostatnio w takim wymieniałem, metalowy i jest na obejmie. Bd próbował od filtra chyba najpierw. Kupiłem czujnik temperatury cieczy chłodzacej, ale jednak chyba go zwrócę bo to raczej nie to. spróbuj tak,[ jak odpalasz to śmierdzi benzyną, jak tak, to coś z iskrą] [,.a jak nie,- to to brak dopływu paliwa ]
smoku12 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Opublikowano 3 Września 2014 Problem rozwiązany. Przyczyną tego, że ledwo odpalał na zimnym i nie miał ssania był czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Bursztyn Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Problem rozwiązany. Przyczyną tego, że ledwo odpalał na zimnym i nie miał ssania był czujnik temperatury cieczy chłodzącej no to super że ci się udało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się