Jump to content

Bursztyn

Pasjonat
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Bursztyn

Informacje

  • First name
    Patryk
  • Location
    Legnica

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.9 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

333 profile views
  1. Witam, Poszukuję jak w temacie w pełni sprawny. Super gdyby miała jeszcze wtyczki z kawałkami przewodów bo potrzebuje na wymianę za suba nokie
  2. Zobacz ofertę Subwoofer bose a4 b5 avant lift Witam, Poszukuję jak w temacie w pełni sprawny. Super gdyby miała jeszcze wtyczki z kawałkami przewodów bo potrzebuje na wymianę za suba nokie Dodający Bursztyn Wysłano 05.09.2019 Kategoria Audi A4 B5
  3. Trzeba będzie jeszcze zobaczyć czy głośniki z tyłu są zasilane przez radio czy przez wzmacniacz ori czy jakiś inny. tutaj masz link https://a4-klub.pl/topic/70263-wymiana-radia-na-nie-fabryczne/ przeczytaj uważnie jest tam wszystko napisane akurat tez autor tekstu podłączał radio niefabryczne Pionner.
  4. Witam, Jeżeli chodzi o głośniki z tyłu to fabrycznie nie były doprowadzone do radia. Głośniki z tyłu były zasilane przez wzmacniacz , który powinien być zamontowany pod tylna półką i to on był podłączony do radia. Przednie głośniki były zasilane z radia , a z tego co widzę to masz radio nie oryginalne i bez adaptera nie będą Tobie grały tylne głośniki na tym radiu tylko właśnie przednie. Pod tym linkiem jest najprostszy adapter https://allegro.pl/oferta/tylne-glosniki-subwoofer-modul-audi-a3-a4-a6-a8-tt-5652244771 sprawdź sobie jakie masz głośniki Bose, Nokia czy Haes i na allegro da rade kupić pod zestaw głośników , które masz radio (marka) wtedy nie ma znaczenia .
  5. Witam, Poniekąd rozwiązałem problem : Zanim włączymy radio przytrzymujemy przycisk nr 5 i przy wciśniętym przycisku włączamy radio pojawiają się nam same 555555 jest to ukryta funkcja equalizer same 5 wskazują na ustawienie domyślne , 4 cyfry to low, low-mid, upper-mid, high dla przodu, drugie 4 to samo dla tyłu zakres ustawienia jest od 1-9. Mi pomogło zmniejszenie pierwszych 4 wartości a następne 4 dałem na 8899. Po tym zabiegu ustawiam fader na środek i gra o wiele wiele lepiej niż wcześniej, tył w końcu się odzywa jak powinien. Jeszcze odpowiednio zakodować radio Vagiem i będzie jak być powinno.
  6. Witam, Wymiary Concert II z a4 b6 oraz a3 8p nie pasuje przednia ramka jest za duża , można ją oczywiście dostosować czyli doszlifować do wymiaru odpowiadającemu w a4 b5 ale ciężko jest idealnie zrobić wiem bo sam robiłem ale się da, chyba , że masz parę gorszy więcej to z tego co pamiętam z A6 C5 polift ma taki sam wymiar przedniego panelu 22cm , kosz i tył radia jest taki sam także wszystko pasuję. Druga sprawa jest podłączenie radia jest troszkę zabawy ale do zrobienia , nie będzie ci działać na pewno gala ( zwiekszanie automatycznie głośności do prędkości ) oraz będzie się wyłączać co godzinę ponieważ Concert II komunikuję się za pomocą szyny CAN. Podłączenie podświetlenia przycisków nie będzie działać ale wystarczy rozebrać radio i przylutować jeden kabelek do odpowiedniego pinu nie jest to ciężkie do zrobienia. U siebie robiłem taki zabieg i opłaca się ładnie radio wygląda nie ma problemu z potencjometrem i ładnie czysto gra.
  7. Witam wszystkich, Mam problem u siebie w aucie a mianowicie w a4 b5 avant lift 99r. Miałem okazję i kupiłem cały tunel z radiem symphony 2 din i po podłączeniu radia głośniki z tyłu oraz sub grają o wiele ciszej. Wcześniej miałem zamontowane radio concert II i tył ładnie czysto a przede wszystkim na równi grał z przodem, suba było wyraźnie słychać , teraz mam wrażenie , że tył gra o 3 tony ciszej niż przód. Jest to zestaw głośników nokia aktywny tył + przód zasilany z radia. Przy zmianie ustawień opcją Fader w radiu przód, tył to jest tak , że z przodu głośniki już "pierdzą" przełączam na tył a on gra o połowę ciszej. Jeszcze dzisiaj sprawdzałem różnicę między tym concertem II , a Symphony , żeby wyeliminować problem ze wzmacniaczem ale niestety dalej to samo. doczytałem tylko , że może być problem z kodowaniem radia , że te Symphony jest przekodowane na bose , ale po jego włączeniu nie jest wyświetlany żaden napis "Bose" chyba , że tu się mylę. wertowałem już różne fora niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedzi może , któryś z forumowiczów miał podobny problem i udało się go rozwiązać ? Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek odpowiedzi. Pozdrawiam,
  8. Temat rozwiązany użytkownik stichy miał rację powinna tam być wtyczka na 12v lecz widocznie u mnie ktoś już zmieniał boczek bagażnika na inny. Dzięki za podpowiedzi
  9. No właśnie nie mam wtyku zapalniczki nawet ori miejsca nie mam na nią zaślepki nic, ale za to znalazłem płyty stare jakieś niemieckie za tubą i wydaje mi się , że ktoś wyjął zmieniarkę przed sprzedażą auta bo widać ze ktoś kombinowal właśnie tam dużo może to związane jest z tym ?
  10. Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem odnośnie idyfikacji jednej kostki która znalazłem dzisiaj w w boczku bagażnika. Wie moze ktoś do czego mogła być podłączona ? Nr kostki to 1J0 972 753 Pacjent A4 B5 1999r avant pozdrawiam
  11. Witam. Przerabiałem u siebie ten temat tylko , że w odwrotną stronę czyli z avanta do sedana. Pierwszy problem jak kolega wyżej wspomniał są dwa rodzaje mocowań w sedanie jest na ucho a w avancie na śrubę i z tego co pamiętam są osadzone na innej wysokości także to trzeba byłoby zmienić na forum jest wątek jak to zrobić. Druga sprawa to chodzi o te boki oparcia są zupełnie inne w avancie niż w sedanie i nie da rady tego spasować są dłuższe nieco i inaczej spasowane ja akurat miałem tak ze kupiłem podobny kolor wsadziłem stare i na szczęście nie widać aż takiej różnicy.
  12. Miałem taki objaw u siebie w audi. Jezdzilem jeździłem aż padła pompa wody ona stawiała okropny opór i auto nie chciało w ogóle jechać pompa była wcześniej wymieniana na nową ale widocznie miała jakas wadę i się rozsypala po 10kkm wymiana na nową inna załatwiła sprawę teraz jak wlaczam klime to w ogóle się nie odczuwa różnicy
  13. Witam wszystkich. Mam problem z moja audi 1.9tdi 95r 1z 90km. Jakiś czas temu przestało mi wyświetlać na blacie temperaturę zewnętrzną przez co nie mogę załączyć klimatyzacji stało się to nagle. Wymieniłem czujnik przed chłodnica nic nie pomogło , wymieniłem czujnik na podszybiu również nic nie pomogło dalej to samo. Ostatnio jak jechałem włączyłem przez przypadek klime i odziwo odpaliła pojawiła się na chwilę temperatura zewnetrzna na zegarach poczym znikala za chwile się znów pojawiła. Zauważyłem ze jak włączę nawiew na szyby (po lewej stronie u góry na klimatroniku ) to zaskakuje czasem i włącza klimatyzację. Niestety od miesiąca nie reaguje juz ta kombinacja ,temperatury na liczniku również dalej nie wyświetla , sprawdziełem vagiem to wyskoczył błąd 01582 tyczy się to czujnika cieczy chłodzącej (tak wynika z opisu) na klimatroniku na kanale 49 pokazuje mi temperaturę -49 stopni (na kanale 1c wyświetla mi się błąd 49.1). Natomiast temperatura silnika jest wskazywana prawidłowo na zegarach 90 stopni nie spada ani nic się z nią nie dzieje. Na blokach silnika również sprawdzałem vagiem to wszystko wydaje się w porządku wkazuje od 90 do 93 stopni. Juz nie mam żadnego pomysłu proszę o jakakolwiek pomoc Temat do zamknięcia rozwiązany. Wymiana panelu klimatronika na inny rozwiązała problemu z nie świecąca temperatura zewnetrzna i wszystko działa jak nalezy
  14. Przerabialem to u siebie jak nie rozwiazales tego problemu to daj znać to powiem Ci co i jak
  15. Jeżeli masz całość razem z ta obudowa plastikowa która jest w kolorze deski rozdzielczej to będzie pasować tylko uchwyt na kubek i włączniki co są 3 będą po odwrotnych stronach z tego co pamiętam to da się przełożyć. Jeżeli chodzi o to ze będziesz miał sama kieszeń 2 DIN i chcesz ka wrzucic zamiast 1din to troszkę modzenia jest z uchwytami ale z tego co pamiętam to tutaj na forum ładnie ktoś opisał ze zdjęciami jak to zrobić krok po kroku.
×
×
  • Create New...