Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co sądzicie o tym napinaczu?


karol2984

Rekomendowane odpowiedzi

"taki sam" oznacza kilka rzeczy. Na podstawie takiego tekstu możesz im naskoczyć co najwyżej w razie reklamacji. Ja bym brał od kolesia z allegro bo sam widziałem u niego 100% oryginalnych i rzadkich gratów. No i przez allegro masz większe szanse namieszać kolesiowi w razie problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem ten z allegro, zobaczymy co będzie

Tak myślę może sam napinacz wymienić tylko, dużo mniej roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniaj z łańcuchem. Pobawisz się trochę ale nie będziesz żałował później. 2x robić to już w ogóle od groma roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nakręciłeś się już trochę w życiu to bez problemu. Dynamometr i tak stosuje się tylko w przypadku użycia nowych śrub. Ma być dość mocno ale nie za mocno. Będziesz czuł. I nie używaj zbyt dużych kluczy. Czasem lepiej użyć grzechotki 1/4 czy 3/8 niż 1/2. Przy tym ostatnim nie ma czucia przy dokręcaniu.

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z umiarem i będzie ok. Uważaj szczególnie przy stopkach wałka rozrządu. Ma być mocno ale z wyczuciem. Po dokręceniu pokręć wałkiem i sprawdź czy nie ma oporów. Ten prawy sprawdzisz z lewym gorzej bo jest spięty z rozrządem. No ale nałożyć klucz na wał i polatać przód tył o te 5cm tez można i będzie czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, czy napinacz z tego sklepu warto kupić czy nie za bardzo a może ktoś by polecił jakieś inne źródło oprócz aso?

http://www.pompapaliwa.pl/napinacze-lancucha-i-paska-rozrzadu/3005-napinacz-lancucha-rozrzadu-058109217d-oryginal.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręcić dużo nie będziesz także jedna starczy. No ale jak Ci wygodniej i ile masz pary w łapach. Pierwsza i tak musisz wykręcić żeby coś do niej włożyć i sprawdzić GMP tłoka po złożeniu napinacza. Nie śrubokręt i nic mocno twardego bo jak pęknie i wpadnie do cylindra to będą jaja jak berety. Użyj słomki czy jakiejś gałązki.

Raz zdejmowałem jednemu czapkę bo ktoś sprawdzał GMP śrubokrętem który pękł i został. Debile go zostawili i oddali klientowi auto. Coś cykało aż wycykało ładną wgniotę w głowicy i tłoku.


Cześć, czy napinacz z tego sklepu warto kupić czy nie za bardzo a może ktoś by polecił jakieś inne źródło oprócz aso?

http://www.pompapaliwa.pl/napinacze-lancucha-i-paska-rozrzadu/3005-napinacz-lancucha-rozrzadu-058109217d-oryginal.html

Producent: VOLKSWAGEN kup i się przekonaj. Jak nie wyda do sądu z nimi. Jedno pismo i kasę odzyskasz. Kasy za montaż i demontaż już raczej nie. Chyba , że się uprzesz:)


Śmieszy mnie kartonik w tle ze znaczkami grupy VAG. Niby ma to świadczyć o oryginalności produktu? W razie czego tłumaczą się , że to oznaczenia marek do których pasuje część a nie znaczki oryginału. Są na allegro napinacze po 180-200zł z takimi kartonikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mesiasz a nie patrzyłes tego czujnika drugiego? Ale dziwne że go nie było nigdy a auto dobrze jeździło i błędów nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem kompletnie. Rwałem dzisiaj fotele przód/tył do prania i wyleciało mi z głowy. Jutro to ogarnę. Co do błędów itp sam się dziwie \. No ale sam widziałeś rozpiskę do czego jest wtyczka o tych numerach. Napinacza tam nie było a czujnik temp już tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem Ci. Jutro sprawdzę numery swojej wtyczki. Jeśli są takie same to mamy 100% pewności , że brak Ci czujnika. Nie wiem co kto tam kombinował ale coś jest nie tak. Myślę , że ktoś kumaty powinien pobawić się kompem przy tym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś się bawił, z rok temu było to samo i zrobił, ale z tej radości nie spytałem co było, potem pojawiło się znowu i samo przeszło a ten sam mechanik juz nie wiedział co jest a teraz znowu to samo i d*pa zimna ale już chyba coś poważnego tym razem, teraz żałuję że nie przycisnolem go żeby powiedział, chudy 30 szuka mechanika z podlaskiego, ja byłem w TRW DOJLIDY wtedy co 1szy raz naprawił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma być wszystko ok bez magicznych sztuczek. Musisz doprowadzić wszystko do stanu oryginalnego i wtedy szukać usterek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem. U mnie wtyczka ma ten sam kolor i ten sam nr więc na 100% brak Ci czujnika. Sam czujnik jest niebieski jak w linku który podałeś. Nr nie jestem w stanie spisać bo jest chyba na metalowej stronie czujnika. Od góry nie widać nic a nei będę go wyjmował bo jestem świeżo po wymianie chłodnicy i zalaniu nowego płynu więc mi go szkoda trochę.

Po oblukaniu wszystkiego (etki nie posiadam) wychodzi na to , że ten czujnik jest tylko i wyłącznie do temp na klimatroniku. Po jego odłączeniu nie pokazuje mi temp na nim. Jeśli nie masz klimy kabel wisi bo pewnie używali do wszystkich wersji jednej wiązki. Tak więc nie masz po co go montować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wszystko jest ok bez kombinowania jednak, jeden problem mniej

a etke tu sprawdź http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 trzeba kliknąć carprog2 i auto wybrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...