mih82 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 wiem, że we wlepce ale nie wiem, czy poprzedni właściciel nie zmienił czegoś
Salin92 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Ja to bym sobie wsadził tylko sprężyny obniżające, bo na gwint nie chce mi się zbytnio kasy wydawać :/ Może wstawić sprężyny od 1be?
tomaszstn Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Lepszym rozwiązaniem to amorki 1BE, 1BV i sprężyny -30, -40mm
Radol Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Również podłącze się do tematu Aktualnie jeżdze na 16" i zawieszenie 1BA. W przyszłości chce większe koło(nie podjąłem decyzji czy 17'' czy 18''), oraz niższe zawieszenie. Nie chcę robić tego na raz. Moje pytanie czy pierw obniżać auto i jezdzic na 16'' do kupienia wiekszego koła czy odwrotnie?
tomaszstn Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Ja bym najpierw obniżał, pytanie jak daleko chcesz się posunąć 17" cali nawet nie bierz pod uwagę, jeśli już to od razu idź w 18"
Radol Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Ok, tak tez zrobie, ale czy 16" i gleba nie bedzie smiesznie wygladac? Sa moze takie gwinty zeby regulować od -20 do ok -60. Nigdy nie jeździłem na niskim zawieszeniu i nie chce przesadzac na start. Poza tym styl jazdy całkowicie sie zmienia, do którego musiałbym sie przystosować.
tomaszstn Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Bez przesady z tym stylem jazdy, ważne aby nie jeździć po krawężnikach i większe dziury omijać a reszta bez zmian, mam nadzieję że teraz też nie jeździsz po wszystkich dziurach bo i tak szkoda zawiasu. -30mm, -40mm i 16" jak najbardziej pasuje, niżej to już by troszkę śmiesznie wyglądało, przynajmniej wg mnie. Wsadzisz większe koło i wtedy skręcisz sobie jeszcze niżej, jeśli myślisz o gwincie a nie o sprężynach. W większości przypadków, przynajmniej w B5 bez problemu uzyskujesz obniżenie w granicach -30mm do -80mm więc zakres dość spory.
Radol Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 W takim razie jakiej firmy gwint byłby odpowiedni? Nie chcę żeby było za twardo, ma się dobrze trzymać na zakrętach i żeby nie bujało(opecnie tył troche mi buja). To czy bedzie obcierać zależy pewnie od koła. Auto używam na codzien do pracy + w weekend jakieś wyjazdy. Szukać używki czy nowy?
tomaszstn Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Przeglądnij kilka tematów to może dobierzesz coś dla siebie, ogólnie wszystko zależy od kasy jaką chcesz wydać, myślę że AP to już dobre by było
Radol Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) Dzieki wielkie za rady Nie długo zima przychodzi, więc po zimie gwint będzie. Z tego co widze AP ma 40mm-70mm wolałbym coś wyższego. Jeśli chodzi o kase. Wolałbym kupić taniej używany w dobrym stanie, bo to co wydam już się nie zwróci, ale nie wykluczam kupna nowego Edytowane 1 Października 2014 przez Radol
tomaszstn Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Z używką jest różnie, zobacz tematy, większość wylanych bądź zaraz po kupnie nadających się do regeneracji. Kupisz raz i masz spokój na trochę. Jeśli nie zależy Ci aż tak bardzo na prowadzeniu i godzisz się na znacznie zmniejszenie komfortu to możesz oczywiście zastosować gwinty z dolnej półki, zawsze 2 lata gwarancji jest
Radol Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Wolę wydać trochę więcej i nie tracić na komforcie. Nie rozstrzygnieta sprawa jest to ile chce obniżyc auto. Musze popatrzec jak inni maja. Jesli okaze sie ze -40mm i 18" mi się bardzo spodoba, to chyba lepiej kupic sportowe zawieszenie -40 ktore jest tansze od regulowanego gwintu, a komfort i prowadzenie takie samo?
tomaszstn Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Raczej dobry zestaw to koszt porównywalny z dobrym gwintem. Jak chcesz zachować resztkę komfortu to polecam Ci Eibach Pro Kit, tylko że tam obniżenie jest -30 mm albo -35 mm, już nie pamiętam dokładnie. W każdym razie szukaj sprężyn progresywnych, przy niewielkich nierównościach praktycznie tak komfortowe jak 1BA a dopiero przy większych się usztywnia. Jakieś dobre amorki do tego i zestaw będzie na 100% Ciebie satysfakcjonować jeśli chodzi o prowadzenie. Pytanie tylko czy takie obniżenie Ci będzie pasować
nina_chudu4 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 poszedlem za rada ,kupilem eibach pro kit 30/30,i teraz mam pytanko na przyszlosc bo teraz zaloze to do ori amorow a jakie pozniej dokupic amorki zeby byly ok do tych sprezyn?
tomaszstn Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Takie do zawieszenia sportowego czyli w ori 1BE i 1BV a w zamiennikach o skróconym skoku.
nina_chudu4 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 czyli ja teraz mam 1BA tak? sorry za takie pytanie ale nie orientuje sie bardzo a nawet nie moge luknac w dane auta bo siedze za granica a uto w garazu w pl ;-)
tomaszstn Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 To ja tym bardziej Ci nie powiem, jasnowidzem nie jestem ale jak miałeś około 8-10 cm przestrzeni pomiędzy kołem a błotnikiem to 1BA
nina_chudu4 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 no ori zawieszenie i po symbolach wyczytalem kiedys ze to zawieszenie komfortowe a tak jak dobrze pamietam to tak wlasnie z8 cm mam przeswitu;-) wiec bedzie 1BA
tomaszstn Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Jak komfortowe to 1BA, na razie możesz tak jeździć ale pomyśl o nowych amorkach, zdecydowanie polepszy Ci się jakość prowadzenia.
nina_chudu4 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 kupie chyba od razu;-) tylko bylbym wdzieczny o jakis link takich amortyzatorow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się