skrab Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Pewnie że tak, ja tak sobie żartowałem, nikt się nie zamienia na auta Niech służy fura.
Lutek90 Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 Jeśli chodzi o funkcjonalność auto to nie mogę się do niczego przyczepić prócz może ciężej chodzącego wspomagania niż w mojej B7 nie wiem czym to jest spowodowane czy w b7 tak luźno mi chodziło wspomaganie czy tutaj trochę ciężej to pracuje ale idzie się przyzwyczaić czy może gdzieś leży jakaś przyczyna?
skrab Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Też miałem B7 różnicy nie zauważyłem. Ja tam wole TDI niż benz
andynl Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 w b7 tak luźno mi chodziło wspomaganie czy tutaj trochę ciężej to pracuje ale idzie się przyzwyczaić czy może gdzieś leży jakaś przyczyna? A Ty masz u siebie Servotronic czy nie?
skrab Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 w b7 tak luźno mi chodziło wspomaganie czy tutaj trochę ciężej to pracuje ale idzie się przyzwyczaić czy może gdzieś leży jakaś przyczyna? A Ty masz u siebie Servotronic czy nie? Jak by miał servo to na postoju może krecić palcem ,a w czasie jazdy ciężej chodzi kiera.
Lutek90 Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) a jak sprawdzić to czy mam ? bo w swojej b7 faktycznie zakrece palcem na postoju bez najmniejszego problemu a tutaj nie Edytowane 18 Września 2014 przez Lutek90
Lutek90 Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 Audi żydzi na wszystkim jak zwykle nie mam bo patrzyłem na wlepkę i faktycznie oznaczenie 1N1 oznacza brak servotronica no nic trudno trzeba się pomęczyć jakoś się chyba przyzwyczaję bo jak widziałem poradnik to trochę roboty jest żeby to dołożyć i samemu cieżko to ogarnąć więc na razie sobie daruje , ale i tak dzięki za info Jednak poczciwe b7 potrafi zaskoczyć
andynl Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Audi żydzi na wszystkim jak zwykle nie mam Dają wiązkę pod fotochrom w drzwiach całkiem darmo
Lutek90 Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 a no to faktycznie zwracam honor Wie ktoś jak mam zmienić VCDS licznik żeby mi pokazywał spalanie w litrach a nie w milach na galon?
frog125 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) Audi żydzi na wszystkim jak zwykle nie mam bo patrzyłem na wlepkę i faktycznie oznaczenie 1N1 oznacza brak servotronica no nic trudno trzeba się pomęczyć jakoś się chyba przyzwyczaję bo jak widziałem poradnik to trochę roboty jest żeby to dołożyć i samemu cieżko to ogarnąć więc na razie sobie daruje , ale i tak dzięki za info Jednak poczciwe b7 potrafi zaskoczyć Roboty jest mało, kupujesz magiel przekładasz,podłączasz dwa przewody i cieszysz się lekko kręcącą kierownicą uczucie po zakodowaniu nie do opisania Końcówki drążków zostawiłem swoje a drugie zostały mi na zapas. Edytowane 22 Września 2014 przez frog125
Lutek90 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Aha no to może tak dużo pracy nie ma ale z tego co widziałem to jeszcze geometrie trzeba ogarnąć później ale zobaczymy fakt czesci do tego moda drogie nie są a wiem że uczucie musi być zaje... bo w mojej b7 kierownicę 1 palcem kręcę na postoju
budynx Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 super autko a jak ze spalaniem wychodzi?? sam przymierzam sie do 1.8tfsi hmm tylko 120 czy 160??
Lutek90 Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 Ja mam 160 hp podobno ta 120 konna to jest to samo tylko z przyduszonym softem , a co do spalania niestety ale moje b7 - 2.0 tfsi 200 hp mniej pali niż ta krowa Co do średniego spalania to jak na razie wynik na komputerze mam 9.3L ale 80% jazdy to krótkie dystanse po mieście , myślę że można koło 8l- 8.5L spokojnie zrobić przy takiej jeździe , bo ja to lubie sobie pocisnąć od czasu do czasu , a co do trasy to jak wrzucam 6 bieg około 120 to na komputerze przy tempomacie około 5.5/5.8L jest spalanie wiec pewnie z dłuższych tras nie przekroczy 6L oczywiście przy włączonej Klimatyzacji bo ja to zawsze na klimie jeżdżę , źle nie jest ale silniki turbodoładowane tak maja że troszkę benzyny ciągną sobie więcej niż normalne PB ale za to kultura przyspieszania hmmm poezja ładnie pracuje silnik i dźwięk też piękny , kolega mówił że jak odjeżdżałem ostatnio a delikatnie ją pocisnąłem to bardzo fajnie to pracowało, oczywiście po zarzuceniu softu myślę że będzie dawać radę , chociaż osobiście korci mnie na to 2.0 w b8 211hp myślę że to już w serii daję radę + sofcik to już pewnie pięknie pociska , ale tu mam przynajmniej pewny silnik bo przebieg 50 tys to dopiero dotarty silnik
budynx Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 dzieki "Lutek90" za wyczerpującą informacje dziś oglądałem jedną A4 1.8tfsi 160hp 2011, przebieg 64000mil jeden własciciel, tylko zastanawia mnie dlaczego jest jeden kluczyk i bez książki serwisowej, tzn serwis jest na osobnej kartce wszystko po koleii jak powinno być. Koleś mi tłumaczył że auto było wziete na kredyt "finance" przez poprzedniego własciciela. Teraz sie tak zastanawiam czy warto brać coś takiego. Autko generalnie miodzio zadbane i wogóle tylko brak orginalnej książki no i ten jeden kluczyk.
skrab Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Prosta sprawa przebieg nie ten ,musi coś być ukryte.
Lutek90 Opublikowano 26 Września 2014 Autor Opublikowano 26 Września 2014 wydaje mi sie ze autem jest wszystko w porządku , sprawdz numer na stronie dvla i będziesz wiedział wszystko o aucie czy nie jest zastawione na kredyt lub cos w tym stylu zeby sie nie wkopał że za kogos będziesz kredyty płacił dodatkowo bo i takie historie znam , popros od wlasciciela document reference number z documentu V5C odpowiednia strona na internecie , nie bede tu linkami zarzucal ale wpisz w google -> check the mot history of a vehicle i tam znajdziesz juz wszystko , ja kupilem swoje auto z duplikatem ksiazki serwisowej bo wlasicicel ja zgubil ale dal mi dodatkowo fakture na zakup duplikatu ksiazki serwisowej z salonu audi i certyfikat potwierdzajacy przebieg auta , wiec mysle ze twoj bedzie realny ale sie upewnij czy na aucie nei ma zalozonego kredytu i to wszystko , zycze udanej transakcji jak chcesz to moze swoja bede chcial sprzedać bo szukam białej z 2.0 tfsi
budynx Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Myśle że przebieg jest jest ok, bo auta w UK wziete w leasing smigają dużo. Ludzie którzy tym jeżdzą nie martwią sie o koszta serwisowania ponieważ robi to firma która leasinguje, wiec trzy lata auto i idzie na sprzedaż. Bardziej dreczy mnie fakt że jest jeden kluczyk no i ta historia serwisu nie w książce serwisowej lecz na osobnej kartce. Ale z tego co widziałem to serwis robiła firma która leasingowała auto. dzieki Lutek90 jak zawsze pomocny (piwko jak nic sie należy) ok sprawdze to wszytsko co mówiłeś a tak wogóle to ile tak byś chciał za swoją? bo ja to szukam tak do 10k no może ciut wiecej ale nie za wiecej hehe
Lutek90 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 Myślałem ją wystawić za 9K , ale może byśmy się dogadali , bo jeszcze korci mnie wersja 5 DR w audi A5 , z tym że moja jest jak widzisz z roku 2008 ale przebieg robi swoje nie trzeba się o nic martwić w tym aucie przez dłuższy czas
budynx Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 ok a skąd jesteś w UK?? szczerze mówiąc to chciałbym coś młodszego chociaż zacny ten twój model no i przebieg też przemawia za... hmm musze sie zastanowić i przemyśleć jakbym sie zdecydował to dam znać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się