Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulator ciśnienia paliwa - wymiana na 4barowy


johny_bravo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam mały problem w swoim BFB. Auto po wirusie + DP jeździ idealnie, bawi jazdą itp ale przy większych prędkościach (<200km/h) i gwałtownym depnięciu gazu brakuje mu paliwa. Tuner zaproponował dwa rozwiązania, albo korygujemy soft na trochę delikatniejszy, albo wymieniamy zawór ciśnienia paliwa na 4barowy + korekta programu.

Chciałem go kupić,wymienić ale nie mogę znaleźć w etce gdzie się znajduje i jaki jest nr oryginału.

Podpowiecie ?

Pozdrowienia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski zapodaj wydajniejsze.

Regulator tez wymien a korekte i tak trzeba zrobic po tym wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski planuje wymienić na wiosnę, teraz budżet tego nie przewiduje a koszt regulatora, stosunkowo niski.

Zerkalem na listwę jak wymienialem uszczelkę pod pokrywą zaworów ale nie widziałem zaworu dlatego zwątpiłem czy na pewno tam jest.

Edit.

Chyba ze macie np 06A906031BC do oddania za rozsądną cenę ;-)

Edytowane przez johny_bravo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie jest 4 barowy regulator, więc nie wiem o co tunerowi chodzi a znajduje sie on w filtrze paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje paliwa tak jak pisałem pow 200 przy bucie... Myślałem, żeby wrzucić tu logi ale wydawało mi się ze mój regulator to 3.3 albo 3.5 bara dlatego tłumaczenie by wymienić na 4barowy było dla mnie logiczne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucic logi zawsze możesz, co to za tuner co nie wie jaki regulator jest, po za tym chyba powinien od razu skorygowac soft odpowiednio do wtrysków jak brakuje na górze to odpowiednio scina doładowanie, jak masz seryjne niebieski wtryski to u ciebie przy seryjnej turbinie wystarczy że wymienisz na czarne z bex 320 i one wystarczają do tej turbiny, chyba że problem jest gdzie indziej np. pompa paliwa, nie musisz wkładać 06A906031BC bo to są 380 po za tym są okropnie drogie.

Zrób logi 002+033+031 i 020+115

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za konkretną odpowiedz. Logi zrobię jak będę gdzieś na trasie i od razu wrzucę.

Edit :

Nie chce robić podwójnego wątku więc wklejam tutaj logi zrobione na 3 i 5 biegu.

Dzisiaj zaczęło go dławić później niż zwykle, koło 230km/h

Na trójce :

http://vaglog.rtnet.pl/log_185427.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_185428.html

Na piątce :

http://vaglog.rtnet.pl/log_185425.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_185426.html

Wtryski chyba zdecydowanie za długo leją ??

Proszę o pomoc.

Edytowane przez johny_bravo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...