Pepin Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) cześć, A4 B7 2006 manualna skrzynia. ASB po czipie 4/5 lat temu i wycięty DPF ok 1.5 roku temu (czip i dpf robiony przez różne firmy). Objawy: 1. Brak błędów 2. Na zimnym auto jedzie w miarę normalnie 3. Jak się nagrzeje to zwykle zaczyna tracić moc, .. dlatego logi nie dociągnięte do 4krpm 4. Czasem mrugnie kontrolka DPF 5. Filtry i olej nowy .. ok 200km Jeśli ktoś mógłby coś zasugerować, w którą stronę ruszać dalej. Turbo nie daje rady .. ale dlaczego nie ma błędów... STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_185406.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185405.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_185403.html Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_185404.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_185401.html Grupa 014: http://vaglog.rtnet.pl/log_185402.html Grupa 022: http://vaglog.rtnet.pl/log_185397.html Grupa 034: http://vaglog.rtnet.pl/log_185393.html Grupa 036: http://vaglog.rtnet.pl/log_185392.html Grupa 037: http://vaglog.rtnet.pl/log_185389.html Grupa 072: http://vaglog.rtnet.pl/log_185386.html Grupa 073: http://vaglog.rtnet.pl/log_185384.html Grupa 074: http://vaglog.rtnet.pl/log_185385.html Grupa 075: http://vaglog.rtnet.pl/log_185379.html Grupa 076: http://vaglog.rtnet.pl/log_185378.html Grupa 077: http://vaglog.rtnet.pl/log_185376.html Grupa 102: http://vaglog.rtnet.pl/log_185381.html Grupa 104: http://vaglog.rtnet.pl/log_185380.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185409.html Grupa 033: http://vaglog.rtnet.pl/log_185410.html Grupa 044: http://vaglog.rtnet.pl/log_185408.html Grupa 055: http://vaglog.rtnet.pl/log_185407.html DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_185368.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185369.html Grupa 005: http://vaglog.rtnet.pl/log_185374.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_185370.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_185373.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_185371.html Grupa 102: http://vaglog.rtnet.pl/log_185372.html Kilka dodatkowych logów: ciśnienie paliwa, sondy lambda czy wartości DPF (którego nie ma). Dziwne jest że są wartości zapełnienia , w dodatku one się zmieniają oraz dziwne są różnice ciśnień: Grupa 015: http://vaglog.rtnet.pl/log_185400.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_185398.html Grupa 019: http://vaglog.rtnet.pl/log_185399.html Grupa 024: http://vaglog.rtnet.pl/log_185396.html Grupa 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_185394.html Grupa 026: http://vaglog.rtnet.pl/log_185395.html Grupa 035: http://vaglog.rtnet.pl/log_185390.html Grupa 040, 041, 042: http://vaglog.rtnet.pl/log_185391.html Grupa 043, 044, 042: http://vaglog.rtnet.pl/log_185388.html Grupa 051: http://vaglog.rtnet.pl/log_185387.html Grupa 100, 102, 101: http://vaglog.rtnet.pl/log_185382.html Grupa 100, 101, 102: http://vaglog.rtnet.pl/log_185383.html Grupa 104: http://vaglog.rtnet.pl/log_185375.html Grupa 104, 107, 110: http://vaglog.rtnet.pl/log_185377.html Edytowane 8 Września 2014 przez Pepin
spanky Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 zrób dynamiczne na zimnym razem z 007 i zrob tez 007 na cieplym....
Pepin Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) kurde ... na zimnym będzie ciężko ... bo zanim dojadę do jakiejś trasy, to już będzie ciepły cześć, Zrobiłem dynamiczne .. ale dzisiaj auto jechało, no prawie, bo na grupie 11tej zabrakło, zrobiłem jeszcze bez mocy grupe 007 i musiałem zwolnić, stanąłem na parkingu i znowu zrobiłem rundę po obwodnicy i wszystko było ok DYNAMICZNE "ciepłe": Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_185553.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_185543.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_185542.html Grupa 007 (21:54) wszystko OK: http://vaglog.rtnet.pl/log_185545.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_185550.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_185547.html Grupa 011 (pies zdechł): http://vaglog.rtnet.pl/log_185548.html Grupa 007(22:01) tu już było po utracie mocy : http://vaglog.rtnet.pl/log_185546.html I dzisiaj DPF zupełnie inaczej pracował .. Grupa 100, 102, 104: http://vaglog.rtnet.pl/log_185549.html I jeszcze jakieś logowania 007 .. z odłączaniem czujnika temperatury paliwa, ale nic nie zmieniało się we wskazaniach więcej niż o 0.5-1.0 stopnia Grupa 007 (22:05): http://vaglog.rtnet.pl/log_185551.html Grupa 007 (22:19) : http://vaglog.rtnet.pl/log_185544.html Zrobiłem z 60km i tylko raz na chwilę zniknęła moc dzisiaj. Wczoraj po logach wypiąłem i wpiąłem wtyczkę nastawnika turbiny (tu jest mała rzeźba i lutowany plastik przy wtyku). Przeczyściłem styki czyjnika temp. paliwa. Wczoraj było cieplej na zewnątrz w porównaniu do dzisiejszego logowania. Log 007 na zimno .. ale statyczny ... Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_185554.html po 3-ech km już miałem 90 stopni na wskaźniku Edytowane 8 Września 2014 przez Pepin
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się