krzysiek18004 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) Witam! Posiadam Audi a4 b7 1.8T 2006r z niecodziennym przypadkiem, stało sie tak po około miesiącu po wymianie filtra paliwa i powietrza. Po podpięciu do komputera "interfejs Bosch" okazało sie ,że są problemy z sondami : P1602 zasilanie napięciem - za niski P1103 Obwod grzania sondy lambda rzad1 czujnik 1 - za mała moc P0139 Sonda lambda rzad1 czujnik 2 - sygnał zmienia sie zbyt wolno Napiecie na sondach 1 - 1.54 v 2 - 0.63 v Wymieniłem sondy na nowe niestety nic to nie dało , zostały zmienione świece lecz także nic nie pomogło. Podczas jazdy jest dławienie sie silnika ( tak jakby ktos odcinal dopływ paliwa na 0.5 , 1 sekunde) bez znaczenia czy jest rozgrzany czy zimny. Prosze o pomoc Przepraszam za błedy i stylistyke Edytowane 10 Września 2014 przez krzysiek18004
Łukasz13 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Napięcia sond są prawidłowe, musisz dać więcej info jak chcesz rozwiazac problem na forum, logi dynamiczne, uzupełnij profil bo nie wiadomo jaki silnik 1.8t tak
krzysiek18004 Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 (edytowane) jakiego typu informacje powienienem podac ???logi postaram sie wyslac wkrotce ... Edytowane 10 Września 2014 przez krzysiek18004
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się