arek199pl Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Witam mam oto taki problem na kanale 51 po rozgrzaniu trzyma pieknie 90 stopni a na 49 77-90 stopni. Macie pomysl co z tym zrobic który czujnik jest na 49 kanale Edytowane 13 Września 2014 przez arek199pl
hellbean Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Kanał 49 pokazuje temperaturę z podwójnego czujnika temperatury, to co na zegarach, zaś kanał 51 to jest jakaś wartość porównywalna-wzorcowa (w sumie ciężko się dowiedzieć czy to prawda bo nigdzie nie znalazłem jednoznacznej i pewnej odp.). Włącz sobie zapłon i włącz ten kanał za zobaczysz, że po jakimś czasie pojawi się 90.
arek199pl Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 No ok ale jak mam na 51 po 5km 90c a na 49 70c to wina leży w termostacie? Bo czasami w mieście na 49 mam 87-90c
hellbean Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Nie bardzo rozumiem, czasami masz po 5km 70 a czasami 90? Mógłbyś sprecyzować problem? Bo nic w tym dziwnego, jakbyś porównywał to przy różnych temperaturach zewnętrznych. Dla przykładu ja to 90 po 5km mam chyba tylko jak na dworze jest +30 stopni Na kanał 51 nie patrz bo on nic nie wnosi do tematu. Na forum masz temat jak zdiagnozować i termostat i czujnik temperatury.
arek199pl Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 To skoro mam nie patrzyć na kanał 51 to na 49 zazwyczaj mam okolo 70c czasami 90 wiec termostat do wymiany?
hellbean Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 W dziale Diagnostyka masz temat jak zdiagnozować czujnik G2/62 i termostat bo zapewne jedno z nich szwankuje. Będziesz potrzebował VAG-COM'a
arek199pl Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 wymiana czujniki pomogła dzieki tylko jakos teraz musze to odpowietrzyc...
hellbean Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Zasadniczo to przeważnie nie ma potrzeby jakoś specjalnie odpowietrzać, nie mniej istnieje taka możliwość przez zsunięcie (jak dobrze pamiętam lewego - patrząc na nie) węża do nagrzewnicy, aż do miejsca gdzie znajduje się na wężu otworek odpowietrzający, tak aby otworek było poza króćcem od nagrzewnicy - lecz nie ściągając węża całkowicie - i poczekać, aż zacznie lecieć płyn. Teoretycznie należy unieść zbiornik wyrównawczy powyżej poziomu nagrzewnicy, nie mniej ja uruchamiam silnik na chwile i do tej pory działało.
arek199pl Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Kazdy co innego o odpowietrzaniu pisze:D Oki spróbuje tak jak piszesz
hellbean Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 To z otworkiem i zbiorniczkiem to jest wersja książkowa tyle, że zamiast odkręcać zbiorniczek i go unosić powinno się mieć specjalny tool wkręcany zamiast korka pozwalający na zwiększenie poziomu ponad nagrzewnicę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się