Mario1991 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Witam, w mojej audi b7 2.7 tdi 2006r od dluzszego czasu pojawial sie sporadycznie blad, zlekcewazylem go... teraz zaczal sie pojawiac i nawet po skasowaniu od razu pojawia sie znowu... BLEDY : 4120/ P1018 Intake manifold runner bank 2:1 lower limit - not reached (zbyt mala wartość rezystancji) i drugi błąd : 5491/P1573 Left engine mount solenoid valve- N144:open circuit (zbyt mala wartosc rezystanjci) Czy ktos wie co oznaczaja te bledy ? Przeszukałem wiele stron ale nic nie znalazlem... ;( Proszę o poradę fachowców z tego forum bo na pewno sa tacy Tu PS. Uzywam V-SCAN Vag 5053 iITS
german81 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 masz problem z przepustnica i lewa przepustnica .po kasowaniu błedów wracaja ?
Mario1991 Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 masz problem z przepustnica i lewa przepustnica .po kasowaniu błedów wracaja ? Tak , za kazdym razem bledy wracaja,raz wczesniej raz trochę pozniej... niekiedy blad sam zniknie,ale rzadko...
mgDTH Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Błąd związany z klapami kolektora ssącego po stronie kierowcy. Jeśli błąd powraca natychmiast to zerknij czy nie spadło cięgno łączące nastawnik z kolektorem. Dwie możliwości awarii: 1. -zasyfiony kolektor i wyrobione/luźne klapy w kolektorze. 2 -uszkodzony nastawnik. Edytowane 19 Września 2014 przez mgDTH
Mario1991 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Błąd związany z klapami kolektora ssącego po stronie kierowcy. Jeśli błąd powraca natychmiast to zerknij czy nie spadło cięgno łączące nastawnik z kolektorem. Dwie możliwości awarii: 1. -zasyfiony kolektor i wyrobione/luźne klapy w kolektorze. 2 -uszkodzony nastawnik. Błąd związany z klapami kolektora ssącego po stronie kierowcy. Jeśli błąd powraca natychmiast to zerknij czy nie spadło cięgno łączące nastawnik z kolektorem. Dwie możliwości awarii: 1. -zasyfiony kolektor i wyrobione/luźne klapy w kolektorze. 2 -uszkodzony nastawnik. Mam jeszcze jeden nowy problem i nie wiem czy moze byc zwiazany z powyzszymi bledami(tzn.czy moze to byc powiazane) a mianowicie jeszcze jakiś czas temu koledzy zwrocili mi uwage że mam bardzo czysty wydech-zero jakiej kolwiek sadzy.... a pare dni temu zauwazylem ze wydech jest lekko mokry od czarnej mazi-pewnie olej? dodatkowo przed tym wszystkim dosc czesto robilem dolewke plynu chlodzaceo.... a teraz odziwo nic nie dolewam,i dodam ze moja a4 b7 jest z dpf-em.... Pozdro Edytowane 7 Grudnia 2014 przez Mario1991
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się