DraKio Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 witam mam problem , po wzmianie kompletego zawieszenia z przodu nadal mam luz w lewym kole podczas postoju jak ruszam kierownica lewo prawo cos stuka jakby w maglownicy po podniesieniu samochodu czuc jak ruszam ręką kołem ze jest luz i pyka w harmonijce ju za drążkiem w srodku maglownicy i jest luz da sie to zrobic bez wyciągania magla ?
scroll4476 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 witam kolege a patrzyłeś czy czasami nie ma luzu na kulce przy maglownicy jest tak czarna osłona trzeba zdjać i zobaczyć tam nie raz sie wybija ..
DraKio Opublikowano 16 Września 2014 Autor Opublikowano 16 Września 2014 no własnie tam w tej osłonie cos stuka nei ściągałem jej bo opaska od srodka złapana ciezko dojsc pozniej ale ewidentnie tam stuka da sie to zrobic czy magiel do wymiany? ok kupiłem drążek TRW za 80 zl wymienilem bo byl luz ale nadal stuka cos w maglownicy w srodku tu na tej prowadnicy ząbkowanek ona chodzi ma luz widac tez
shelby Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Jeśli masz wyjechaną listwę zębatą w maglownicy to największe spustoszenia są przy kołach na wprost a na skręconych luzy powinny zanikać. Zła wiadomość jest taka, że tego się raczej nie naprawia. Regeneracja maglownicy to najczęściej uszczelnienie jej a nie kasacja luzów.
scroll4476 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 a przy zapalonym czy zgaszonym?? jezeli masz luz na zapalonym to zobacz pod osłona. jezeli bedzie wszystko ok to magiel zmiany .. na listwie ma juz luz ciezko zobaczyc pod ta osłone ale jest to mozliwe . a jesli bd kupował magiel to dobry uzywany a nie regeneracja nie polecam..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się