Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny A4B5 1.8T ANB


A4Arturr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Proszę o ocenę logów

http://vaglog.rtnet.pl/log_186489.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_186488.html

Faluje doładowanie założyłem nowy N75 ale bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zrobię logi które podałeś.

Mam dwa stałe błędy które powracją po wykasowaniu

17964 P1556

16524 P0140

ten drugi jest chyba od sondy za katalizatorem

Sonda ta ma założony emulator prosty - czy po załozeniu kątowego błąd zniknie?

Nie wiem co jest z tym katalizatorem może jest to tylko obudowa

Puszka jest owinięta bandażem tą taśmą termiczną


Podaję logi

Logi 115+118

http://vaglog.rtnet.pl/log_186591.html

zrobiłem dwa razy

http://vaglog.rtnet.pl/log_186590.html

032
http://vaglog.rtnet.pl/log_186592.html

020
http://vaglog.rtnet.pl/log_186593.html

002, 011, 003
http://vaglog.rtnet.pl/log_186594.html

czy z logów 020 można odczytać że z jedną cewką jest kiepsko?

Edytowane przez A4Arturr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aucie jest program, jest problem z doladowaniem bo turbina nie moze naladowac tego co chce program, a tego moga byc rozne powody, sprawdz szczelnosc dolotu, jak ok to trzeba zerknac do turbiny. Cofa mocno zaplon na 020, tu tez moga byc rozne przyczyny, swiece, program, itd.

Ten pierwszy bład własnie wynika z tego że turbina niedoładowuje. Sprawdz szczelnosć kompresorem zawór dv czy sprawny, jak to bedzie ok trzeba sprawdzić czy klapka wg nie jest luzna i czy strona goraca w turbinie nie jest popękana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aucie jest program, jest problem z doladowaniem bo turbina nie moze naladowac tego co chce program, a tego moga byc rozne powody, sprawdz szczelnosc dolotu, jak ok to trzeba zerknac do turbiny. Cofa mocno zaplon na 020, tu tez moga byc rozne przyczyny, swiece, program, itd.

Znalazłem już jeden problem. W aucie był założony wskaźnik doładowania podpięty do kolektora. Nie było połaczenia kolektora z zaworem n249 - jedna końcówka była bez wężyka myślałem że tak ma być jak w sasiednim n112

cvigbph6.jpg

Po poprawnym podpięciu przewodów auto dostało mocy jednak nadal są przerwy. Przerwy łapie na wyższch obrotach lub przy gwałtownym wciśnięci gazu.

Zrobię kolejny raz logi . Świece filtry są nowe może coś z cewkami? Kolejna moja myśl to może coś z zaworem DV

Wyciągałem go wydaję sie być sprwny. Kwestia tego czy jest dobrze założony chyba że nie ma różnicy.

DV ma odwrotnie podpiety niż na tym zdjęciu szukając na internecie znalazłem też podpięcie zgodne z moim więc już zgupiałem

olkvcnhm.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dv na zdjeciu podpięty jest poprawnie, choć tak czy odwrotnie będzie działał, jesli tamten przewód nie był podłaczony to dv puszczała bo nie uszczelniała sie prawidłowo, ciśnienie z kolektora podane przez ten cienki króciec dociska tłoczek w dv i go uszczelnia. Zrób jak coś jeszcze raz 002+033 i 118+020. Czy coś z cewkami nie sądze, świece takie jak powinny być? Cofa bo są usterki w aucie plus program i pewnie mocno podciągniety zapłon w nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece irydowe Denso IK20 0.4mm


Proszę o jakąś podpowiedź jeśli da sie coś wywnioskować z logów.

Może jednak ten zawór DV jest uszkodzony

log 118+020
http://vaglog.rtnet.pl/log_186680.html


002+033
http://vaglog.rtnet.pl/log_186681.html

011
http://vaglog.rtnet.pl/log_186682.html

Edytowane przez A4Arturr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz z doladowaniem jest juz dobrze zostala tylko bardzo duza korekcja zaplonow i prawdopodobnie przez nia ograniczane jest doladowanie, sprobuj zalac jakies 98 i sprawdzic czy jest poprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany

Podsumowując auto nie miało mocy z powodu odpietego przewodu łączącego kolektor z zaworem n249 został usunięty błąd 17964 P1556

Silink dostał mocy ale dalej szarpał problem się nasilał.

Po podpieciu pod VAG z początku było wszysko ok brak błedów

Dopiero jak problem się nasilił wyskoczyły błędy

P0300

P0303

P0302

Świece w aucie Denso IK20 przebieg ok 1000km czyli jak nowe okazało się że coś jest z nimi nie tak .Po założeniu starych na 2 i 3 cylinder usterka usunięta samochód równo przyśpiesza

Pytanie teraz dlaczego tak szybko padły świece czy może być to początek końca cewek?

Jakie świece najlepiej założyć wcześniej były NGK w przyszłości założe LPG

Edytowane przez A4Arturr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...