Gaw0r Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 witam! mam co prawda passata b5, ale może ktoś kto ogarnia diesle się wypowie... ogólnie moim zdaniem autko jest mułowate... tzn z dołu jakoś jedzie, ale przy około 2000-3000 ob jest na ułamek sekundy przerwa w przyspieszaniu i nagle dalej jedzie, ale moim zdaniem słabo.... przepływka sprawdzona i nawet podmieniona, dalej to samo... błędów brak. jak jechałem nad morze to raz przy wyprzedzaniu wszedł w tryb awaryjny (prawdopodobnie przeładowało go) i później już się to nie powtórzyło.stwierdziłem że oddam go na zmiane kości i wgranie lepszej mapy, ale mechanik po wyjęciu kompa mnie zawołał i pokazał że było w nim pełno oleju (wężyk od map sensora podobno cały). zaczął mnie straszyć że to napewno turbo. ale wole dopytać czy to możźe być turbo? passat nie puszczał żadnych dymów, nie ubywa oleju, ale poci się pod pokrywą zaworów, na łączeniach węży dolotowych no i ten olej w kompie... jak on się tam mógł znaleźć? czy to raczej turbo siadło? czy może zatkana odma? czy macie link do jakiegoś poradnika jak czyścić odmę w afn'ie? czy od tego oleju może być mułowaty? pozdrawiam
goldi Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Twój problem polegał na tym że jak mechanik dobrze znalazł zaolejony wężyk od mapsensora dlatego wpadł ci w tryb awaryjny.Natomiast nie oznacza to że turbo siada w kazdym diesel znajdziesz w wężach olej delikatnie.Mogę ci doradzic jeśli masz katalizator w środku to go wydłub zostaw puszkę turbina będzie miałą czym oddychać i auto zacznie jechać .Natomiast co do reszty trzeba zrobić logi dynamiczne będzie wiadomo co i w jakim jest stanie.Poszukaj na jakiś spotach w twoim rejonie pewnie ktoś pomorze
Gaw0r Opublikowano 18 Września 2014 Autor Opublikowano 18 Września 2014 no dobra, ale zkąd tam się wzięła taka ilość tego oleju? mechanik powiedział, że wężyk cały, więc którędy olej dostał się do środka? i co zrobić żeby było dobrze? zregenerować turbo czy co?
goldi Opublikowano 18 Września 2014 Opublikowano 18 Września 2014 Nic nie rób poczyść węże i śmigaj dalej.Natomiast pytasz skąd się wżiał tam, olej to już ci mówię wężyk króry idzie do mapsensora idzie z rury dolotowej w której zawsze i to w każdym klekocie zbiera się olej.Natomiast co do turbiny jak zacznie brać olej to będzie dymił gdyż ten olej będzie sie przedostawał na wydech także poczysć i śmigaj dalej
Mario82A4 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Kolego miałem to samo , wyczyściłem kompa , zmieniłem ten wężyk na nowy i śmigam tak już ze 4 lata i nic sie nie dzieje. Olej w dolocie zawsze będzie , trochę z turbulum trochę z odmy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się