prezes4reral Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Witam, proszę o analizę logów Grupy: 001, 002, 004. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186690.html Grupy: 003, 008, 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186691.html Grupy: 003, 008, 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186692.html Grupy: 013, 018, 023. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186693.html Z góry dziękuję i pozdrawiam Edytowane 19 Września 2014 przez prezes4reral
Homiczek Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 na przyszłość - w tych silnikach logi dynamiczne robi się każdą grupę osobno, bo 1.2 s między pomiarami to za dużo. jak dasz tylko 1 grupe będzie co 0,4s logi dynamiczne wyglądają ok - przy tej rozdzielczości. wygląda na zdrową serię a logi statyczne: - kąt synchronizacji wygląda ok - wtryski już trochę rozjechane - 1i4 oscylują koło 1 a 2i3 koło 0.5 norma jest -2.8 do +2.8 więc jeszcze w normie, ale 1 to już tak lekko za dużo. ogólnie moim zdaniem z nimi nic robić nie trzeba, ale pewnie za jakiś czas tak może sie ktoś wypowie jeszcze dokładniej o grupie 18 i 23. Wygląda że wszystko ok, ale widze tam 4 w 18 oraz jeden skok na -61 w 23
prezes4reral Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 pompowtryski odebralem miesiac temu z nadarzyna z regeneracji ;((((( czyzby lipa byla?oddawac je na gwarancji ?
egon@ Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Może uszczelniacze na Pd albo źle wyregulowane, kto ci zakładał i ustawiał pompowtryskiwacze?
prezes4reral Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) zrobilem osobne logi: Grupy: 003. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186760.html Grupy: 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186761.html Grupy: 008. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186762.html pompowtryski zakladal mi mechanik w warsztacie , auto kopci sadza i nie ciagnie od dolu.. co radzicie robic teraz? u mnie dalej lipa , kopci , nie ma mocy od dolu, podmienilem zawor elektr. od turbiny http://allegro.pl/za...4612840002.html na chwile na ale pod reka mialem taki od 2.5tdi ( nie wiem czy dobrze robilem ze go podmienilem)ale nic sie nie zmienilo, dalej kopcil i brak mocy od dolu......zerknalem na turbine - lopatki wygladaja ok ...ponizej filmik... co mozna jeszcze zrobic? ZAMYKAM TEMAT: Auto naprawione,przyczyna kopcenia: ZAŁOŻONE NIEODPOWIEDNIE PODKŁADKI POD POMPOWTRYSKAMI. Mechanik - jak dla mnie od dziś amator - założył za cienkie podkładki pod pompowtryski. Później dołącze zdjęcia podkładek ... i dołącze jeszcze logi po wymianie podkładek.... logi 21.09.2014 godz.11:30 Grupy: 013, 018, 023. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186908.html Grupy: 001, 002, 004. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186909.html dynamiczne zrobie pozniej zrobilem osobne logi: Grupy: 003. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186760.html Grupy: 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186761.html Grupy: 008. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_186762.html pompowtryski zakladal mi mechanik w warsztacie , auto kopci sadza i nie ciagnie od dolu.. co radzicie robic teraz? u mnie dalej lipa , kopci , nie ma mocy od dolu, podmienilem zawor elektr. od turbiny http://allegro.pl/za...4612840002.html na chwile na ale pod reka mialem taki od 2.5tdi ( nie wiem czy dobrze robilem ze go podmienilem)ale nic sie nie zmienilo, dalej kopcil i brak mocy od dolu......zerknalem na turbine - lopatki wygladaja ok ...ponizej filmik... co mozna jeszcze zrobic? zmienilem podkladki , moc wrocila ale mialem tylko uzywki do zalozenia ,po pompowtryskach z innego silnika, auto nadal kopci lecz mniej , czy to wina podkladek? Czy moze ktos to sprawdzic po logach? Grupy: 002, 018, 023. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187062.html Grupy: 004, 013. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187063.html Grupy: 000, 001, 003. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187064.html Edytowane 24 Września 2014 przez prezes4reral
Homiczek Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 o jest o niebo lepiej na korekcjach. A podkładki - pewnie lepiej nowe, ale to holera wie ;p a jeżeli kopci - to na postoju czy w czasie jazdy ? z tych logów ciężko coś wychwycić. jak w czasie jazdy to może dynamiczne porządne coś pomogą (mafy, ciśneinei, paliwo)
prezes4reral Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 (edytowane) Kopci jak jade czyli z lekkim obciazeniem.chociaz na postoju tez cos tam czarnego z niego leci ..zaczalem obserwowac inne a4 1.9tdi na miescie i czysciutko nic a nic jak by jezdzily na zgaszonym silniku Moze zaplon mam zle ustawiony?Czy moze ktos zerknac? Grupy: 004, 013. Typ: Statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM czy te wartosci sa poprawne czy moze zaplon jest zle ustawiony ? http://przeklej.org/file/wv40DA/zaplon.jpg Witam, dzisiaj tj 27.09.2014 zrobilem wszystkie logi od nowa Grupy: 003. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187551.html Grupy: 011. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187552.html Grupy: 001, 002, 004. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187553.html Grupy: 008. Typ: Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187554.html klima Grupy: 000. http://vaglog.rtnet.pl/log_187555.html Grupy: 001. http://vaglog.rtnet.pl/log_187550.html Grupy: 013, 018, 023. Typ: Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/log_187549.html Auto nadal kopci przy wciskaniu gazu oraz ma lekkie drgawki takie jak by czkawki na biegu jalowym Bede wdzieczny za pomoc Edytowane 25 Września 2014 przez prezes4reral
Homiczek Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 zapłon czyli kąt wtrysku z obrazka ok. masz zakres -3 do +3 a ty masz 0 -0.6 . jak już tak szukasz to możesz go lekko przekręcić na 0 +0.6 - aby nie było minusów. Ale nie mam pojęcia czy takie lekkie zejście na minus tak może wpływać. a dynamiczne - maf i ciśnienie turbiny jak najbardziej oki. zostają już chyba tylko te podkładki, ew ustawienia pompek nie Idealnie prostopadle - są nawet przymiary do idealnego ich ustawienia. inne na siłę kombinowane: - nieszczelność w dolocie między czujnikiem ciśnienia a egr - bo to już za czujnikiem i na logach ciężko poznać - wsadzone inne pompki - tj wydajniejsze - ale to na oko turbo powinno bardziej skakać. - ktoś grzebał w sterowniku silnika i przestawił kalibrację wtrysków
prezes4reral Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 "zostają już chyba tylko te podkładki, ew ustawienia pompek nie Idealnie prostopadle - są nawet przymiary do idealnego ich ustawienia." jak to zrobic?
Homiczek Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-regulacja-pompowtryskiwaczy-w-silniku-tdi-i-sdi/ resztę zeżarła awaria forum ;p
prezes4reral Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Dobra lekturka.... Hmmm widze ze trzeba bedzie zajechac do kogos kto w perfekcyjny sposob osadzi/dokreci pompowtryski pomecze dalej doczytalem gdzies ze po wymianie koncowek pompowtryskow z ori na AL potrzebna jest zmiana softu, czy to prawda?
Homiczek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 doczytalem gdzies ze po wymianie koncowek pompowtryskow z ori na AL potrzebna jest zmiana softu, czy to prawda? tak trzeba jeżeli masz teraz słabsze
prezes4reral Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 doczytalem gdzies ze po wymianie koncowek pompowtryskow z ori na AL potrzebna jest zmiana softu, czy to prawda? tak trzeba jeżeli masz teraz słabsze Mialem pompowtryski ze standardowymi koncowkami.teraz przy regeneracji zalozyli mi al..soft mam stary 130km nie ruszany
spanky Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 Zmiana koncowke na wieksze wymaga zmiany w oprogramowaniu
Homiczek Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 aa same końcówki zmienione. a daje to coś w ogóle ? skoro soft zostaje stary ?
prezes4reral Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 nic nie dalo .... zaproponowali mi podczas wymiany na te AL , ze niby wytrzymalsze , wiec sie zgodzilem , moze zle zrobilem .... czy ktos z Was mial juz taka sytuacje, ori na AL zamienione przy silniku AVF seryjne 130koni
KoJ@K Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Ja tak mialem, jak wymienialem w silniku AXR - 101KM, z mysla na przyszlosc zalozylem do niego pompki o oznaczeniu AR z silnika 130KM, do tego potrzebna byla korekta programu, gdzie u mnie przy okazji przybylo pare konikow. wiec jesli masz zmieniane koncowki na AL, ktore sa wydajniejsze, to raczej pasowaloby tez w sofcie grzebnac.
Homiczek Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Ja tak mialem, jak wymienialem w silniku AXR - 101KM, z mysla na przyszlosc zalozylem do niego pompki o oznaczeniu AR z silnika 130KM, do tego potrzebna byla korekta programu, gdzie u mnie przy okazji przybylo pare konikow. wiec jesli masz zmieniane koncowki na AL, ktore sa wydajniejsze, to raczej pasowaloby tez w sofcie grzebnac. ja też nie doczytałem ;p kolega wymienił same końcówki pompowtrysków, a ty całe pompowtryski. I on nie musiał a ty musiałeś grzebnąć soft
KoJ@K Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Znawcą nie jestem, ale czy faktycznie po zmianie koncowek na wieksze nie trzeba robic korekty ?! Hmmm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się