Skocz do zawartości
IGNOROWANY

głośne cykanie jakiegoś zaworu nad pokrywą filtra


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, przem8 napisał:

Trochę podobne do urwanej klapki wg. Jak to w ogóle jeździ?

Też o tym pomyślałem kiedy obejrzałem filmik. Strasznie coś tam tłucze.

Tak że klapka WG do sprawdzenia tak jak koledzy radzą, plus jak dla mnie póki co LPG do odłączenia, póki nie jeździ to dobrze na PB nie ma co zajmować się LPG. Najlepiej byłoby jeszcze odłączyć całkiem instalację LPG od wtrysków PB. Nie wiem jak to u ciebie jest zrobione, czy po przez przejściówki czy były cięte i lutowane kable instalacji PB. 

Edytowane przez Labiel
Opublikowano
3 godziny temu, przem8 napisał:

Musisz zajrzeć do turbo od strony kata. Jak to jest wina klapki to skończy się to regeneracją turbo. Wpisz sobie w googlach klapka westgate i zobaczysz co to ?

To jak ta klapka uwalona jest to będzie tak latać i przez to ten dźwięk po odpuszczeniu gazu? A jaki jest koszt regeneracji turbiny?? 

Opublikowano
24 minuty temu, Labiel napisał:

Nie wiem jak to u ciebie jest zrobione, czy po przez przejściówki czy były cięte i lutowane kable instalacji PB. 

Tam było wcinanie i lutowanie bo widziałem jak mi mechanik wcześniej odłączał lpg od ecu

Opublikowano
1 minutę temu, oooo AEB oooo napisał:

To jak ta klapka uwalona jest to będzie tak latać i przez to ten dźwięk po odpuszczeniu gazu? A jaki jest koszt regeneracji turbiny?? 

Tak, a koszt różnie ale średnio 800zł trzeba liczyć + robocizna za montaż/demontaż. Na razie zweryfikuj co się da, a potem będziesz martwić się o koszty.

Opublikowano
33 minuty temu, mszark napisał:

Ale bez lpg chociaż równo pracuje, teraz Ci cyka przy wchodzeniu i schodzeniu z obrotów. Na poprzednim filmiku to jakby elektrozawór. No i pali Ci bezpiecznik.

No wcześniej przed tą całą akcją z gaziarzem jak przekręcałem zapłon to było takie tyknięcie z butli a teraz tego nie słychać.... 

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, przem8 napisał:

Tak, a koszt różnie ale średnio 800zł trzeba liczyć + robocizna za montaż/demontaż. Na razie zweryfikuj co się da, a potem będziesz martwić się o koszty.

To i tak taniej niż regeneracja planowanie i uszczelnianie "czapki" A jak jest kolektor wydechowy pęknięty to może od tego ta klapka się popsuć? pytam po to by później przez moją niewiedzę i lenistwo mechanika nie padła znowu po jakimś czasie bo ktoś nie dopatrzył że np kat zawalony

Edytowane przez oooo AEB oooo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...