Labiel Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) 3 godziny temu, przem8 napisał: Trochę podobne do urwanej klapki wg. Jak to w ogóle jeździ? Też o tym pomyślałem kiedy obejrzałem filmik. Strasznie coś tam tłucze. Tak że klapka WG do sprawdzenia tak jak koledzy radzą, plus jak dla mnie póki co LPG do odłączenia, póki nie jeździ to dobrze na PB nie ma co zajmować się LPG. Najlepiej byłoby jeszcze odłączyć całkiem instalację LPG od wtrysków PB. Nie wiem jak to u ciebie jest zrobione, czy po przez przejściówki czy były cięte i lutowane kable instalacji PB. Edytowane 11 Czerwca 2018 przez Labiel
oooo AEB oooo Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 3 godziny temu, przem8 napisał: Musisz zajrzeć do turbo od strony kata. Jak to jest wina klapki to skończy się to regeneracją turbo. Wpisz sobie w googlach klapka westgate i zobaczysz co to ? To jak ta klapka uwalona jest to będzie tak latać i przez to ten dźwięk po odpuszczeniu gazu? A jaki jest koszt regeneracji turbiny??
oooo AEB oooo Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 24 minuty temu, Labiel napisał: Nie wiem jak to u ciebie jest zrobione, czy po przez przejściówki czy były cięte i lutowane kable instalacji PB. Tam było wcinanie i lutowanie bo widziałem jak mi mechanik wcześniej odłączał lpg od ecu
przem8 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 1 minutę temu, oooo AEB oooo napisał: To jak ta klapka uwalona jest to będzie tak latać i przez to ten dźwięk po odpuszczeniu gazu? A jaki jest koszt regeneracji turbiny?? Tak, a koszt różnie ale średnio 800zł trzeba liczyć + robocizna za montaż/demontaż. Na razie zweryfikuj co się da, a potem będziesz martwić się o koszty.
oooo AEB oooo Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 33 minuty temu, mszark napisał: Ale bez lpg chociaż równo pracuje, teraz Ci cyka przy wchodzeniu i schodzeniu z obrotów. Na poprzednim filmiku to jakby elektrozawór. No i pali Ci bezpiecznik. No wcześniej przed tą całą akcją z gaziarzem jak przekręcałem zapłon to było takie tyknięcie z butli a teraz tego nie słychać....
oooo AEB oooo Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) Godzinę temu, przem8 napisał: Tak, a koszt różnie ale średnio 800zł trzeba liczyć + robocizna za montaż/demontaż. Na razie zweryfikuj co się da, a potem będziesz martwić się o koszty. To i tak taniej niż regeneracja planowanie i uszczelnianie "czapki" A jak jest kolektor wydechowy pęknięty to może od tego ta klapka się popsuć? pytam po to by później przez moją niewiedzę i lenistwo mechanika nie padła znowu po jakimś czasie bo ktoś nie dopatrzył że np kat zawalony Edytowane 11 Czerwca 2018 przez oooo AEB oooo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się