misiek95 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Siema. Czy jest ktoś kto potrafi mi wytłumaczyć jaka jest zależność między zużyciem pompowtryskiwaczy a wysokimi BIP'ami w grupie 023? Znam teorie, troche poczytałem i wiem czym są bipy ale zastanawiam się dlaczego norma wynosi -30 do 30 a moje mają okolice 100. Pompki nie wykazują w tej chwili żadnych objawów zużycia, silnik po paru moich doraźnych interwencjach chodzi jakby dopiero sie dotarł... wartości w grupach 013 i 018 wzorowe. Kąt synchronizacji wacha się między 0 a -0.6 Znalazłem gdzieś w necie szczątkowe informacje nt tego, że wysokie bipy oznaczają iż pompowtryski wymagają regulacji. Z tego co czytałem przy wartości 127 komputer podejmuje decyzje, że nie potrafi wyregulować pompki i zaczynają się kłopoty. Czy powiniem sie obawiać? Pozdrawiam i czekam na jakieś info! info:zakładam temat w dziale b6 a nie b5 ponieważ tam zdecydowana większość dyskutuje na temat silników na pompie i pewnie ciezko by bylo uzyskac jakies info edit: dzięki za przeniesienie upp up Edytowane 4 Października 2014 przez wrclaguna
szogun0 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Skąd się biorą? Albo masz pompowtryski złom albo nie od tego silnika.
misiek95 Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 Skąd się biorą? Albo masz pompowtryski złom albo nie od tego silnika. pompowtryski są od tego silnika, nic nie było grzebane nigdy. co rozumiesz przez pompowtryski złom? auto idzie jak diabeł, korekcje wzorowe, praktycznie żadnego kopcenia Podobno wyczyszczenie pompek w ultradźwiękach mogło by pomóc ale czy warto je wyciągać?
flukee Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Witam. Czy przyczyna wysokich BIP-ów została zlokalizowana? Ja mam to samo, grupa 13-18 bdb, kąt synchronizacji również natomiast w grupie 23 wartości sa takie: 60,-15,15, 30. Ktoś może się wypowie na ten temat. Dzieki.
Homiczek Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 bipy wynikają a charakterystyki elektrycznej zaworu i mogą być również zaburzone poprzez zużyte kostki elektryczne, przewody przetrne itp
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 TRoszke ci sie pokreciły pojecia, to o czym piszesz to grupa 18 czyli stan elektrozaworu, BIPy to grupa 23 i jest to odchyłka czasu otwarcia elektrozaworu od tego co ustaliła fabryka. Książkowym przykładem wysokich bipów zakładając ze pompowtrysk jest sprawny jest brak paliwa.
misiek95 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Książkowym przykładem wysokich bipów zakładając ze pompowtrysk jest sprawny jest brak paliwa. A nie niskich? tj. ujemnych? Tak ktoś pisał tutaj czy na innym forum, nie pamiętam
lukaszooo Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Opublikowano 30 Kwietnia 2015 Fakt czujny jestes Polecam za***isty artykuł który idealnie to opisuje. http://turbodiesel.hswg.pl/sprawdzenie-stanu-pompowtryskiwaczy-w-silniku-tdi/
misiek95 Opublikowano 22 Września 2015 Autor Opublikowano 22 Września 2015 Na wartośći BIP ma wpływ jakość połączeń wiązki elektrycznej, regulacja pompowtryskiwacza i synchronizacja rozrządu. Musze sprawdzić jakie mam synchro, może przez to mam 4 pompki +90 odświeżam temat. Szukałem CH*J wie jakiej przyczyny zamiast sprawdzić to co najbardziej prawdopodobne, czyli pompki. Okazuje sie że w silniku siedzą AR od 130km więc wszystko jasne pozdrawiam
zielonyvcds Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 może skupmy się na tym czy to PD czy CR?
misiek95 Opublikowano 24 Września 2015 Autor Opublikowano 24 Września 2015 No przewin na górę, jak byk napisane Pd
Jarol Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 odświeżam temat. Szukałem CH*J wie jakiej przyczyny zamiast sprawdzić to co najbardziej prawdopodobne, czyli pompki. Okazuje sie że w silniku siedzą AR od 130km więc wszystko jasne pozdrawiam No to musisz przerobić swój soft żeby poprawnie współpracował z pompkami AR
Adam Kuska Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam ja mam wszystkie bipy powyzej 100 i nawet 127 a przy przekroczeniu 1900 obr wywala tylko blad a autko jak teraz sprawdzilem to pali mi 5l na 100km pompki(073AN) nie z tego silnika(AXR)
tomastbg Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 A jak jest z silnikami CR? Mam wtryski piezo i korekty nie są zbyt miarodajne. Jak z BIPami?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się