Jump to content
IGNORED

Skąd się biorą wysokie BIP'y (grupa 023) 1.9 AJM PD


misiek95
 Share

Recommended Posts

Siema.

Czy jest ktoś kto potrafi mi wytłumaczyć jaka jest zależność między zużyciem pompowtryskiwaczy a wysokimi BIP'ami w grupie 023? Znam teorie, troche poczytałem i wiem czym są bipy ale zastanawiam się dlaczego norma wynosi -30 do 30 a moje mają okolice 100. Pompki nie wykazują w tej chwili żadnych objawów zużycia, silnik po paru moich doraźnych interwencjach chodzi jakby dopiero sie dotarł... wartości w grupach 013 i 018 wzorowe. Kąt synchronizacji wacha się między 0 a -0.6

Znalazłem gdzieś w necie szczątkowe informacje nt tego, że wysokie bipy oznaczają iż pompowtryski wymagają regulacji.

Z tego co czytałem przy wartości 127 komputer podejmuje decyzje, że nie potrafi wyregulować pompki i zaczynają się kłopoty. Czy powiniem sie obawiać? Pozdrawiam i czekam na jakieś info! :)

info:zakładam temat w dziale b6 a nie b5 ponieważ tam zdecydowana większość dyskutuje na temat silników na pompie i pewnie ciezko by bylo uzyskac jakies info :hi:

edit: dzięki za przeniesienie :)


upp


up :(

Edited by wrclaguna
Link to comment
Share on other sites

Skąd się biorą?

Albo masz pompowtryski złom albo nie od tego silnika.

Link to comment
Share on other sites

Skąd się biorą?

Albo masz pompowtryski złom albo nie od tego silnika.

pompowtryski są od tego silnika, nic nie było grzebane nigdy.

co rozumiesz przez pompowtryski złom? auto idzie jak diabeł, korekcje wzorowe, praktycznie żadnego kopcenia ;)

Podobno wyczyszczenie pompek w ultradźwiękach mogło by pomóc ale czy warto je wyciągać?

Link to comment
Share on other sites

Witam. Czy przyczyna wysokich BIP-ów została zlokalizowana? Ja mam to samo, grupa 13-18 bdb, kąt synchronizacji również natomiast w grupie 23 wartości sa takie: 60,-15,15, 30. Ktoś może się wypowie na ten temat. Dzieki.

Link to comment
Share on other sites

bipy wynikają a charakterystyki elektrycznej zaworu i mogą być również zaburzone poprzez zużyte kostki elektryczne, przewody przetrne itp

Link to comment
Share on other sites

TRoszke ci sie pokreciły pojecia, to o czym piszesz to grupa 18 czyli stan elektrozaworu, BIPy to grupa 23 i jest to odchyłka czasu otwarcia elektrozaworu od tego co ustaliła fabryka.

Książkowym przykładem wysokich bipów zakładając ze pompowtrysk jest sprawny jest brak paliwa.

Link to comment
Share on other sites


Książkowym przykładem wysokich bipów zakładając ze pompowtrysk jest sprawny jest brak paliwa.

A nie niskich? tj. ujemnych? :eusathink: Tak ktoś pisał tutaj czy na innym forum, nie pamiętam

Link to comment
Share on other sites

Na wartośći BIP ma wpływ jakość połączeń wiązki elektrycznej, regulacja pompowtryskiwacza i synchronizacja rozrządu.

Musze sprawdzić jakie mam synchro, może przez to mam 4 pompki +90

odświeżam temat. Szukałem CH*J wie jakiej przyczyny zamiast sprawdzić to co najbardziej prawdopodobne, czyli pompki. Okazuje sie że w silniku siedzą AR od 130km więc wszystko jasne :) pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

No przewin na górę, jak byk napisane Pd :)

Link to comment
Share on other sites

odświeżam temat. Szukałem CH*J wie jakiej przyczyny zamiast sprawdzić to co najbardziej prawdopodobne, czyli pompki. Okazuje sie że w silniku siedzą AR od 130km więc wszystko jasne :) pozdrawiam

No to musisz przerobić swój soft żeby poprawnie współpracował z pompkami AR

Link to comment
Share on other sites

Witam

ja mam wszystkie bipy powyzej 100 i nawet 127 a przy przekroczeniu 1900 obr wywala tylko blad a autko jak teraz sprawdzilem to pali mi 5l na 100km pompki(073AN) nie z tego silnika(AXR)

Link to comment
Share on other sites

A jak jest z silnikami CR? Mam wtryski piezo i korekty nie są zbyt miarodajne. Jak z BIPami?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...