Jump to content
IGNORED

Problem z xenonami


Jarek882
 Share

Recommended Posts

Mam problem z xenonami tzn problemu nie było jak kupiłem auto ładnie świecił nie mrugał. teraz jak podjadę pod ścianę to widzę jak lekko mruga prawy i lewy bardziej. Teraz pytanie co w takim przypadku jest do wymiany ? żarnik czy przetwornica ? jak jadę w nocy to ja tego mrugania delikatnego nie widzę. jedynie może na dużych dziurach ale wtedy działa samopoziom. Jaki żarnik podchodzi do mojej lampy d1s czy d2s ? barwa 6k ?


I barwa na tym lewym bardziej mrugającym jest lekko fioletowa na prawym jest wpadająca w biel

Edited by Jarek882
Link to comment
Share on other sites

Ja rozwiązania mojego problemu w tym temacie nie widzę. Mi od razu mrugają lekko trzeba sie przyjrzeć na wewnątrz lampy bo jak sie daleko stoi od auta to tego nie widać.

Link to comment
Share on other sites

Nie ma bo nikt na odległość ci nie sprawdzi usterki.

Trzeba samemu się tym zająć.

Linka podałem by 2 razy nie pisać tego samego.

Co do żarnika to obstawiam D1S ale otwórz sobie lampę i sprawdź sam.

Będziesz miał 100% pewność.

Link to comment
Share on other sites

mi takze sie wydaje d1s

Uzupełnij PROFIL!

Edited by cwiara
Link to comment
Share on other sites

Jesli siedza u Ciebie ori ksenony to masz d1s o temp 4.300K.

Jesli zarniki zaczynaja swiecic na fioletowo oznacza to ze trzeba je wymienic bo sa zuzyte.

Link to comment
Share on other sites

I tyle autora tematu widziano.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Nie wiem co się dzieje na forum ze posty się kasuja. Jest ktoś na forum ktoś kto handluje przetwornicami ori do a4 b6? :)

Link to comment
Share on other sites

kiedyś kolega gwerty coś miał ale od pewnego czasu nie widziałem go na forum

Link to comment
Share on other sites

Witam, odgrzewam kotleta, czy ktoś handluje przetwornicami do B6?

Link to comment
Share on other sites

Gwerty. Dzwoń do niego.

Link to comment
Share on other sites

Znalazłem dzisiaj ogłoszenie lokalnie , używka przetwornica, podjechałem ale okazało się że sprzedający miał przetwornice podpięte w ten sposób (wtyczka zasilania - 4 pinowa) że ten brązowy przewód czyli masa w pewnym miejscu miał ściągniętą izolację do tego dokręcony kawałek przewodu który podpięty był do obudowy przetwornicy, czyli po prostu masa przetwornicy dodatkowo podpięta była do obudowy. Podpiąłem przetwodnicę normalnie i żarnik nie zaświecił, zrobiłem taką prowizorkę i działa. Mam pytanie do Was, dlaczego tak musi być w tym przypadku, możliwe że jest problem w samej przetwornicy że nie łączy masa na wtyczce? Na razie tak jeżdże..

PS: Dzięki za odpowiedź nitroo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...