Jump to content
IGNORED

[A4 B8] Uszczelka pod głowicą


widur84
 Share

Recommended Posts

Witam,

Od jakiegoś czasu ubywało mi płynu chłodniczego i ostatnio zrobiłem test z allegro na obecność CO2 w zbiorniczku wyrównawczym. Płyn niestety zmienił barwę, więc to prawdopodbnie uszczelka. Chciałbym jeszcze zweryfikować badaniem kompresji. Poleci ktoś warsztat w okolicach Szczecina bądź Świnoujścia, który by się tym zajął fachowo? Gdyby wynik był pozytywny, to również żeby zajął się naprawą. Jaki mniej więcej byłby koszt operacji? Z tego co się orientuję na samej uszczelce się nie kończy. Z info odnośnie starszych modeli audi, koszt był w okolicach 3-5k pln. Ktoś może rozwiązywał ten problem w B8?

Pozdrawiam

A4 B8 2.0 TDi 120HP 2009

Edited by widur84
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ewentualnie to moze byc chlodnica spalin, ja tez by pasowalo sprawdzic zanim podejmiesz sie uszczelki.

Link to comment
Share on other sites

Na liczniku ok 160k. Silnik czipowany na 170hp. Oprócz tego ubytku płynu, czasem czuć wibracje po odpaleniu. Korek olejowy czysty. Układ sprawdzany i szczelny. Trwa to już od dłuższego czasu, a dopiero niedawno wyczytałem, że może to być wina uszczelki.

Chłodnica spalin powiadasz. Ok będę miał na uwadze. A jakieś warsztaty polecacie, żeby ogarniali audi?

Link to comment
Share on other sites

Chłodniczka spalin to podstawa w diagnozie-trzeba zrobic jakiś bajpas z ukl.chlodzenia aby ją ominąć,jesli ubywanie płynu ustanie - chłodniczka do wymiany. Możesz udeżyć do vwójcik lub carserwis-oba w sz-nie.

Link to comment
Share on other sites

Na liczniku ok 160k. Silnik czipowany na 170hp. Oprócz tego ubytku płynu, czasem czuć wibracje po odpaleniu. Korek olejowy czysty. Układ sprawdzany i szczelny. Trwa to już od dłuższego czasu, a dopiero niedawno wyczytałem, że może to być wina uszczelki.

Chłodnica spalin powiadasz. Ok będę miał na uwadze. A jakieś warsztaty polecacie, żeby ogarniali audi?

dziwne przy takim przebiegu ..

Ja znam tego gościa który jest naprawdę ogarnięty

http://autodanecki.pl/

Link to comment
Share on other sites

Węże nie puchną. Ubytek płynu też nie jest jakiś drastyczny. Co jakiś czas spada w okolice MIN. Miałem swego czasu za wysoki poziom oleju po wymianie i zbiegło się to z ubytkiem chłodniczego. Okazało się, że nie ma to związku. Na wszelki wypadek płyn wymieniłem. W internetach nie mogłem nic znaleźć aż trafiłem na test na obecność CO2. Nie traktuję go jednak jak wyrok bo różne wynalazki po allegro krążą. Dlatego chcę wykonać jakieś konkretniejsze badanie.

Hm 160 tys to wcale nie tak mało, czemu Cie dziwi tak usterka?

W każdym bądź razie dzięki za sugestie odnośnie chłodniczki spalin i warsztatów.

Pzdr

Link to comment
Share on other sites

Węże nie puchną. Ubytek płynu też nie jest jakiś drastyczny. Co jakiś czas spada w okolice MIN. Miałem swego czasu za wysoki poziom oleju po wymianie i zbiegło się to z ubytkiem chłodniczego. Okazało się, że nie ma to związku. Na wszelki wypadek płyn wymieniłem. W internetach nie mogłem nic znaleźć aż trafiłem na test na obecność CO2. Nie traktuję go jednak jak wyrok bo różne wynalazki po allegro krążą. Dlatego chcę wykonać jakieś konkretniejsze badanie.

Hm 160 tys to wcale nie tak mało, czemu Cie dziwi tak usterka?

W każdym bądź razie dzięki za sugestie odnośnie chłodniczki spalin i warsztatów.

Pzdr

Do tego gościa miałem ze 150km i pojechałem bo kolega mi polecił , wcześniej trzeba się umówić i poda Ci dzień i godzine kiedy masz być bo u niego dziennie ładnie aut się przewija.. Ja byłem u niego o 7rano to ludzie już czekali pod bramą i z wielu zakątków PL . Gość naprawdę na grupie VAG zna się , miałem problem w b7 gdzie nikt nie mógł mi pomóc , pojechałem do niego i po problemie .Ogólnie gość liczy sobie " robote " 200zł + części w razie W

Link to comment
Share on other sites

Jestem wstępnie umówiony na wymianę uszczelki i rozrządu w Auto Wega w Szczecinie. Koszt ok 3500 (części+robocizna). Ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia?

Link to comment
Share on other sites

http://www.wojcik.szczecin.pl/ polecają niektórzy z autokącika.pl, znajoma ostatnio była na przeglądzie z wymianą olejów i filtrów w pasku 2,0tdi i za wymianę olejów w silniku i dsg zapłaciła około 600zł więc chyba w miarę ok.

Edited by adbur
Link to comment
Share on other sites

Jeszcze się wstrzymam z tą uszczelką. Najpierw sprawdzę chłodniczkę spalin i ew pompę wody. Na dniach będę u mechanika. Napiszę czy znaleźli rozwiązanie problemu.

Edit.

Chyba za dużo forum czytam i się sam nakręcam. Od dłuższego czasu wszystko wygląda w porządku. W zasadzie od wymiany płynu chłodniczego. Prawdopodobnie poprzedni zwyczajnie odparowywał bo była za kiepska mieszanka.

Edited by widur84
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...