Nikonen 0 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Opis na razie taki, a nie inny, gdyż Audi trafiło do mnie parę dni temu, w stanie dość kiepskim, poprzedni użytkownicy nie dbali o nie - praktycznie całe nadaje się do lakierowania, środek nie był czyszczony chyba od 5 lat (o brakach pojedyńczych plastików nie wspomnę), a technicznie pozostawia wiele do życzenia...Ale czas odmienić los tej 193-konnej Kombiczki, wczoraj trafiła na warsztat, na poczatek: - Kompletny rozrząd - Przeguby - Pasek wieloklinowy - Olej - Płyn chłodniczy, od wspomagania, hamulcowy - FIltr paliwa, powietrza, kabinowy - Dwa wachacze - Gumy tylnej belki - Napinacz paska wieloklinowego - Przednia guma silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra 28 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Będą koszta, ale fajnie że dajesz jej drugie życie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBladex 12 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 No troche kasy wsadzisz w nią..ale ważne że kolejna bedzie odratowana .. wielki plus za lampy z lifta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikonen 0 Opublikowano 26 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Lampy z lifta faktycznie o wiele lepiej wyglądają, ale ktoś, żeby je wcisnąć przerobił błotniki, fotele i kanapa też są od wersji liftowej, dzięki czemu kanapy nie da się postawić w pion;p Dlatego czeka mnie parę przeróbek z tym... Co do kosztów, to faktycznie nie jest kolorowo - koszt części zaczyna doganiać koszt samego auta;p Ale przód już gotowy, w przyszłym tygodniu zabieram się za tył. Niestety lakier raczej poczeka na wiosnę, ale pomalutku, odzyska blask Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hafken 0 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 dobra baza, warto inwestować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xBladex 12 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Błotniki trzeba przerobić w każdym przedlifcie..a co do błotników to każdy jest z innej parafii albo mi sie wydaje..bo od strony kierowcy masz blotnik przed I-liftem a po stronie pasażera juz po I-liście.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się