Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż napędu quattro w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy ktoś bawił się z was w taki zabieg???

Opublikowano

Wrclaguna podziwiam, dla ciebie nie ma rzeczy nie możliwych:) Możesz przybliżyć koszta? Części z jednego auta czy kompletowane?

Opublikowano

Wszytko zalezy za ile kupisz graty :) najlepiej z jednego autka

Ja skrzynie kupiłem z przebiegiem 15 tys. km

Dodatkowo zmiana pompy ABS pod QUATTRO

Opublikowano

Witam Panowie

A czy da radę zrobić quattro w A5 z 2012 roku (silnik 1.8TFSI 170KM, manual). Czy warto do tego silnika, czy za słaby. Quattro z 1.8 jest w A4, w A5 nie występuje z tym silnikiem. Jaki jest koszt takiej operacji? Chodzi mi orientacyjnie o części i robociznę przy częściach nowych i używanych. Podajcie jakieś orientacyjne kwoty.

Opublikowano

wszystko da rade :) jesli chodzi o koszty to raczej kupujemy uzywki ze wzgledu na koszta

Tutaj wszystko zalezy za ile kupimy klamoty ( 6-9 tys. )

Opublikowano

A czy 1.8 to nie za słaby silnik? Ta cena to części, a robocizna? A jak to wygląda z częściami nowymi? Czy warto w to się bawić? Kto to może zrobić?

Opublikowano

Gdybys chciał wszystkie części nowe to jest wydatek chyba cos w granicach 70-80 tys. :D ,kiedyś to liczyłem

Opublikowano

wrc a przyblizyl bys co dokladnie jest potrzebne do zmiany?

Opublikowano

wrc a przyblizyl bys co dokladnie jest potrzebne do zmiany?

idzie sama mechanika reszte dopasowujesz wg.ETKI do swojego rocznika i silnika

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/323004-swap-na-quattro-manual/#entry4526362

QUATTRO_002.jpg

Opublikowano

Czy ktoś z forumiczów robi takie cuda odpłatnie?

Opublikowano (edytowane)

Co do zbiornika paliwa w 2.0 tdi quattro numer wg ETKA to dokładnie ten podany przez Grzegorza, na allegro teoretycznie ich nie ma, a w zasadzie są. Już wyjaśniam, udało mi się kupić fabrycznie nowy zbiornik z nalepką i numerem 8k0 201 055 R, okazuje się jednak, że numer nabity pod spodem zbiornika jest taki jak podają na allegro 8k0 201 085. To ewentualna wskazówka dla bawiących się w tego moda :)

Co do cen nowych części to sam most kosztuje nowy w serwisie z 3.500 EUR :) o reszcie nie wspominam

Edytowane przez Szkita
Opublikowano
W dniu 9.11.2016 o 19:59, Szkita napisał:

Co do zbiornika paliwa w 2.0 tdi quattro numer wg ETKA to dokładnie ten podany przez Grzegorza, na allegro teoretycznie ich nie ma, a w zasadzie są. Już wyjaśniam, udało mi się kupić fabrycznie nowy zbiornik z nalepką i numerem 8k0 201 055 R, okazuje się jednak, że numer nabity pod spodem zbiornika jest taki jak podają na allegro 8k0 201 085. To ewentualna wskazówka dla bawiących się w tego moda :)

Co do cen nowych części to sam most kosztuje nowy w serwisie z 3.500 EUR :) o reszcie nie wspominam

Bardzo przydatny post - po latach pomogl mi dopasowac zbiornik. Przewaga forum nad facebookiem. :) Trafilem na niego z google.

Opublikowano
W dniu 30.09.2014 o 09:02, wrclaguna napisał:

wszystko da rade :) jesli chodzi o koszty to raczej kupujemy uzywki ze wzgledu na koszta

Tutaj wszystko zalezy za ile kupimy klamoty ( 6-9 tys. )

Można jakiś kontakt pv?

Opublikowano
W dniu 27.12.2014 o 06:42, wrclaguna napisał:

witam mam pytanie jestem juz po zabiegu wszystko ok tylko blad elektrycznego recznego czy to wina pompy abs czy sterownika pod siedzeniem ???? 

Opublikowano
W dniu 9.11.2016 o 20:59, Szkita napisał(a):

Co do zbiornika paliwa w 2.0 tdi quattro numer wg ETKA to dokładnie ten podany przez Grzegorza, na allegro teoretycznie ich nie ma, a w zasadzie są. Już wyjaśniam, udało mi się kupić fabrycznie nowy zbiornik z nalepką i numerem 8k0 201 055 R, okazuje się jednak, że numer nabity pod spodem zbiornika jest taki jak podają na allegro 8k0 201 085. To ewentualna wskazówka dla bawiących się w tego moda :)

Co do cen nowych części to sam most kosztuje nowy w serwisie z 3.500 EUR :) o reszcie nie wspominam

Ja z kolei szukając baku po numerze 8K0 201 055R nie znalazłem żadnej oferty. Na Allegro sprzedawcy posługują się innymi numerami w postaci oznaczenia z naklejki znajdującej się na górnej części baku np. 8K0201021 DL, GN itd. Na tej podstawie można ocenić czy bak pochodzi z wersji Benzyna, Diesel, FWD, Quatro.

Zbiorniki w wersji FWD i Quatro różnią się kształtem, a dodatkowo można to też potwierdzić odczytując oznaczenie wersji z naklejki np.: „B8 Front Diesel…” lub „B8 Quatro Diesel…”.

Aby nie dać się wprowadzić w błąd (spotkałem się z różnymi opisami) warto też przeglądając oferty spojrzeć na oznaczenie od spodu zbiornika: „8K0 201 2WD” -> napęd przód, natomiast samo „8KO 201”  bez dalszych cyfr -> Quatro

2WD.jpg

4WD.jpg

FWD.jpg

Quatro.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...