pawel1993r Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Witam! Mam problem po wymianie wariatora na zimnym silniku samochód pracuje bardzo nie równo i wariują obroty. Gdy się rozgrzeje zachowuje się lepiej lecz od czasu do czasu ma również skok obrotów. Błąd z komputera 17748 czujnik obrotów silnika zbyt małą oporność. Jestem po wymianie czujnika G28 położenia wału korbowego i G40 Halla położenia wałka rozrządu błąd nadal jest nie widzę żadnej poprawy. Dodam jeszcze że odczuwam spadek mocy. Pomocy gdzie może leżeć wina mechanik upiera się że wszystko dobrze złożył choć mi się wydaje że tak nie jest Pozdrawiam i z góry dziękuje.
kiko79 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 z niektórymi układami w aucie jest jak z kolanem...jak się je raz otworzy (w przypadku kolana np. zoperuje) to już rzadko kiedy funkcjonuje jak nowe. Tak jest ze skrzyniami biegów i być może tak jest z wariatorem. Gdzieś na tym forum czytałem, ze jak słychać rano przy rozruchu wariator to zacisnąć zęby i się nie przejmować...wymiana boleśnie droga a na dodatek nie wiadomo jaki przyniesie skutek. Co do twojej sytuacji to ewidentnie mechanik spartolił, bo się przecież samo źle nie zrobiło po tym jak łapy nieumiejętnie wsadził.
pawel1993r Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 No ok ale co dalej bo z popsutym wariatorem dało się jeździć ale teraz się niestety nie da
kiko79 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 dobry mechanik...taki co ma pajęcie o tym i takie rzeczy robił, robi i będzie robił. Ty widocznie trafiłeś do takiego, który "widział" jak to się robi.
Dajmon Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Podejrzewam, że winą może być przyklejony na silikonie zawór wysokiego ciśniena oleju. Podejrzewam tylko bo nie wiem, cz zawór złożył na dotychczasowej uszczelce czy na nowej czy czasem na starej z dodatkiem silikonu. Silikon jak wejdzie w kanaliki olejowe to je przytka/zatka, a olej jest potrzebny do sterowania wariaorem. Zawór wysokiegio ciśnienia oleju jest przykręcany z tyłu silnika. Od strony grodzi. Nie sposób wymienić wariatora, nie zdejmując zaworu o którym piszę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się