Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Tak ma przyspieszać, czy cos tu nie gra? [filmik]


SowaBezOka

Rekomendowane odpowiedzi

to czym innym mozna to zrobic??

Panowie. Auto po dluzszej jezdzie lapie bledy.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

00561 - Mixture Adaptation

12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

Możliwe objawy

Silnik wstrząsów

Zwiększonego zużycia paliwa

Słabe biegu jałowym / wstrząsów

Zmniejszonym ciśnieniem doładowania

Co zauwazylem. Silnik zbytnio nie posiada wstrzasow, moze delikatnie sie wstrzesnie z kilka razy jak puszcze go na jalowy, to obroty spadna do jakichs 500-650 by sie odbic.

Zuzycie paliwa: W trasie spala 7.5 do 8.2 (przeliczone i komp tak samo wskazuje).

Co do jalowego, to tak jak wyzej, nie ma drgawek ani nic, raz na jakis czas po wcisnieciu i puszczeniu gazu obr spadna do 500-650 i odbijaja sie w gore. Wystepuje to tylko gdy bledy 00561 sa zapisane.

Zmniejszone cisnienie doladowania: To oczywiscie jest, caly czas z tym walcze. Nie wiem teraz czy cisnienie doladowania ( obecnie plasuje sie na 0.2 do 0.3 ) spowodowane jest tylko tym bledem?

Tutaj bledy ktore powstaly wskutek proby zaadaptowania przepustnicy. Poczytalem i niektorzy pisali, ze warto to zrobic.

U mnie przy probie wyskakuje error. Od proby zaadoptowania przepustnicy sa te bledy:

17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached

P1565 - 35-00 - -

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

Tutaj za wiki ross wydaje sie, ze silownik przepustnicy zabrudzony itd. Wiec jutro postaram sie przeczyscic przepustnice i zobaczymy co bedzie.

Tutaj daje logi:

DYNAMICZNE:

Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_190221.html

Grupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187692.html

Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_190220.html

Moze ktos odpowiedziec czy przeplywka dobrze dziala? Ewentualnie jakie niedomagania wskazuja logi. Drugie ewentualnie, co zlogowac by doprowadzic do ladu autko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka dobrze dziala, powiedz masz wskaznik doladowania tak turbo laduje caly czas 0,3 bar? Bo widze ze wrzuciles rozne logi pierwszy i ostatni widac ze turbo slabo pompuje a ten srodkowy starszy log widac ze tam bylo w miare ok jak na serie i tam ladowanie bylo cyba wieksze chyba ze sie myle? Masz lpg? Te bledy wskazuje raczej ze moze byc gdziesz nieszzelnosc w ukladzie dolotowym, sprawdzales to? Zawor dv sprawny i wezyk od niego nie jest nigdzie dziurawy? Te ostatnie logi robiles po kasowaniu bledow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie laduje 0,2 bar,

Dzisiaj przy demontazu wezy od turbo, zauwazylem nowe usterki.
N75 na 100% do wymiany (probowalem go przeczyszczac, rozkrecilem, ale niestety naprawa nie pomogla).
Pekniecie na kolektorze wydechowym ktore widoczne jest na ponizszym zdjeciu oraz lekko przerwany waz od turbo do kolektora.
Podpowiedzcie czy dobrze nazwalem wąż. Bo musze szukac kogos kto bedzie mial dwa weze bo jak widac na zdjeciach waz od turbo do filtra powietrza jest posztukowany na krotka mete :)
min_953346b473a45f76fbe3a6d2e03376.jpg
min_22033f3ec0f2a17a8f7e46e8036fa3.jpg
Zobaczymy jak bedzie jezdzic po wymianie N75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weze i n75 mam juz zamowione, z kolektorem mysle, czy nie podjechac do mechanika by go pospowalal migomatem.

Mam nadzieje, ze juz tu nie wroce. To znaczy, ze wymienione podzespoly wyeliminuja bledy i doprowadza odpowiednie cisnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...