Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Tak ma przyspieszać, czy cos tu nie gra? [filmik]


SowaBezOka

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucam krotkie dwa filmiki. Na obydwoch filmach gaz w podlodze.

Nie pamietam tylko czy oba byly robione na tych samych biegach, ale na 90% pierwszy filmik robiony na dwojce, a drugi na trojce.

Jezdzi jakby bez turbiny??

Prosze o opinie co moze nie byc nie tak.






Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko nie wiem co logowac w AEB, zbyt wielu opcji nie ma, diesla potrafie zlogowac i ocenic, a tutaj nie ma co logowac tak szczerze.

Ale jak ktos wie co tu mozna zlogowac (ktore grupy) to czekam na informacje.

[+]

te starcza chyba?

002+007

002+013

002+025

ide porobic logi

Edytowane przez SowaBezOka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jestem troszke zielony wiec prosze o wyrozumiałość aby zrobić logi trzeba podłączyć vaga pod auto i?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program diagnostyczny (polski vag, vag com lub vcds) zapewne masz ktorys oryginalny wiec luzik.

Podlaczasz, laczysz sie z silnikiem (Engine - 01).

Wchodzisz w measuring blocks, ustawiasz grupe ktora chcesz logowac, klikasz LOG na dole, pozniej START i program zaczyna zapisywac, a ty w ten czas cisniesz gaz do dechy od 1500 - 6000 obrotow, po tym klikasz w programie na DONE i masz zlogowana grupe. Pozniej ta sama procedura do logowania innej grupy. Reszte znajdz sobie w internecie, naprawde jest to dokladnie opisane :)

Dorzucam logi dynamiczne:

Grupa 002, 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187691.html

Grupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187692.html

Grupa 002, 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_187690.html

ma ktos ochote na analize?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie depcz tak na zimnym silniku!!! Ani motor ani turbo nie będą dłużej dzięki temu żyły... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac ze jest nei tak bo doladowanie typowe dla trybu awaryjnego 0.3bara

obstawiam N75 - jakis problem elektroniczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ecu nie lapie zadnych bledow, jedynie czasem od G62 (czujnik temperatury).

co z tym n75? zastapic poprzez nowy, czy wyciagnac go i jakos sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli bledu n75 nie wywala, to pewnie puszcza cale cisnienie na gruche stad maly boost, mogl po prostu sie zablokowac

wyjmij n75, dobrze oczysc go nafta albo benzyna i zamontuj ponownie - nic cie to nie bedzie kosztowalo a noz pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przypomnialo mi sie. Za pierwszym razem jak go podlaczylem to siedzial blad:

01262 - Zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnienia doładowania (N75): Wyjście otwarte

Możliwe objawy:

Moc zredukowana

Zbyt niskiego ciśnienia doładowania

Możliwe przyczyny:

Okablowanie z / do zaworu elektromagnetycznego do sterowania ciśnienia doładowania (N75) wadliwe (obwód otwarty)

Zawór elektromagnetyczny do sterowania ciśnienia doładowania (N75) wadliwe

Możliwe rozwiązania:

Sprawdzić / wymienić zawór elektromagnetyczny dla kontroli ciśnienia doładowania (N75)

Z tym, ze po usunieciu bledu juz wiecej nie bylo, a auto mocy jak nie mialo tak nie ma.

Jutro sprawdzam zawor.

Tak poza tym to z logow to tylko ten zawor moze byc walniety? Czy moze turbo zatarte albo cos podobnego?

Edytowane przez SowaBezOka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo zatarte :) wiesz z jaka predkoscia krci sie wirnik? minimalny opor czyli to zatarcie i pewnie wirnik wylecialby przed tlumik koncowy :) zwykle jakby turbo juz naprawde bylo niesprawne to przez chwilke zlapalo by to 0.5bara a potem nagle by spadlo a u ciebie jest klasyczny tryb awaryjny


nie twierdze ze to w 100% w tym lezy problem ale jak mowilem wczesniej, nic cie to nie bedize kosztowalo a bardzo mozliwe ze to tylko ten zaworek

ewentualnie odlacz wezyk cisnieniowy od gruszki turbiny i depnij do deski, zobacz czy wtedy wskaznik pokaze cos wiecej (nie przejmuj sie jak mocno szarpnie - wtedy odpusc po prostu gaz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sprawdzic turbo bez n75?

mozna polaczyc dwa z trzech wezykow i powinna turbina cisnac na max no nie?

Ktore to wezyki polaczyc? Ten co idzie od Westgejta do DV? czy ktore?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie podlaczasz, zdejmujesz tylko wezyk z gruszki turba i to tyle, turbo powinno ze startu pompowac jak glupie a po chwili odetnei ci przeplywka paliwo i cie zdlawi - to bedize oznaka ze wszystko jest w porzadku to znaczy klapka WG jest na miejscu i jeszcze jest szczelna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypnij N75 i dmuchnij w krociec 1bar.

Jak ucieka to masz go do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev - nie mam jak dmuchnac w krociec 1bar.

Z doladowaniem dalej mam problem.

Wymienilem wezyki na takie o mniejszej srednicy, ledwo nachodza na N75.

Moze mam urwana gruszke od turbo? Jak to sprawdzic panowie? Ewentualnie co pozniej jeszcze sprawdzic?

W dalszym ciagu po zdjeciu wezyka od gruchy do n75 turbina ladnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pioteros, chyba faktycznie to moze byc to. Dodatkowo przy otwartym oknie slychac "tykanie" ktore slyszalne jest dopiero od okolo 1800 obrotow i jest wprost proporcjonalne do przyspieszania auta (predkosc tykania wzrasta wraz z obrotami).

Czytalem, ze to moze byc uszczelka miedzy turbina a wydechem czy kolektorem, ale czy to mogloby powodowac u mnie notlauf?

Edytowane przez SowaBezOka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie az tak, musialbys miec naprawde wielka szpare przed turbem... ale jak peklo ci w srodku turbo to gdzies po drodze kolektor tez moze miec juz dosyc... zdejmij katalizator badz DP jesli masz i zajrzyj na klapke wg i wirnik wydechowy czy jest tam wszystko jak trzeba, bo jesli to nie to to kolejna sprawa to gruszka turba, moze juz nie byc tak mocna i otwiera sie bardziej niz powinna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze jednak dalej nie szczelnosc gdzies jest.

Powiedzcie mi teraz jak sprawdzic szczelnosc. Mam tutorial, ale nie wiem dokladnie czym wdmuchac powietrze. Zwykly kompresorek do kol moze byc?

Mam podobna pompke do tej: 8d7abcd13666db93.jpg

I teraz wystarczy zaslepic te miejsce:

http://www.a4mods.com/pics/boosleak/IMG_0682.JPG

Oraz zrobic krociec na wlot powietrza:

IMG_0664.JPG

I co wtedy? Wpompuje tam powietrze, za pomoca elektrycznej pompki i ono ma sie utrzymywac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...