Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Tak ma przyspieszać, czy cos tu nie gra? [filmik]


SowaBezOka

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucam krotkie dwa filmiki. Na obydwoch filmach gaz w podlodze.

Nie pamietam tylko czy oba byly robione na tych samych biegach, ale na 90% pierwszy filmik robiony na dwojce, a drugi na trojce.

Jezdzi jakby bez turbiny??

Prosze o opinie co moze nie byc nie tak.






Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko nie wiem co logowac w AEB, zbyt wielu opcji nie ma, diesla potrafie zlogowac i ocenic, a tutaj nie ma co logowac tak szczerze.

Ale jak ktos wie co tu mozna zlogowac (ktore grupy) to czekam na informacje.

[+]

te starcza chyba?

002+007

002+013

002+025

ide porobic logi

Edytowane przez SowaBezOka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy jestem troszke zielony wiec prosze o wyrozumiałość aby zrobić logi trzeba podłączyć vaga pod auto i?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program diagnostyczny (polski vag, vag com lub vcds) zapewne masz ktorys oryginalny wiec luzik.

Podlaczasz, laczysz sie z silnikiem (Engine - 01).

Wchodzisz w measuring blocks, ustawiasz grupe ktora chcesz logowac, klikasz LOG na dole, pozniej START i program zaczyna zapisywac, a ty w ten czas cisniesz gaz do dechy od 1500 - 6000 obrotow, po tym klikasz w programie na DONE i masz zlogowana grupe. Pozniej ta sama procedura do logowania innej grupy. Reszte znajdz sobie w internecie, naprawde jest to dokladnie opisane :)

Dorzucam logi dynamiczne:

Grupa 002, 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_187691.html

Grupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187692.html

Grupa 002, 025: http://vaglog.rtnet.pl/log_187690.html

ma ktos ochote na analize?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie depcz tak na zimnym silniku!!! Ani motor ani turbo nie będą dłużej dzięki temu żyły... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach