Rajmondo Opublikowano 22 Października 2008 Autor Opublikowano 22 Października 2008 w jeżdzie,to w jaki sposób się zwija :gwizdanie: Powiem szczerze - nie zauważyłem żadnej różnicy. Co ciekawe, na każdej stacji LPG wchodzi różna ilość gazu Jeżdżę aż sam przełączy na benzynę, wyjeżdżam gaz do zera i wtedy tankuję.
mireko Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Witam.Chciałbym podwiesić się z pytankiem.Parę dni temu założyłem LPG i mam 30 dni na zgłoszenie w Wydziale Komunikacji.Czy przy zgłaszaniu do WK muszę przed zrobić nowe badania techniczne?Termin przeglądu auta mija mi w maju. Instalacja oczywiście nowa ze wszystkimi papierami.A czy wpis do dowodu w WK jest odpłatny?
dreamburn Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Wszystko jest opisane na forum wystarczy a napewno znajdziesz [br]Dopisany: 06 Marzec 2010, 08:57_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/all_lpg_kwestie_formalne-t8288.0.html;
marek34 Opublikowano 6 Marca 2010 Opublikowano 6 Marca 2010 Rajmondo, ty posłuchaj dokładniej ten silnik. Jak masz Magic Jety to na gazie będzie ciszej chodził. Te wtryski pracują zdecydowanie ciszej niż benzynowe. Instalkę masz OK, jedno co mi się nie podoba to reduktor. Znając życie założyli Ci Zavoli Zeta N, a to reduktory choć dobre, zupełnie nie nadają się do silników turbo. Mają ogromne przyrosty ciśnienia po Cut Off. Jak jeszcze jest możliwość to niech zmienią Ci ten reduktor na taki, co obsługuje nadciśnienie i posiada funkcję cut off. I powinien być do mocy minimum 240 KM - niestety turbo ma swoje wymagania przy LPG.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się