Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kąt synchronizacji wałka rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu jest filmik z tym tłumikiem drgań ale jak widać to jest też napinacz bo bolec naciska na tą blachę od rolki.Może ktoś rozumie jaka powinna być odległość bolca tłumika od tej blachy rolki?.

Opublikowano

dzięki bardziej obrazowo się już nie da,ale ciekawi mnie czy układ i rolka napinająca,prowadząca jest ta sama w wersjach z tym tłumikiem i potem w nowszych rocznikach bez niego. Silnik jest ten sam tylko brak tego tłumika więc czy można go wyeliminować i ewentualnie kupić samą rolkę napinającą jeżeli oczywiście jest inna od tej z nowszych roczników.

Opublikowano (edytowane)

A no można. Zostawisz napinacz hydrauliczny bo na nim jest rolka. Tą rolke trzeba sama wymienić na nową. A napinająca dać z nowszego modelu już bez tej blaszki a że sprężyną.

Edytowane przez POWER-KRIS
Opublikowano

trzeba tak zrobić chyba najlepsze rozwiązanie dziś miałem czas sprawdziłem na vagu co się dzieje później zrobię logi,ale jak wcześniej pisałem miałem dawkę rozruchowa nawet 17mg/l teraz pokazuje ok 11 czyli jest duża poprawa ale jeszcze nie to.Mnie ciekawi ta rolka napinająca tą co ja mam bo z filmiku wychodzi,że ona też się napina no i w sumie mój mechanik też nią podciągnął pasek.Dziś sprawdzałem i pasek napięty.Czym ona się różni od tej nowej i czy w ogóle ten tłumik służy do naciągania tej blachy właśnie w tej rolce czy tylko do tłumienia drgań,które przenosi pasek.Wtedy ten tłumik byłby w ogóle nie potrzebny jeżeli w nowszych modelach go nie ma a jeździ.

Opublikowano

c7cf490b913d989f50dc59e3029aa742.jpg

Widzisz różnice? Do czego przykrecisz ta mała rolke?

No chyba że jakoś spasi.

Opublikowano (edytowane)

No tak tu przykręca się bezpośrednio tam jest na tym tłumiku drgań.Ale czy rolka napinająca i prowadząca jest ta sama?


Zrobiłem w końcu logi proszę o ocenę

Statyczne:

http://vaglog.pl/log_190314.html

http://vaglog.pl/log_190313.html

http://vaglog.pl/log_190312.html

http://vaglog.pl/log_190311.html

http://vaglog.pl/log_190310.html

http://vaglog.pl/log_190309.html

http://vaglog.pl/log_190308.html

http://vaglog.pl/log_190307.html

http://vaglog.pl/log_190306.html

Dynamiczne

http://vaglog.pl/log_190258.html

http://vaglog.pl/log_190259.html

http://vaglog.pl/log_190260.html

http://vaglog.pl/log_190261.html

http://vaglog.pl/log_190262.html

http://vaglog.pl/log_190263.html

BS

http://vaglog.pl/log_190315.html

http://vaglog.pl/log_190316.html

http://vaglog.pl/log_190317.html

http://vaglog.pl/log_190318.html

Ok chyba wsztystko jak czegoś brakuje dajcie znać to moje pierwsze logi.


Dodam,że turbina jest z passata 2.0tdi 140km.Przynajmniej tak zapewnił mnie sprzedający dodał,że można wyregulować sztangę bo turbina wstaje od 2tys.obr..Wczoraj walczyłem z a6 c5 silnik avf jechałem tym i tym i zawsze szybsze było moje a4 pomimo,że wyczułem,że u niego ta turbina szybciej się zbiera.Po prostu gdy mój rusza od tych 2 tys. to jest dużo większy kop jak u niego takie moje odczucia.


Widzę,że nie ma zainteresowania a chciałbym poznać co tam siedzie w tym aucie.

Edytowane przez Tomcioidzi
Opublikowano

Witam,

Mam pytanie silnik avb 101 km miałem ustawiony kąt synchronizacji w granicach 0 do -0,6, ostatnio pojawiły się dziwne drgania przy przyspieszaniu, sprawdziłem kąt i wyszlo 1,7 do 2,2 na plusie. Czy to możliwe żeby samoistnie się przestawił ? Pasek rozrządu napięty jak trzeba, śruby od koła wałka byly dokrecone, teraz ustawione na 0.0 i smiga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...