Chadury89 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Witam. Posiadam lampy Valeo z homologacja HC i DC. Na lampach z tylu napisane jest D2S=XENON. Chcialbym zalozyc w najblizszym czasie xenony i zastanawia mnie jaka jest roznica miedzy zarnikami d2s a hid h7? I czy jezeli wloze do lampy zarnik xenon ale h7 to trace homologacje?
powaguspisz Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 D2s są dedykowane pod konkretne wejście w lampie, a HID H7 to z kabelkami są. Chyba że też są żarówki HIDY ale to taki chłam, że nawet czasem potrafi się nie zapalić, albo gasnąc podczas jazdy, a więc nie kupował bym tego, no i nie wiadomo jaki ma to wpływ na odbłyśnik i samą lampę.
Chadury89 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Tak tylko ze mi chodzi o homologacje. Wejscie w lampie jest h7 ale zeby zalozyc d2s sa specjalne adaptery.
powaguspisz Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Wydaje mi się że nie będzie to zgodne z przeznaczeniem lampy, bo skoro masz zwykłą żarówkę H7 a chcesz zakładać z przejściówką D2S to siłą rzeczy nie masz poziomowania i nie masz spryskiwaczy lamp, a to dyskwalifikuje Ci lampę i homologację.
Chadury89 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) A co maja spryskiwacze do lampy? Lampa ma dwie homologacje na H7 i na D2S, poprostu handlarz oskubal auto do cna i zmienil mocowanie. Mam webasto a brakuje mi tylko pieca, mam poliftowe auto a licznik przedlift. Instalacja od navi jest a kosz 1 din, zestaw glosnomowicy nokia a k.zwa nie moge znalezc mikrofonow To sa dwa odlaczne elementy. O ile sie nie myle fabryczny samopoziom w B5 FL niewystepowal a xenony juz tak.. PS. a spryski sobie wyrezam wkrotce Edytowane 3 Października 2014 przez Chadury89
GreGoriO Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Musisz rozróżnić dwie rzeczy. Lampa ma homologację do montażu D2S i spokojnie mógłbyś założyć ksenony. W B6 również mam homologację D1S a miałem fabrycznie H7. Nie koniecznie to sprawka handlarza. Druga sprawa to kodeks drogowy, który nakazuje mieć spryskiwacze i samopoziom. Jeśli trafisz na upierdliwego miśka to zabierając dowód każe ci podjechać do diagnosty celem sprawdzenia samopoziomu (czytaj homologacji). Dlatego też jest dobra alternatywa, dostępna u nas forum, aby przy włączaniu świateł mijania, soczewki zrobiły ruch pionowy, a to powinno wystarczyć przy kontroli, Spryskiwacze teraz nie sa drogie i założenie to pikuś więc jest to najłatwiejsza część zabawy.
Chadury89 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Troche czytalem na forum prawnym, ktos pisal ze przepisy odnosnie spryskiwaczy weszly w zycie w 2003roku, wiec prawo dziala wstecz? U mnie po miescie lata vectra b i golf w starych lampach z niebieskim xenonem i tak ze dwa lata ich mijam Edytowane 3 Października 2014 przez Chadury89
GreGoriO Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 a były B5 z ksenonami bez spryskiwaczy? jak to udowodnisz misiakom, możesz jeździć. Tym samym, ingerujesz w układ oświetlenia a to samo z siebie wyklucza homologację, którą po prostu tracisz. Pamiętaj mówimy o aspektach prawnych nie o fizycznej ingerencji w lampę. dla rozbudzenia złości jeszcze arytkuł. Jeszcze do niedawna reflektorom ksenonowym w autach obowiązkowo towarzyszyły spryskiwacze i układy samopoziomowania. Dziś producenci tłumaczą, że nie są one potrzebne, i rezygnują z nich. A jak jest naprawdę? http://moto.onet.pl/uwaga-absurd-producenci-nabijaja-nas-w-butelke/882mh
Chadury89 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Chyba jednak najpierw wyrezam spryski Mysle o takich: http://allegro.pl/spryskiwacze-reflektorow-xenon-model-iii-i4658781385.html Edytowane 3 Października 2014 przez Chadury89
zgredek27 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Lampa w poliftowym b5 jest taka sama pod xenon i żarówkę halogenową. Rózni się tylko mocowaniem żarnik/h7. Oznaczenie na kloszu masz pod to i pod to. Więc jeśli zrobisz spryski, wrzucisz nawet zwykłe HIDy pod H7 to teoretycznie nikt Ci się nie przyczepi (tak mam - spryski akurat miałem seryjnie). Kontrole drogowe przechodzi Dla dopełnienia całości trzeba by było puścić wiązke i samopoziomowanie (ale to możesz regulować ręcznie żeby ew. przy doładowanym samochodzie nie razić).
MASA81 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Mysle o takich:Spryskiwacze ReflektorĂłw ( XENON ) - Model III (4658781385) - Allegro.pl - WiÄcej niĹź aukcje. I co kupiłeś?
Chadury89 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 Narazie sobie odpuscilem, bo jakis pajac wjechal mi hakiem w zderzak, na wiosne go pomaluje i bede rzezbil spryski. Musze jeszcze wtedy pomalowac ta listwe na klapie co lubvi sie utleniac i nakladki na klamki. Dobra spryskim mam ogarniete, cudo imitacja samopoziomu bedzie Bixy wlasnie sklejone i przetwornice HID plus zarniki d2s zamontowane pod lampa Teraz pytanie. Dlaczego w nowych zarnikach dochodzi to tak zwanych mini eksplozji tz nie miga lec np na scianie widac jakbym pojawialy sie jasniejsze punkciki i znikaja. Zarnik musi sie wypalic czy jak? Bo np troche uzywane zarniki h7 z innego auta pala sie idealnie.
sebidi Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Narazie sobie odpuscilem, bo jakis pajac wjechal mi hakiem w zderzak, na wiosne go pomaluje i bede rzezbil spryski. Musze jeszcze wtedy pomalowac ta listwe na klapie co lubvi sie utleniac i nakladki na klamki. Dobra spryskim mam ogarniete, cudo imitacja samopoziomu bedzie Bixy wlasnie sklejone i przetwornice HID plus zarniki d2s zamontowane pod lampa Teraz pytanie. Dlaczego w nowych zarnikach dochodzi to tak zwanych mini eksplozji tz nie miga lec np na scianie widac jakbym pojawialy sie jasniejsze punkciki i znikaja. Zarnik musi sie wypalic czy jak? Bo np troche uzywane zarniki h7 z innego auta pala sie idealnie. Miałem to samo na zestawie hid przetwornice są gowniane i maja słaba stabilizacje napięcia ja poszedłem w ori sprzęt i problem z glowyTo nie wina palników tylko przetwornic Chociaż jeśli twierdzisz ze na h7 było ok z chinczykami to loteria Edytowane 22 Marca 2015 przez sebidi
Chadury89 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 Narazie lampy czekaja na pokrycie klarem i zobaczymy czy sie ustabilizuje, jak wlaczalem na probe ostatnio to juz mniej dzialy sie takie cuda
adamspeed01 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Zainwestuj jeszcze w przetwornice koito d2s i bedzie ok. Hidowe są tragedia i sieją zakłóceniami. Ja za komplet używek koito zapłaciłem 200zł z przesyłką.
Chadury89 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 U mnie te hidy nie sieja ale w sumie tylko je sprawdzalem, ale zarniki cos za slabo swieca tz sa 4300k a swieca z niebieska poswiata, chyba ze musza sie rozswietlic. Z drugiej strony kupilem dzisiaj tanio jedna przetwornice koito i zobacze jaka jest roznica w dzialaniu przetwornicy tz jak beda swiecic te palniki. Zrobilem filmik zeby pokazac roznice w swieciu chinskiego palnika na przetwornicy koito i na hid. A powiedzcie mi dlaczego wystepuje migotanie palnika. Na hidowskiej na poczatku tez migotaly ale przestaly a teraz na koito te migota. To normalne dla nowych palnikow chinskich? A i nie patrzcie na lampy sa lekko matowe bo do lakierowania je przygotowalem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się