darkb 2 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 wg mnie to przepustnica która samoczynnie się przymka podczas trzymania pedału gazu w podłodze podobnym problem kiedyś czytałem na forum passata , gosc wymienił przepustnice i mu pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 ja tak mialem ale to byla ewidentnie wina paliwa takze moze spróbuj paliwo inne zatakowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qtny 0 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Miałem podobny problem, zawiesił się zawór zbiornika węgla aktywnego. Spróbuj odkręcić korek zbiornika paliwa i sprawdź czy dalej są te objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo_32 0 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam mam mały prolem z autkiem przerywa mi podczas przyśpieszania. Po podpięciu vag wywala mi błąd 1252 skasuje go jest jakieś 50 kilometrów spoko i problem wraca wraz z błędem.Wiem że to coś z wtryskiem na 4 cylindrze ale nie wiem jak to ugryść ,może coś doradzicie jak to sprawdzić kabelki ,wtrysk,wtyki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 22 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam mam mały prolem z autkiem przerywa mi podczas przyśpieszania. Po podpięciu vag wywala mi błąd 1252 skasuje go jest jakieś 50 kilometrów spoko i problem wraca wraz z błędem.Wiem że to coś z wtryskiem na 4 cylindrze ale nie wiem jak to ugryść ,może coś doradzicie jak to sprawdzić kabelki ,wtrysk,wtyki. Weź miernik i sprawdź rezystancję wszystkich wtryskiwaczy, zobaczysz czy rezystancja 4 wtrysku dużo odbiega od wtrysków 1,2,i 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo_32 0 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 A co z przewodami jakie napięcie i pomiędzy którymi pinami mierzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) Przewody odepnij od wtryskiwaczy, każdy wtryskiwacz ma 2 piny i na nich dokonujesz pomiaru. W przewodach dochodzących do wtryskiwaczy napięcia nie zmierzysz bo ono się tam pojawia impulsowo w czasie pracy silnika. Edytowane 23 Listopada 2014 przez wojtek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo_32 0 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Ok dzęki jutro z rana sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 albo dolejcie dodatku do paliwa i też może pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysland 0 Opublikowano 27 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) cisza więc sądzę, że naprawione. Co było przyczyną? Edytowane 27 Listopada 2014 przez rysland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidoks 0 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Cisza bo auto stało nie używane przed ponad miesiąc. Przyszedł mróz... Czas leczy rany jedynie to mi do głowy przychodzi. Problem przestał istnieć, nagle, sam? Martwi mnie to bardzo bo ni z gruchy ni z pietruchy się pojawił i również w ten sam sposób znikł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się