woytazz Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Witam . Zdechł mi czujnik wałka rozrządu, wkręca się tylko do ~5tyś, potwierdziłem vagiem. Ale do rzeczy - Czujnik jest pod/za wałkiem rozrządu, planuję zmienić przy okazji rozrząd. Przymusem jest zdjęcie koła wałka rozrządu i tutaj pytanie - jak zablokować ten wałek, żeby się nie ruszył? Czy muszę jakoś magicznie to sobie zaznaczyć np. lakierem do paznokci wałek + koło?
Michalmichalo Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Rozrząd ustawiasz na znaki,odkręcasz koło wałka.Jest tam wpust,więc nic nie trzeba znaczyc.
woytazz Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 A no to super, z rozrządem sobie poradzę, nurtowało mnie właśnie to koło. Dzięki bardzo, pozdrawiam! Pany, pomocy Zmieniłem czujnik, błąd wisi dalej. Chyba gdzieś mam przerwę w elektryce. Jak się domyślam kable z czujnika idą prosto do ECU? Podpowie ktoś w które piny się wlutować i pociągnąć do czujnika, żeby nie pruć wiązki? EDIT: Kable nie mają zwarcia, rozrząd na znakach, błąd powraca co chwile na odpalonym... Napięcie ~5V na 1 i 2 pinie we wtyczce czujnika. Uszkodzony ECU? Ratujcie, nie mam już sił
Michalmichalo Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Czujnik nowy czy używka??jeśli nowy to jakiej firmy???
woytazz Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 Czujnik był bosch'a, ale jak widać i im się może trafić wadliwy. Wymieniłem na drugi i po sprawie. Wszystko póki co jeździ .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się