Mały30 0 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Witam wszystkich. Od niedawna jestem posiadaczem v6 . Naczytałem się dużo negatywnych opinii na temat wałków rozrządu i postanowiłem sprawdzić jak się ma sprawa z moimi i przy okazji wymienić uszczelki . Autko ma prawie 300 tys . Okazało się że na prawie każdym z wałków przynajmniej jedna krzywka nie jest w najlepszym stanie . Ale auto jezdzi dobrze. Moje pytanie jest następujące . Jak długo jestem w stanie tak jezdzić i co grozi jesli ich na razie nie wymienie? Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Uzupełnij profil bo nie wiadomo o czym rozmawiamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan1977 44 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Kolego jazda na wytartych wałkach to jak bomba z opóżnionym zapłonem pestki pójdą w piz*u i potem filmik na youtube czemu dudni 2.5 TDI a wbrew opini silnik nie jest aż tak zły jak go malują ja mam go rok i tylko go normalnie servisuje ale na początek to wałki i hydro do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały30 0 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2014 A czy jako mechanik amator sobie z wymianą wałków poradze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus 0 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 to zależy czy mechanik amator w sensie że potrafi koło sam se zmienić czy dłubiesz co więcej. jeśli masz trochę oleju w głowie, parę dobrych kluczy, dużo czasu, najlepiej dwie dodatkowe ręce do przytrzymania czegoś czasem i nie straszna Ci zabawa przy składaniu rozrządu to rób sam. jest tu w jednym wątku opisane co się je z czym oraz wszystkie problemy po drodze jakie Cię napotkają. a czego nie będziesz wiedział to dopytasz ludzi tutaj. Ja robiłem sam i parę plnów zaoszczędziłem oraz wiem co mam zrobione. A i jeśli myślisz że zmienisz wałki i na tym się skończy to się grubo mylisz. po drodze wyjdzie Ci pewnie sporo kwiatków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały30 0 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 to zależy czy mechanik amator w sensie że potrafi koło sam se zmienić czy dłubiesz co więcej. jeśli masz trochę oleju w głowie, parę dobrych kluczy, dużo czasu, najlepiej dwie dodatkowe ręce do przytrzymania czegoś czasem i nie straszna Ci zabawa przy składaniu rozrządu to rób sam. jest tu w jednym wątku opisane co się je z czym oraz wszystkie problemy po drodze jakie Cię napotkają. a czego nie będziesz wiedział to dopytasz ludzi tutaj. Ja robiłem sam i parę plnów zaoszczędziłem oraz wiem co mam zrobione. A i jeśli myślisz że zmienisz wałki i na tym się skończy to się grubo mylisz. po drodze wyjdzie Ci pewnie sporo kwiatków Radzę sobie całkiem niezle z mechaniką . Ale nie mam dużego doświadczenia z tdi a tym bardziej z v6 . Zastanawiam sie po kalkulacji kosztów czy nie lepiej znależć silnika w dobrym stanie i wymienić . Co radzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan1977 44 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 moim zdaniem znalezienie dobrego silnika 2,5 tdi to jak szukanie igły w stogu siana rób swój i bedziesz pewny co masz przy kupionym też mogą wyjść kwiatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały30 0 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 moim zdaniem znalezienie dobrego silnika 2,5 tdi to jak szukanie igły w stogu siana rób swój i bedziesz pewny co masz przy kupionym też mogą wyjść kwiatki No nic . w takim razie zamawiam wałki . zobaczymy rezultat . w każdym razie dzięki A jeszcze jedno ,wałki Febi czy Ruville ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan1977 44 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) Tu masz linka http://allegro.pl/walki-rozrzadu-audi-2-5-tdi-v6-kolbenschmidt-ina-i4684347028.html polecane na forum i rób od razu hydro Edytowane 13 Października 2014 przez ivan1977 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus 0 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 do tego rozrząd, termostat, odmę to tak na początek ja też robiłem pierwsze v6 i jakoś dałem radę. z tym że dizle mi nie obce. a i nie zapomnij porządnie sobie odpowietrzyć pompę wtryskową bo można sobie narobić szamba konkretnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 3 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 (edytowane) kolego Mały, jeżeli amszzamiar zabrac się za wymiane wałków sam, to duuuuzo poczytaj, zdobądź blokady lub je kup, v6 to nie r4 nie zapominaj o tym, zawsze możesz tu na forum pytac, wielu z nas juz to przerabiało,. wałki wyłacznie z kompletna hydro kuta INA, + zaworki zwotne, i odma najlepiej wymienic na nowy typ plastikowy,. Edytowane 19 Października 2014 przez kudalty66 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abmcars1 1 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Dałeś radę kolego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się