neoxpl Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Paliwo masz iskre masz to powinnie odpalac. Sprawdz rozrzad moze o 180 stopni przekrecony i przewody WN czy prawidlowo zapiete
Derlej Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 Jak ustawiam rozrząd na znaki fabryczne to na skrzyni nie ma znaku. Jak ustawię znak na skrzyni na 0 to rozrząd mam ustawiony tak jak czerwona kreska na zdjęciu. Ogólnie na silniku jest oryginalny rozrząd, ale ja mogłem się walnąć przekładając koło.
neoxpl Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Kolo zamachowe pasuje "chyba nie jestem pewny" tylko w jednej pozycji bo sroby sa nie symetrycznie. Sprawdz czy tlok jest w GMP jak masz ustawione na znakach mozna sprawdzic wkladajac srobokret przez otwor po swiecy zaplonowej.
Derlej Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 Przy ustawieniu GMP tłok jest u samej góry, nawet w sumie nie muszę sprawdzać śrubokrętem bo widać jak się popatrzy. Jak będę miał chwilę sprawdzę zapłon co i jak. Dzisiaj znalazłem 5 min ale już się ciemno zrobiło. Tylko tak jak mówie jak mam ustawiony rozrząd na GMP to znak na skrzyni biegów jest w innym miejscu. Nie wiem jaki to ma wpływ na działanie całości.
Labiel Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Z tego co pamiętam jeśli chodzi bynajmniej o 1,8 to w Sam naprawiam nie było żadnych informacji o patrzeniu na znaki na skrzyni. Też trochę mnie to dziwiło bo w starszych autach zawsze tak robiłem. Bynajmniej, koło pasowe na wale ma tylko jedną pozycję w której można je przykręcić, więc jeśli znaki na nim i na wałku rozrządu się zgadają to musi być dobrze. Nie wiem tylko jak tam jest z kołem wałka rozrządu, czy jest tam jakiś klin który je ustawia czy nie - nigdy nie rozbierałem. W A80 klinu nie było i dla tego była dodatkowa blokada do ustawiania na końcu wałka rozrządu.
Derlej Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 Już działa. Wina była po stronie zapłonu. Źle ustawiłem palec. Myślałem, że przez wcięcie na obudowie ktoś miał na myśli taki duży wypust a nie malutką kreseczkę. Odpalił za pierwszym razem i na luzie kręci 1tyś obrotów. Teraz czekam na pompę wody i napinacz do paska i auto idzie na wymianę rozrządu już do mechanika. Później jeszcze wymienię sobie filtr paliwa i mam nadzieję że będzie już wszystko ok.
Labiel Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Tyle robisz sam to i rozrzad wymień. Co to za problem w 1,6
neoxpl Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 To juz lepiej niech mechanik przyjedzie i wymieni pasek bo bezsens składac wszystko zeby pozniej znowu rozkrecac.
Derlej Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Właśnie chciałem sam ale nie mam kluczy do blokowania. Jakie klucze potrzebowałbym do wymiany paska, rolki, napinacza i pompy wody? Może się skusze na tą robotę. Edytowane 15 Października 2014 przez Derlej
neoxpl Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Nic nie trzeba blokowac ustawiasz na znaki sciagasz pasek i zakladasz nowy. w 1.6 ADP pompa wody nie jest napedzana paskiem rozrzadu. Edytowane 15 Października 2014 przez neoxpl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się