koczis01 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Witam. [2004 AVF]Jak w temacie mianowicie na zimnym silniku pali pieknie, rozgrzany do 50-70 również. Problem sie zaczyna po dluzszej jezdzie kiedy juz silnik jest dogrzany, po wygaszeniu jesli odpale od razu, odpala bez problemu, ale jesli zaczekam 5 minut to odpali na 2 moze 3 gary pochodzi tak 3 sekundy i albo zgasnie albo zacznie chodzic normalnie. Jak po tych 5 minutach odpale go na gazie to ta nierówna praca trwa ulamek sekundy a potem jak sie wkreci juz jest dobrze.Probowalem z wypiętym czujnikem teperatury bez zmian,z wypetym czujnikem teperatury paliwa bez zmian, zmienilem przeplywke. sprawdzilem wtryski vagiem i są w normie. Probowalem zwiekszyc dawke startowa ale nie mam pelnej wersji Vaga. W przyszlym tygodniu chcemy sie zabrac za wymiane uszczelniaczy na pompowtryskach, myslicie ze to dobry "trop" moze rozrusznik kreci na styku? Jakies sugestie?
Jarek882 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Gdyby to były uszczelniacze to by zalewało komore i rano mialbys problem z odpalaniem a jakby odpalił to było by duzo szarego dymu czyt. niedopalonego paliwa. Edytowane 11 Października 2014 przez Jarek882
koczis01 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) ok. Czyli mozliwe cze rozrusznik nie kreci jak powinien?? A jeszcze takie pytanki na kanele 7 W VAGU temp paliwa pokazuje mi nawet 70 stopni czy to narmalne? i jest tam takze informacja "stan ukladu chlodzenia paliwa" u mnie zawsze jest wyłączony czy to normalne? http://vaglog.pl/log_189109.html Edytowane 11 Października 2014 przez koczis01
Jarek882 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 te logi były robione na rozgrzanym silniku ? jesli tak to masz do wymiany termostat bo temp robocza powinna byc od 89 do 91 stopni. sprawdz sobie na rozgrzanym silnika kąt synchronizacji wałka rozrządu
koczis01 Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 no termostat jest do wymiany, bardzo dlugo sie nagrzewa, kat synchronizacji na cieplym sprawdzony i jest ok. Jeszcze jakies pomysly? Bylbym wdzieczny bo na prawde nie wiem co robic.
Jarek882 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 ja bym zaczął od rozrusznika.
koczis01 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 rozrusznik sprawdzony i jest ok. problem pozostaje nie rozwiazany. Spotkal sie moze ktos z czyms podobnym?
lukjar7 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 sprawdz uszczelke miedzy tandemem a glowica
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się