Skocz do zawartości
IGNOROWANY

rozgrzany nie pali na wszyskie cylindry


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. [2004 AVF]Jak w temacie mianowicie na zimnym silniku pali pieknie, rozgrzany do 50-70 również. Problem sie zaczyna po dluzszej jezdzie kiedy juz silnik jest dogrzany, po wygaszeniu jesli odpale od razu, odpala bez problemu, ale jesli zaczekam 5 minut to odpali na 2 moze 3 gary pochodzi tak 3 sekundy i albo zgasnie albo zacznie chodzic normalnie. Jak po tych 5 minutach odpale go na gazie to ta nierówna praca trwa ulamek sekundy a potem jak sie wkreci juz jest dobrze.Probowalem z wypiętym czujnikem teperatury bez zmian,z wypetym czujnikem teperatury paliwa bez zmian, zmienilem przeplywke. sprawdzilem wtryski vagiem i są w normie. Probowalem zwiekszyc dawke startowa ale nie mam pelnej wersji Vaga. W przyszlym tygodniu chcemy sie zabrac za wymiane uszczelniaczy na pompowtryskach, myslicie ze to dobry "trop" moze rozrusznik kreci na styku? Jakies sugestie?

Opublikowano (edytowane)

Gdyby to były uszczelniacze to by zalewało komore i rano mialbys problem z odpalaniem a jakby odpalił to było by duzo szarego dymu czyt. niedopalonego paliwa.

Edytowane przez Jarek882
Opublikowano (edytowane)

ok. Czyli mozliwe cze rozrusznik nie kreci jak powinien?? A jeszcze takie pytanki na kanele 7 W VAGU temp paliwa pokazuje mi nawet 70 stopni czy to narmalne? i jest tam takze informacja "stan ukladu chlodzenia paliwa" u mnie zawsze jest wyłączony czy to normalne?

http://vaglog.pl/log_189109.html

Edytowane przez koczis01
Opublikowano

te logi były robione na rozgrzanym silniku ? jesli tak to masz do wymiany termostat bo temp robocza powinna byc od 89 do 91 stopni. sprawdz sobie na rozgrzanym silnika kąt synchronizacji wałka rozrządu

Opublikowano

no termostat jest do wymiany, bardzo dlugo sie nagrzewa, kat synchronizacji na cieplym sprawdzony i jest ok. Jeszcze jakies pomysly? Bylbym wdzieczny bo na prawde nie wiem co robic.

Opublikowano

ja bym zaczął od rozrusznika.

Opublikowano

rozrusznik sprawdzony i jest ok. problem pozostaje nie rozwiazany. Spotkal sie moze ktos z czyms podobnym?

Opublikowano

sprawdz uszczelke miedzy tandemem a glowica

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...