Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Duży problem Nie odpala, Pilne !


ThePanKot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z audi, auto nie chce zapalić jechałem normalnie po mieście nagle obroty zaczęły falować zaczłął mrygać przełącznik od gazu i auto zgasło, teraz nie chce wgl odpalić jak przekrece kluczyk to jest cisza nawet pompy paliwa nie słychać, podejrzewam że auto chce odpalić na gazie ale przełącznik wgl nie świeci nawet odpinałem już ecu od gazu, sprawdzałem bezpieczniki wszystkie wszystko jest ok potrzebuje pilnej pomocy żeby auto zściągnąć do domu , jakieś pomysły ?

Edytowane przez ThePanKot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a bezpiecznik od gazu?? jak przekrecasz kluczyk to wogole pala sie kontrolki na liczniku??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie chodzi polska paliwa to sprubój podpalić na gazie awaryjne. A jak już będziesz w domu to koniecznie vag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka instalacja lpg?

Może padł sterownik lpg, wtedy ani na lpg ani na pb nie odpalisz.Wtryski benzynowe łączone są szeregowo przez sterownik.

Posprawdzaj bezpieczniki od lpg i napięcie.Może przewód zasilający nie łączy

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jak przekrecasz kluczyk to wogole pala sie kontrolki na liczniku??

Jeśli nie, to niekoniecznie problem tkwi w instal LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przekręceniu kluczyka wszystko się zapala normalnie tylko nie słychac pompy paliwa która powinna się na chwile włączyć i wyłączyć auto odpaliło by na pb i za chwilke przerzutka na gaz. Mogę se kręcić i kręcić i nic się nie dzieje przytrzymuje klawisz lpg ale nic się nie dzieje wygląda jakby padło ecu od gazu. jest to sekwencja lovato auto scholowane już do mechanika może uda mu się odpalić to jakoś na pb żeby dojechac do gazownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne masz pocięte przewody od wtrysków benzynowych.

Często tak robią, tylko niektóre sterowniki np Stag 300 ISA 2, posiada wtyczki bosch.

Przy awarii sterownika podpinasz wtedy oryginalne wtyczki wtrysków i odpala.

Przydał by się schemat tej instalacji wtedy pozakładać mostki we wtyczce sterownika lpg, jak nie to połączyć oryginalne kable idące w wiązce obok listwy wtryskiwaczy pb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...