Labiel Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Dziwne. Podmienie pompy jak bede miał chwile i zobaczę. Wątpię by to audi wyjechało z fabryki i odpalalo po 6sekundach Jest wiele dziwnych rzeczy. Choćby ta że w A4 były 1,6 z aparatem zapłonowym. PS: VAGiem da radę uruchomić pompę paliwa gdybyś coś chciał sprawdzić.
Niedwiadek18 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Możesz podpowiedziec jak ja zaliczyć vagiem? Dzis po 22 bede sprawdzał cisnienie podczas jazdy
Labiel Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Teraz dokładnie nie pamiętam jak to się nazywało, ale w zakładce odnośnie silnika jest taka opcja jak test wyjść. Można przez to włączyć wtryski, pompę paliwa, EVAP itp.
Niedwiadek18 Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 A to wiem gdzie to jest. Sprawdziłem to cisnienie w trakcie jazdy... Więc tak. Jalowe obroty 3,2 bara jadąc z wcisnietym gazem w podłogę przy 3tys ok 3,5bara i wzrasta równo z przyspieszaniem do ok 4bar po ok 5-5,5tys zaczyna spadać powoli. Wcześniej gdy sprawdzalem to cisnienie i zgodziłem silnik to manometr spadał do zera.... Teraz gdy gasze silnik to zostaje cisnienie 3,2 bara (co za tym idzie auto odpala blyskawicznie)więc chyba cos sie naprawilo zostawiłem podpiety manometr na noc i zobaczę rano czy cisnienie nadal sie utrzymuje. Aktualnie stanęło na tym, ze audik na 1,3,4,5 zbiera sie ładnie, ale na 2 zaczynając np od 2tys obrotów ciągnie do 3 potem delikatnie odpuszcza i powyżej 4tysi znowu rakieta. :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się