Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Felgi 8,5 x 19 et 32 w A4 B8


black4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pytanie do zorientowanych.

Czy felgi z A5 tzn. 8,5 x 19 ET 32 bez żadnego przycierania wejdą do A4 B8?

Wg. forów zachodnich podobno tak ale wolę zapytać naszych ekspertów :D

Jaką oponkę do tego setupu polecacie pod zawiechę 1BV? 245/35/19 ?

Pozdrawiam i dzięki za info !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wejdą i bardzo ładnie wyglądają bo równają się z błotnikiem :). Oglądnij sobie np. wątek wrclaguna : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/150556-a4-b8-lift-2014-quattro-s-line-exterieur-carbon-345330-mm-s5-19-40-mm/

Opony 245/35/19 ewentualnie 255/35/19.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wejdą i bardzo ładnie wyglądają bo równają się z błotnikiem :). Oglądnij sobie np. wątek wrclaguna : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/150556-a4-b8-lift-2014-quattro-s-line-exterieur-carbon-345330-mm-s5-19-40-mm/

Opony 245/35/19 ewentualnie 255/35/19.

Dzięki za info, przejrzę wątki, pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Potrzebuję informacji czy felgi które mi sie podobają podejdą do mojego samochodu. Wiem, że będą szerze usadzone tylko pytanie czy nie za szeroko...
235/35/19 szerokość felgi 8,5 a ET 25 i boję się o te ET
Audi a4 b8

Dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przymierzałem felgi 8.5, 19", ET 32 i przód wygląda tak. Zawieszenie 1BE, 2009r. Jak to będzie wyglądało jak opony założę? Nie lepiej coś z ET 35 poszukać? Nie chce bawić się w dystanse i Nie chcę naciągu mieć. I co z TUV w Niemczech? 

IMG_20200201_151726.jpg

IMG_20200201_151839.jpg

Edytowane przez Silus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie przede wszystkim fele wejdą w nadkola jak auto stanie na kołach. Tak to żadna przymiarka. Poza tym zawias się ułoży po przejechaniu kilkuset metrów. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sugerujesz że powinienem je zostawić? Jaka oponę do tego dobrać żeby było cacy? Dodatkowo koło było uniesione drugim podnośnikiem żeby było na tej samej wysokości co na felgach. 

Edytowane przez Silus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś opuścić auto na dechy , klocki drewniane i ewentualnie podłożyć szmatę aby nie zarysować. Wtedy koła się schowają górą. Dystans raczej nie bedzie potrzebny .

Tył jest prawie na równo.

Edytowane przez dekiel 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej obawiam się opon żeby nie wystawały poza błotnik. I czy policja w Niemczech się nie przyczepi w razie kontroli czy czegokolwiek ?

IMG_20200201_092530.jpg

IMG_20200201_092522.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i klawo schowały się. :thumbup1: Nie przyczepią się bo koła masz w nadkolach , ja mam podobnie w Norwegii. Opony zapodaj 225/35 i bedzie git.

Klawy wzór felg , jaka firma ?

Przydałby się swap hamulców bo te mizernie wyglądają z tymi rolkami. B)

Edytowane przez dekiel 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba je zostawię w takim razie. Myślę żeby dać 235/35 lub 245/30 ? 

 

923935648_;slot=1;filename=eyJmbiI6Im5zZ
WWW.OTOMOTO.PL

Części samochodowe Audi

 

- to są te felgi. I co masz na myśli pisząc żeby swap zrobić? ?

Edytowane przez Silus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fele fajne  cena nie mała , mają logo audi  na odwrocie bo nie widzę w ofercie ? :eusathink:

Swap - czyli zmiana na mocniejsze , większe i bardziej skuteczne. Śmigasz u Niemców wiec na autobahnie przydałyby się takie  które nie spuchną po kilku ostrych hamowaniach. pomyśl o tym. Chyba , żę jesteś zadowolony z obecnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

One niej kosztowały, bez opon. Tak, jest znaczek audi. To mówisz że 225/25/19, czy może 235/30/19?? A co do hamulców to nie mam ciśnienia na wymianę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, dekiel 13 napisał:

Śmigasz u Niemców wiec na autobahnie przydałyby się takie  które nie spuchną po kilku ostrych hamowaniach. pomyśl o tym. Chyba , żę jesteś zadowolony z obecnych.

U Fryca to nie przejdzie tak łatwo,  trzeba na nowo robić TÜV i słono zapłacić za to żeby mieć wbite w dowód inne hamulce jak seria. 

Wiem bo często przerabiam polskim Niemcom hamulce w VW Audi BMW itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...