Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Delikatne szarpanie podczas ruszania w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moim zdaniem to mu sie tego robic nie chalo. Zmiane plynu tak czy siak powimmo robic sie co 2 lata. Nie powiedxiane ze po wymianie bedxie juz ok ale zaszkodzic napewno nie powinno.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Na mechaników bierz poprawkę..zmieniaj nic sie nie dzieje wazne tylko zeby nie zapowietrzyc układu. Pzdro

Opublikowano

Witam. Od kilku dni jestem posiadaczem Audi A4 b8 avant 2.0 tdi. Jak w temacie u mnie też występuje delikatne szarpanie przy ruszaniu, a ponadto zauważyłem, że jadąc po nierównościach szarpie całą budą no i są odczuwalne też wibracje na lewarku zmiany biegów. Co może być tego przyczyną, czy to sprzęgło czy może jakaś poduszka pod skrzynią bądź silnikiem? Trochę mnie to martwi tym bardziej, że to nowy nabytek. Z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano
Witam. Od kilku dni jestem posiadaczem Audi A4 b8 avant 2.0 tdi. Jak w temacie u mnie też występuje delikatne szarpanie przy ruszaniu, a ponadto zauważyłem, że jadąc po nierównościach szarpie całą budą no i są odczuwalne też wibracje na lewarku zmiany biegów. Co może być tego przyczyną, czy to sprzęgło czy może jakaś poduszka pod skrzynią bądź silnikiem? Trochę mnie to martwi tym bardziej, że to nowy nabytek. Z góry dziękuje za pomoc.
Przy takich objawach ja stawialbym na dwumas. A zrob maky test. Jedz wolniej i wrzuc wiekszy bieg jesli zatrzesie to moze byc juz dwumas + sprzeglo. Slyszalem ze tak mozna sprawdzic. Moze ktos jeszcze sie wypowie.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A miał może ktoś już takie problemy? na tygodniu podjadę do mechanika i będziemy szukać przyczyny.

Opublikowano
A miał może ktoś już takie problemy? na tygodniu podjadę do mechanika i będziemy szukać przyczyny.
Przeczytaj caly ten post. Wlasnie o tym jest. Czasem pomaga wymiana plynu hamulcowego.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Czytałem cały, na razie próbowałem delikatnego przypalenia sprzęgła, płyn wymienię na tygodniu przy okazji wymiany oleju. Boje się tylko, że to będzie sprzęgło.

Opublikowano

Badziej obstawialbym przy dwumasie. Ale to o tak sprzeglo razem :/ a przy kupnie nie bylo nic czuc? Zacznij od plynu tansza opcja

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No właśnie nic nie wyczułem i dlatego się denerwuje, że jak mogłem to przeoczyć. Oby ta wymiana płynu pomogła albo żeby się okazała, że może poduszka pod skrzynią jest walnięta.

Opublikowano

U mnie 2 dni po kupnie zaczelo trzesc przy ruszaniu i chcialem wymienic plyn ale po okolo tygodniu wszystko ustalo. Moje auto stalo okolo miesiaca bez odpalania jezdzejia itd. Moze cos sie zastalo. Nic powodzenia i oby to nic powaznego.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

W pierwszej kolejnosci zmień płyn w wypompuj dokladnie z calego ukladu.

U mnie po zmianie szarpania nie ma do dzis dnia

Opublikowano

Płyn wymieniony, a szarpanie pozostało więc pewnie to dwumas. Na razie idąc za radom mechanika bede jezdził bo też nie ma co wydawać kasy na siłę. 

Opublikowano

WItam, 

czyli to szarpanie przy starcie i przy cofaniu w skrzyni DSG to będzie wina dwumasy? bo u mnie tez jest taki problem i trochę to denerwuje :/ do tego mam wrażenie ze jak by z wstecznego R na D czy S zmieniało z opoźnieniem :/ co jeszcze zauważyłem to jak auto stoi sobie z górki i jak się mu da wsteczny R to auto leci w dół dopiero po chwili jak by złapało i auto zaczyna jechać do tyłu ;/

Opublikowano
1 minutę temu, majty2009 napisał:

WItam, 

czyli to szarpanie przy starcie i przy cofaniu w skrzyni DSG to będzie wina dwumasy? bo u mnie tez jest taki problem i trochę to denerwuje :/ do tego mam wrażenie ze jak by z wstecznego R na D czy S zmieniało z opoźnieniem :/ co jeszcze zauważyłem to jak auto stoi sobie z górki i jak się mu da wsteczny R to auto leci w dół dopiero po chwili jak by złapało i auto zaczyna jechać do tyłu ;/

w automacie nie ma dwumasy, u Ciebie ( jak masz nowy olej ) to pewnie jakiś problem z mechatroniką czy jak to się tam nazywa.

Opublikowano

oj oj a ta mechatronika to chyba nic dobrego? :/ tak mi już ktoś mówił ze to będzie problem ze skrzynią ale chciałem dopytać. olej nowy ale sam już nie wiem bo to wymieniałem u tych macherów z MDM, którzy silnik też na początku remont niby zrobili a później wyszło szydło z worka ;/ 

Opublikowano
w automacie nie ma dwumasy, u Ciebie ( jak masz nowy olej ) to pewnie jakiś problem z mechatroniką czy jak to się tam nazywa.

Jasne, że koła dwumasowe występują w DSG/ S-tronic
Opublikowano (edytowane)
Teraz, piotrekb_tt napisał:


Jasne, że koła dwumasowe występują w DSG/ S-tronic

czyli to moze być jednak dwumasa? miał ktoś taki przypadek ? wymiana pomogła?

Edytowane przez majty2009
Opublikowano
Teraz, piotrekb_tt napisał:


Jasne, że koła dwumasowe występują w DSG/ S-tronic

uuuu no to sorki, ale chyba się ich nie wymienia tak często jak zwykłej dwumasy w manualu?

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, majty2009 napisał:

oj oj a ta mechatronika to chyba nic dobrego? :/ tak mi już ktoś mówił ze to będzie problem ze skrzynią ale chciałem dopytać. olej nowy ale sam już nie wiem bo to wymieniałem u tych macherów z MDM, którzy silnik też na początku remont niby zrobili a później wyszło szydło z worka ;/ 

takie objawy to wyglądają na wypadniecie adaptacji skrzyni, zrób adaptację ,,, jest dużo na forum o tym

Edytowane przez marda16

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...