Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co oznaczają te błędy?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Autko nie odpala na benzynie. Daje radę tylko na gazie.

Sczytałem błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8D0 907 557 B
Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08
Software Coding: 04001
Work Shop Code: WSC 00000
5 Faults Found:
17978 - Sterownik silnika zablokowany. Niezrozumiały sygnał.
01247 - Zawór elektromagnetyczny 1 N80 zbiornika węgla aktywnego. Zwarcie z masą. Zwarcie z potencjałem plus. Otwarte wyjście.
16486 - Miernik masy powietrza (G70). Sygnał za mały. Górna wartość skrajna przekroczona. Dolna wartość skrajna przekroczona. Zwarcie z masą.
00515 - Czujnik Halla G40 Brak sygnału. Sygnał poza zakresem tolerancji.
16518 - Rząd cylindrów 1, sonda 1, brak aktywności.
Co to oznacza? Czy zawór, przepływka, czujnik Halla i sonda są do wymiany?
Chyba za ciekawie to nie wygląda :kwasny:

Wie ktoś gdzie się znajduje zawór elektromagnetyczny 1 N80 zbiornika węgla aktywnego?

Albo co oznacza ten komunikat - Rząd cylindrów 1, sonda 1, brak aktywności.

To na pewno forum A4?

:kwasny:

Opublikowano

Rząd cylindrów 1, sonda 1, brak aktywności.- to pewnie lambda.

posprawdzaj wiązki czujników, bo są podobne błędy mówiące o napięcach

Opublikowano

Dzięki za zainteresowanie.

Ok, ale czy przez brak wskazań lambdy mi nie odpali?

I co masz na myśli, mówiąc,żebym posprawdzał wiązki?

Buzzerkiem je stestować, czy rezystancję sprawdzić, czy...?

Opublikowano

lambda nie powinna zablokować odpalania na benzynie.

a gaz masz 4 generacje i wyżej, czy niższą ? bo 4+ działa na bazie kompa od benzyny i powinno blokować oba paliwa

a sprawdzać, to może zacząć od sprawdzenia czy na wtyczkach są napięcia zasilające itp. ogólnie szukać, bo podejrzewam przetarcie/ przełamanie kabla, a często kilka czuników jest zasilanych z jednego źródła

Opublikowano

Gaz mam AG z 2008 roku sekwencja, to na bank to co piszesz (4+).

Kiedyś miałem problem z cokołem przekaźników i nóżką od przekaźnika pompy, tzn. nóżka która wchodzi w gniazdo zasilające pompkę, po w sunięciu nie stykała się z blaszką w cokole przekaźników i nie przechodził prąd do pompy. Nagimnastykowałem się, żeby to wydedukować, że hoho.

No i wyszło na to, że to chyba ten sam problem. Co prawda między stopkę przekaźnika a styki w cokole musiałem wciskać drucik i zanim w końcu załapało, trochę się nawkur...łem, ale pali na benzynie.

Nie wiem, na jaki czas to pomoże? :eusathink:

Coś na tą nóżkę założyć? Jakąś miedzianą blaszkę? Czy wtyczkę, którą się wsuwa w cokół zmienić?

Co myślisz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...