kwiatekwojak 0 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Witam mam problem z moja audi a4 b5 poniewaz wycieka mi płyn ze zbiornika wyrównawczego a dokładnie z odpowietrznika i musze ciągle dolewać wody zdemineralizowanej. Czy miał ktoś już taki przypadek ? Proszę o pomoc bo nie wiem co to może być . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Jak wycieka to chyba male odkrycie ale cos tam musi byc nieszczelne... Uklad chlodenia to nie akumulator, czemu dolewasz wody zdemineralizowanej a nie plynu chlodniczego? Jak za bardzo rozcienczysz to w zime ci zamarznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatekwojak 0 Opublikowano 25 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 wiem wiem narazie dolewam wody bo szkoda dolewac G12 jak cały czas jest wyciek .. dodam że oprócz tego wycieku nie ma zadnych wycieków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) Może masz za duże ciśnienie w układzie i wydmuc**je płyn ze zbiorniczka lub uszkodzony zaworek. Edytowane 25 Października 2014 przez rikardo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lopezer 0 Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) Kolego ja miałem kiedyś podobny problem (2 razy) w golfie. Za pierwszym razem zawiesił się termostat i płyn tak zagotował, że zbiorniczek pękł, a po kilku miesiącach również ciśnienie wzrosło w ukł chłodzenia po tym jak mi strzeliła uszczelka pod głowicą. Sprawdź czy po odpaleniu na zimnym silniku nie puchną Ci przewody (czy nie robią się zbyt twarde). Nie powinny być twarde na zimnym silniku. Na ciepłym twardnieją, ponieważ płyn się rozszerza. Jeśli puchną na zimnym to może być coś poważnego. P.S. Napisz czy ogrzewanie w kabinie działa prawidłowo i zerknij czy na nakrętce od wlewu oleju czy nie ma "masła" (beżowej mazi). Jak jest to masz do roboty uszczelkę pod głowicą. Edytowane 1 Listopada 2014 przez Lopezer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się