redshadow123 0 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Witam mam problem z moim autem mianowicie gdy postoi troche dłużej np. cała noc to jest problem z odpaleniem, tak jakby sie zapowietrzał. Drugi problem to tryb awaryjny który włącza sie gdy chce sie mocniej ,,depnąć" róznie czasami przy 100km/h nieraz 120km/h a nawet przy 160km/h. Mam skrzynie automatyczna wiec nieudało sie zrobic dynamicznych logów od 1500obr bo skrzynia sama zredukowała logi są jakie są mam nadzieje że pomożecie. http://vaglog.pl/log_190720.html http://vaglog.pl/log_190719.html http://vaglog.pl/log_190718.html Oraz błedy : Licze na pomoc. VCDS-Lite Version: Release 1.2Friday, 24 October 2014, 17:20:29:0Chassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Controller: 038 906 018 FD Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 2137 Coding: 00001 Shop #: WSC 06325 VCID: 5DCD1A77C4291 Fault Found:17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - IntermittentReadiness: N/A-------------------------------------------------------------------------------Address 02: Auto Trans Labels: None Controller: 01N 927 733 EB Component: AG4 Getriebe 01N 4420 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 759D62D75CD9No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------Address 03: ABS Brakes Labels: None Controller: 8E0 614 111 AB VCID: 5ECF1D7BC92F-------------------------------------------------------------------------------Address 08: Auto HVAC Labels: 8D0-820-043-1D.LBL Controller: 8D0 820 043 N Component: A4 KLIMAAUTOMAT D54 Coding: 00043 Shop #: WSC 06325 VCID: 2B2984AFCA1DNo fault code found.-------------------------------------------------------------------------------Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI8.LBL Controller: 8D0 959 655 F Component: Airbag Front+Kopf 0001 Coding: 00306 Shop #: WSC 06325 VCID: 3905AEE73041No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-xxx-17.LBL Controller: 8D0 919 861 F Component: B5-KOMBIINSTR.UN4 D07 Coding: 01040 Shop #: WSC 31712 VCID: 341B9FD31723 IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0WD220027 No fault code found.-------------------------------------------------------------------------------Address 25: Immobilizer Labels: None Controller: Bit teA dre ssw Component: e 17 eingeben VCID: D1D5764708F1No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred-------------------------------------------------------------------------------Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00001 Shop #: WSC 06325 VCID: 2D2D8AB7F4091 Fault Found:01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - --------------------------------------------------------------------------------Address 76: Park Assist Labels: 4B0-919-283.LBL Controller: 4B0 919 283 PXw Component: arkingsystem A4 RDW D18 Coding: 01114 Shop #: WSC 06325 VCID: 057D12170C391 Fault Found:01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203) 31-00 - Open or Short to GroundEnd -------------------------------------------------------------------------------------------------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 do sprawdzenia geometria . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redshadow123 0 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Notlauf wyeliminowany (założony odwrotnie pierscien w turbo) teraz został problem odpalania po dłuższym postoju. Jakies rady co sprawdzić itp.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 układ paliwa od smoka zaczynając a na pompie kończąc i wężykach przelewowych na wtryskach dodatkowo statyczny kąt wtrysku, świece żarowe, nowy filtr paliwa, naładowany akumulator można spr ale główna przyczyna to nieszczelność w układzie tylko nie kombinuj ze zwiększaniem dawki bo to druciarstwo, zdrowy dizel zapala zawsze z pół obrotu nawet przy -20C:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redshadow123 0 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Więc tak weżyki szczelne, kat wtrysku przestawiony na 49-52 był 30-33. Auto troszke lepiej z rana odpaliło ale to jeszcze nie to. Akumulator wydaje mi sie że dobry bo kręci jak głupi, zostało mi jeszcze 500km do serwisówki więc poczekam z 2-3 dni powymieniam filtry i przy okazji zaworek zwrotny bo wydaje mi sie podejrzany i dam znać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 który zaworek zwrotny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redshadow123 0 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Zaworek zwrotny który jest w filtrze paliwa, niedość że był klejony pare razy to wydaje mi sie że pracuje nieprawidlowo i paliwo cofa sie do baku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) To nie jest zaworek zwrotny tylko jednokierunkowy. Zamontuj dodatkowy przed filtrem paliwa. Edytowane 30 Października 2014 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) najgłupsze co możesz zrobić to dołożyć dodatkowy zaworek, to druciarstwo!!! poco szukać nieszczelność jak można dołożyć zaworek i będzie poprawa jakaś... zaworek sprawdzisz - odpinasz wężyk od pompy ten co odzie do zaworka i ustami zasysasz, wtedy zaworek jest zamknięty i nie powinno nic lecieć, a jak zaczniesz pompować ma zacząć do filtra wlatywać powietrze Edytowane 30 Października 2014 przez ciahciah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 To nie zaworek tylko podgrzewacz, ciepłe paliwo z wtryskow wraca powrotem i wpada do filtra a reszta zbiornik. Jak on ma łatany to się nim zapowietrza układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redshadow123 0 Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Zaworek wymieniony i wkoncu Audi normalnie odpala, nie zdażyłem kluczyka dobrze przekrecić i już chodzi do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się