Skocz do zawartości
IGNOROWANY

trudny rozruch na zimnym brb z PD


mariuszkowal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od około 2 tyg zmagam się z ciężkim rozruchem na zimnym po dłuższym postaju . Rozrusznik kręci a samochód nie pali jakby nie dostawał paliwa . Dopiero za drugim razem pali od strzała . Wymieniłem filtr paliwa . Samochód stawiałem na lekkiej górce by wyeliminować cofanie się paliwa . Czasem wcześniej szarpał na drugim biegu to ustąpiło . Zrobobiłem logi statyczne grup 13 : -0.4 0 0 +0,4 ; 23 -63 -40 -40 -50 . Dodałem środek do czyszczenia do paliwa by wyczyścić wtryskiwacze . Efektów brak.
Nie wiem co dalej sprawdzać czy skupić się na regeneracji wtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odziwo dziś po nocy zapalił za pierwszym . Czy słaba pompa paliwa może mieć wpływ tylko na odpalanie i sporadyczne szarpanie . Dokładnie chodzi o to , że wymieniając filtr paliwa i próbując go napełnić samą pompą włączając zapłon trwało to zdecydowanie dłużej niż w a4 kolegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomp jest 6 w tym silniku.

1 w baku elektryczna i ona faktycznie jakoś słabo pompuje

2 Vacum tandemowa paliwo, podciśnienie powietrza

4 pompowtryskiwacze, które są jednocześnie pompami i wtryskiwaczami.

Wieczorem będę miał dostęp do logów z Twojego audi bo sobie zalogowałem. Preparat LM 2666 nie powinien mieć szkodliwego działania dla pompowtryskiwaczy bo to produkt premium.

Ciężkie palenie na zimym to cofanie paliwa na zaworze zwrotnym vacum pompy.

Auto z większymi Bipami palą na dotyk na zimnym silniku.

Jeśli chodzi o świece BRB ma moduł sterowania/kontroli świecami żarowymi, które są 5V. Wyrzuca w postaci błędu wszelkie niesprawności. Pozatym spokojnie bez nich odpaliłby.

Edytowane przez VTG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo lecz juz z tym nie walczę bo szkoda pieniędzy na specjalistów bo każdy co innego twierdzi , na własna reke próbowałem wymieniłem uszczelniacze PD , pompe vacum , zaworek na filtrze paliwa , filtr paliwa , wstawiałem zaworek zwrotny tymczasowo , swiece ,czujnik temp cieczy chłodzacej i efektow brak , choć mam b6 i awx to silniki podobne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie raczej odpada bo problem zawsze jest ponizej +5 stopni czym zimniej tym gorzej w lato nie uswiadczylem ani razu tego zjawiska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Ja mam podobny problem z moja A4 B7, którą posiadam od marca. Kiedy auto postoi jakis czas np calą noc w garażu lub całe popoludnie przed garażem to jest problem z zapaleniem. TRzeba go dość długo pokręcić zeby w koncu zapalił. Wcześniej w lecie tez problem się pojawiał ale sporadycznie i najprawdopodobnoiej jak samochód stał pochylony tyłem w dół. Obecnie problem pojawia się znascznie cześciej. Wynieniłem akumulator bo miałęm juz słaby, wynieniłem filtr paliwa (poprzedni miał pół roku i był wymieniony tuz po zakupie), sprawdziłem błędy (były zwiazane z napieciem i powstały w czasie perypetii z akumulatorem), sprawdziłem wtryskiwacze i inne elementy związane z zapłonem - nie ma sie do czego przyczepić. MEchanik powiedział, że jeśli problem po tych zabiegach nie zniknie trzeba bedzie sprawdzić układ paliwowy. Mnie się wydaje jakby paliwo spływało z układu gdy samochód dłużej stoi i samochód zapali dopiero gdy pompa poda paliwo.Potem juz chodzi idealnie. Czy jest ktos kto miał podobny problem i jak udało się go rozwiazać??
Będe wdzięczny za wszelkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyraźnie słychać że rozrusznik ślizga się i nie kręci silnikiem, gdy się nie ślizga zapala bez problemu. Bendiks do wymiany i będzie ok.

Pawelekrm podepnij vaga uruchom procedurę odpowietrzania układu (załączenie pompy paliwa w zbiorniku) będziesz miał pewność że układ w danym momencie nie jest zapowietrzony. Jeśli pomoże to wiadomo co jest do roboty.

Z procedury tej korzystam zawsze przy wymianie filtra paliwa, po wymianie zawsze pali od strzała.

Edytowane przez Konrad88nj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On po wymianie filtra paliwa tez zapalił bez problrmu, był odpowietrzony przez mechanika. Chodzi o to ze nie zapali jak postoi dłuższy czas, dopiero jak pokręce chwile to zapali i potem juz nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...