majuDJ Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam mam problem w swojej 1.9TDI 110KM. Co jakieś 2 tys km pokazuje mi się kontrolka niskiego poziomu płynu chłodniczego. Zauważyłem, że wystarczy odkręcić korek z płynem chłodniczym aby ciśnienie się wyrównało i poziom płynu wrócił do normy. Sytuacja powtarza się tak co jakieś 2 tys km. Auto ma przebieg 298 tys km, przy 254tys km była wymieniania uszczelka pod głowicą. Po otwarciu korka słychać mocny syk gazów i płyn znacznie się podnosi. Co to może być? Wina korka, że nie upuszcza nadmiaru ciśnienia i gazów w układzie?Teraz zauważyłem, że wystarczy nawet 350km autostrada ostrej jazdy i tak jak wcześniej korek odkręcamy i wszystko ok przez pewien czas.
kamil210 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Kolego wymien korek na nowy a jezeli to nie pomoze przeplucz uklad u mnie mialem podobny problem zobiona byla uszczelka pod glowica i dalej bylo duze cisnienie w ukladzie zmienilem korek przeplukalem uklad i wszystko jest w normie
majuDJ Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Ok dzięki za radę, właśnie zamówiłem nowy korek marki Meyle A moze korek się uszkodził jak wlałem "uszczelniacz" do płynu G12 jak jeszcze była uszkodzona uszczelka pod głowicą. Bo wtedy zbiorniczek był zafajdany cały taką pianką.
kamil210 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Lepiej kolego przeplucz uklad skoro uzyles uszczelniacza ja plukalem wezem ogrodowym
majuDJ Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Układ już był płukany 1 raz wodą, później była robiona UPG przy 254 tys km. Przy 274 tys km był robiony rozrząd i również był uzupełniany płyn
ayew Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Miałem podobną sytuację, wlany uszczelniacz do chłodnicy a później wymiana uszczelki, korek chyba zmienili mi przy nowej uszczelce, układu nie płukali w każdym razie wymień najpierw ten korek dobrze ,że markowy kupiłeś bo te tanie to shit.
majuDJ Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 A tam Meyle był jeden z tańszych, tańszy był chyba topran i jakieś no name z Chin. Bo ori korek to jakieś 51zł. Ok korek przyjdzie za kilka dni to zacznę testy jak z gazami i ciśnieniem w układzie. Bo teraz lipa 350km na autostradzie i rano pobudka odpalanie aut i kontrolka płynu się świeci, odkręcam korek syk bardzo duzy gazów i płyn podnosi się kilak cm. Nie polecam kupowania korka marki Meyle. Nie dał się wkręcić w ori zbiorniczek, musiałem go odkręcać kluczem francuzem i przy odkręcaniu się uszkodził. Teraz kupiłem nowy ori i jutro założę i będę testował.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się