Jump to content

kamil210

Pasjonat
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About kamil210

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    WKZ

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Kombi
  • Year of production
    2005
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    BGB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

399 profile views
  1. 2005rok 2.0tfsi 290000km cena 16800
  2. Witam Ciekawi mnie czy deska od A4 b6 podejdzie do audi a4 b7? Ktoś przerabiał taki temat Jeżeli temat był już poruszany proszę o linka a ten można usunąć
  3. Brązowy kabel to masa czerwono zielony to zasilanie silownika reszta cienkich kabli służy do sterowania szybą pasażera więc łączysz je kolorami. Osobiście plus do silownika wziąłem z radia
  4. Z tylu na amortyzatorach mam zwoje regulujące myślicie że jak wezmę na sam dół to pójdzie do góry? Wtedy sprężyna nie będzie miała takiego scisku
  5. Witam Zmieniłem sprężyny(-40mm) i amortyzatory i tył strasznie usiadł. Róznica miedzy przodem a tyłem wynosi 3cm. Macie może jakiś pomysł jak podnieść ten tył? chodzi mi bardziej o rozwiązanie bez zmiany spężyn i amorów.
  6. Przeplucz caly uklad chlodzenia np wezem ogrodowym powinno pomoc
  7. A jaką wiskoze polecacie w miare przystępnej cenie?
  8. Lepiej kolego przeplucz uklad skoro uzyles uszczelniacza ja plukalem wezem ogrodowym
  9. Kolego wymien korek na nowy a jezeli to nie pomoze przeplucz uklad u mnie mialem podobny problem zobiona byla uszczelka pod glowica i dalej bylo duze cisnienie w ukladzie zmienilem korek przeplukalem uklad i wszystko jest w normie
  10. Moze immo cie odcina i przez to masz takie objawy
  11. A jezeli to chlodniczka oleju to trzeba ja wymienic czy da sie ja jakos zregenerowac?
  12. Szczelnosc zostala sprawdzona i glowica byla szczelna. Przed wymiana uszczelki nie mialem w zbiorniczku `masla` dodam jeszcze ze podczas wymiany termostatu byla w nim wywiercona dziurka i ciekawi mnie dleczego?
  13. Przegladu lpg jeszcze nie robilem ale mam zamiar zmienic membrame w parowniku ale mysle ze lpg akurat nie ma nic do tego. Wspomne ze przed wymiana uszczelki zadnego osadu w zbiorniczku nie bylo i dzisiaj na cieplym silniki wyjalem bagnet i bylo na nim widac pecherzyki powietrza:-) Zauwazylem jeszcze ze w zbiorniczku zrobilo sie kakao czy to moze byc olej? Jezeli tak to skad on sie tam wziol?
×
×
  • Create New...