Skocz do zawartości

kamil210

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil210

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    WKZ

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

462 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kamil210

0

Reputacja

  1. Witam Ciekawi mnie czy deska od A4 b6 podejdzie do audi a4 b7? Ktoś przerabiał taki temat Jeżeli temat był już poruszany proszę o linka a ten można usunąć
  2. Brązowy kabel to masa czerwono zielony to zasilanie silownika reszta cienkich kabli służy do sterowania szybą pasażera więc łączysz je kolorami. Osobiście plus do silownika wziąłem z radia
  3. kamil210

    Podniesienie tyłu

    Z tylu na amortyzatorach mam zwoje regulujące myślicie że jak wezmę na sam dół to pójdzie do góry? Wtedy sprężyna nie będzie miała takiego scisku
  4. kamil210

    Podniesienie tyłu

    Witam Zmieniłem sprężyny(-40mm) i amortyzatory i tył strasznie usiadł. Róznica miedzy przodem a tyłem wynosi 3cm. Macie może jakiś pomysł jak podnieść ten tył? chodzi mi bardziej o rozwiązanie bez zmiany spężyn i amorów.
  5. Przeplucz caly uklad chlodzenia np wezem ogrodowym powinno pomoc
  6. kamil210

    Problem z wiskozą

    A jaką wiskoze polecacie w miare przystępnej cenie?
  7. Lepiej kolego przeplucz uklad skoro uzyles uszczelniacza ja plukalem wezem ogrodowym
  8. Kolego wymien korek na nowy a jezeli to nie pomoze przeplucz uklad u mnie mialem podobny problem zobiona byla uszczelka pod glowica i dalej bylo duze cisnienie w ukladzie zmienilem korek przeplukalem uklad i wszystko jest w normie
  9. Moze immo cie odcina i przez to masz takie objawy
  10. A jezeli to chlodniczka oleju to trzeba ja wymienic czy da sie ja jakos zregenerowac?
  11. Szczelnosc zostala sprawdzona i glowica byla szczelna. Przed wymiana uszczelki nie mialem w zbiorniczku `masla` dodam jeszcze ze podczas wymiany termostatu byla w nim wywiercona dziurka i ciekawi mnie dleczego?
  12. Przegladu lpg jeszcze nie robilem ale mam zamiar zmienic membrame w parowniku ale mysle ze lpg akurat nie ma nic do tego. Wspomne ze przed wymiana uszczelki zadnego osadu w zbiorniczku nie bylo i dzisiaj na cieplym silniki wyjalem bagnet i bylo na nim widac pecherzyki powietrza:-) Zauwazylem jeszcze ze w zbiorniczku zrobilo sie kakao czy to moze byc olej? Jezeli tak to skad on sie tam wziol?
  13. Mój problem polega na tym ze nie moge poradzic sobie z ukladem chlodzenia tzn wywala mi plyn przez zbiorniczek. Wymieniona zastala uszczelka pod glowica i po wymianie i przejechaniu ok 30km zobaczylem ze w gornej czesci zbiorniczka zrobilo sie maslo. Olej na jakim jezdze to castrol 10w40. W miedzyczasie wymienilem termostat korek w zbiorniczku trojnik za silnikiem. Juz nie wiem co mam robic moze macie jakis pomysl? Z gory dziekuje za jakie kolwiek podpowiedzi;)
  14. Okazało się ze to niestety uszczelka pod głowica
×
×
  • Dodaj nową pozycję...